כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חתונה אחרת
89
93 מתוך 100
לפי 14 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בבית הכנסת בצהרי יום שישי. המקום היה עוצר נשימה ביופיו. המעצבת שעיצבה את כל בית הכנסת בשלל זרי פרחים עשתה עבודה מדהימה. שלומי שהיה אמון על כל ארגון האירוע עשה עבודה מעולה. האוכל היה טעים ומגוון. הייתה מוזיקת רקע שהתאימה לאווירה של חתונה בבית הכנסת. המחיר ששילמנו היה יקר קצת לטעמי: 40,000 ש"ח ל- 50 אורחים, אך האורחים נהנו מכל רגע. החתונה בבית הכנסת הוכתרה מיד כאירוע מיוחד מרגש ואינטימי.
הצג עוד

שלומי1000   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לפני שבוע ערכנו ארוע ברית מילה לבננו הבכור בבית הכנסת אהל מועד,הארוע היה פשוט מושלם בזכות הארגון ששלומי סיפק והמקום המדהים ביופיו.מהשיחה הראשונה עם שלומי, הארגון של הארוע פשוט זרם, פשוט הכל נעשה בצורה יעילה על ידי שלומי בלי לערב אותנו ההורים הצעירים בטירחה על הדברים הקטנים.כל זוג הורים צעירים חווה לחץ רציני בשבוע חיו הראשון של התינוק,במיוחד כשמתווסף ארגון של ארוע בהתרעה כה קצרה, בזכות שלומי לא הרגשנו שום לחץ של ארגון- פשוט סמכנו עליו שהכל יהיה מסודר על הצד הטוב ביותר.רק בחרנו מנות מהתפריט שניתן לנו, והזמנו אורחים.ואכן כך היה!!!בית הכנסת היה ערוך בצורה מאוד יפה ומכובדת, פשוט מדהים ביופיו!שלומי משרה רוגע ונינוחות גם בימים שלפני הארוע, תמיד זמין בטלפון לשאלות החלטות ושינויים, וגם ביום הארוע קיבל אותנו ואת המשפחה בצורה מאוד חמה לבבית , מעבר לכך שהכל מבחינת הארוע עצמו היה ממש מתוקתק!במהלך הברית עצמה, היה מרווח זמן שהאורחים היו במתח ולא היתה מוסיקה, שלומי מיוזמתו לקח את המיקרופון והעביר את דקות המתח בהסבר מעניין על מבנהו המיוחד של בית הכנסת ובזמרת שירים שהשרו אווירה מצוינת ברגעים אלה.והכל מיוזמתו! פשוט איש מדהים!האוכל היה אף הוא מצוין, כל המנות שבחרנו היו נהדרות. בנוסף לא הרגשנו את הגרידיות כמו במקומות אחרים שעורכים ארועים, מבחינת חישובי המנות והרזרבות אליהם מתחייבים. סגרנו על כמות מסויימת של מוזמנים, ומיוזמתם ערכו לנו ליותר אנשים, שלא יחסר... בקיצור הכל נעשה בצורה רגועה, בלי להלחיץ אותנו ההורים הטריים, ועל הצד הטוב ביותר!קיבלנו שבחים מאורחינו, ורבים מהחבר'ה אמרו שזה המקום הבא לארוע שיעשו...בנוסף לכל אלו המחיר היה הוגן ביותר!לסיכום: בבית כנסת היפהפה, בזכות היחס והארגון של שלומי, היה לנו ארוע מדהים!מומלץ בחום לכל ארוע!!!
הצג עוד

דפדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בבית הכנסת אוהל מועד ב-22.8.10, עשינו חתונה קטנה וחיפשנו מקום עם אווירה מיוחדת- בית הכנסת התאים לנו ולאופיינו מאוד.אנו רוצים להודות לשלומי על ארגון חתונה מעולה, כולם התפעלו מהמקום היפה, האווירה המדהימה, העיצוב המיוחד וגם מהאוכל.כשהגיעו קרובים לא צפויים שלומי הזמין מייד מנות עם הכשר מיוחד שהגיעו במונית תוך חצי שעה.
הצג עוד

ayeletw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המקום מהמם ביופיו, אינטימי נעים ומרגש בגלל אופיו היהודי, באמת נוגע ללב של כולם, שלומי בובליל דאג לנו לקייטרינג וניהל את האירוע. בחרנו בחתונה בקטנה כי אהבנו את הרעיון של חתונה הפוכה ושל הקלילות של סוג כזה של חתונה.שלומי ישב איתנו והסביר לנו בסבלנות אינסופית איך זה יראה בדיוק חייבים לציין שהוא לא ניסה "למכור" לנו כל מיני תוספות והלך לקראתנו איפה שרק אפשר. הקייטרינג היה מוצלח וטעים וקבלנו פידבקים מעולים מהאורחים. לגבי ניהול החתונה שלומי ניהל את החתונה בצורה מדהימה היה נגיש לכל שאלה ובקשה וקשוב לכל דברבארוע הוא היה שותף גם בניהול הטקס והיה מקסים ומרגש מאוד הרבה נגשו אלינו אחרי הטקס ואמרו שזו החופה הכי יפה שהם ראו. ממליצים בחום גם על המקום הקסום וגם על שלומי !!!!
הצג עוד

amit_ofer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 12.11.09 בבית הכנסת אוהל מועד.רצינו משהו אחר, פשוט שונה מהחתונות שנכחנו בהןוכך זה היה, הביקורות היו מדהימות....החתונה היתה כל מה שרצינו ואף הרבה יותר.הכיף הגדול היה ששלומי לא נלחץ מכך שלנו יש את הקצב שלנו(חלק מהדברים נסגרו ברגע האחרון - יום לפני החתונה..)ופשוט זרם איתנו.ביום החתונה שלומי היה שם ודאג להכל, אפילו לדברים שלא היינו מודעים להם.אנחנו רוצים להודות לשלומי ולכל הצוות החתונה היתה מושלמת.
הצג עוד

irisl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הכל היה מאורגן לתפארת. זוהי חתונתנו השניה ורצינו משהו צנוע ומכובד. ואכן קטפנו הרבה שבחים.
הצג עוד

liat.aviad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר התלבטויות רבות על סגנון החתונה שהיינו רוצים, הגענו אל בית הכנסת אוהל מועד. כבר משיטוט מקדים באתר האינטרנט, הופתענו לגלות את בית הכנסת, שמעולם לא שמענו עליו (אנחנו מסתובבים הרבה באזור רוטשילד...). כבר מהפגישה הראשונה עם שלומי, הבנו שאכן מדובר ב"חתונה אחרת". המקום מדהים ביופיו והתאים בדיוק למה שרצינו- חתונה פשוטה ויפה בלי הרבה "הפקות" מסביב. התרשמנו רבות ממקצועיותו וניסיונו הרב של שלומי בתחום החתונות. שלומי היה מאד אדיב ונענה לכל גחמה שהייתה לנו.... (יש לנו הורים מאד פדנטים ונודניקים שפשוט "שיגעו" את שלומי, ואף על פי כן, שלומי עשה הכל בחיוך ). בחרנו בהגשה מסביב לשולחנות ולא ב"חתונה בקטנה" (בופה), סידור השולחנות שערך שלומי היה מעולה, למרות שהיו לנו לא מעט אורחים, ולמרות שבית הכנסת לא גדול- כלל לא היה צפוף. חשוב לציין, שבאנו לראות את בית הכנסת בכמה חתונות שונות, והגענו למסקנה שפשוט חובה לקחת את חבילת העיצוב של בית הכנסת- העיצוב עם הפרחים, הנרות, האורות, השטיח והמנורות בכניסה פשוט משנים את בית הכנסת ללא היכר ומוסיפים המון!שלומי מציע מגוון רחב בתפריט, ואף צ'יפר אותנו בכמה אקסטרות. אנחנו אמנם לא טעמנו דבר ביום החתונה, אבל האורחים שלנו ציינו בפנינו כי האוכל היה מאד טעים- בדגש רב על האוכל שהיה בקבלת פנים. ביום החתונה, שלומי והצוות תקתקו את כל העניינים, והכל היה לשביעות רצוננו. גם בעת סגירת החשבון, שלומי היה הגון (מצא טעות לטובתו שאנחנו לא שמנו לב אליה ותיקן אותה). המחמאות שקיבלנו הן מהמשפחה והן מהחברים בחתונה עצמה וגם אחריה היו יוצאות מן הכלל. אמרו לנו שמעולם לא היו בחתונה כ"כ ייחודית ומקסימה, ושחתונתנו הייתה רענון מעניין וחווייתי לעומת חתונות "רגילות" שמקובלות בד"כ. לסיכום- לכל מי שנמאס מ"עוד חתונה רגילה" בית הכנסת אוהל מועד- הוא ה-מקום להתחתן בו!
הצג עוד

ללי1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין מילים!! השירות, האיכות , האוכל הטעים, היחס של שלומי וצוותו גרמו לנו להנות מהחתונה והאורחים לא הפסיקו לשבח ולהלל את המקום והחופה . שלומי התחשב בנו בכל הנוגע למחיר ולבקשות שלנו בנוגע לעיצוב המקום והחופה.אין מקום אחר למי שמעוניין בחתונה אחרת ומעניינת במיוחד שלא יפסיקו לדבר עליה!
הצג עוד

הילה מאיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רצינו חתונה קטנה של מקסימום 100 איש מהמשפחה והחברים הקרובים אלינו ביותר. חיפשנו מקום שיהיה אינטימי, איזור המרכז עם מינימום סידורי אופרציה עבורנו. אוהל מועד היה המקום המושלם. בית כנסת יפיפה עם אוירה מקודשת, רוחנית במרכז ת"א. הארגון של עיצוב המקום, החופה, הקיטרינג - הכל מתבצע תחת קורת גג אחת ובצורה מושלמת שהלמה מאוד את אופי הארוע. כל העלויות הבסיסיות ואלו שהוספנו כמו חניה, שטיח אדום בכניסה וכו' היו מוסכמות מראש ובצורה מסודרת. הארוע זרם וניכרה המקצועיות של העובדים בניצוחו של שלומי - מנהל הארוע אשר ליוה אותנו לאורך כל הדרך ועשה את המקסימום לענות על כל צרכנו ושאלותנו בפגישות עימו טרם החתונה וגם בטלפון. היתה אוירה קסומה ורגועה - מאוד נהננו והתרגשנו. קיבלנו תגובות נלהבות מכולם כמה שהארוע היה מיוחד, שונה ומרגש. תודה רבה רבה!!
הצג עוד

oferora   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לבית הכנסת אוהל מועד, יום אחרי שהחלטנו להתחתן. ראינו באינטרנט תמונות של המקום והחלטנו לבדוק במו עיניינו אם באמת קיים מקום שהוא בדיוק כל מה שרצינו.מייד כשהגענו היה ברור לנו שזאת אהבה ממבט ראשון ושגם האורחים ירגישו כך.קיבלנו את כל מה שהובטח ועוד, שלומי ענה לכל השאלות (הרבות מאוד שהיו לנו...) בסבלנות ובהגיון. החתונה היתה מדהימה עבורנו והאורחים לא הפסיקו לשבח את המקום והעיצוב.נתנו לנו הרגשה טובה לאורך כל החתונה ונשאר לנו מספיק זמן להנות ולשמוח.מי שרוצה חתונה שקטה בטעם טוב למעט אנשים (לנו היו 130-140 בבופה והיה המון מקום לכולם בפנים ובחוץ) באמצע תל אביב, אני ממליצה לו בחום ללכת על המקום הזה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up