

34
64
מתוך
100
לפי
50
מדרגים





הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)




כללי
לאדם

דירוג רמקול






פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי

20 מתוך 100
הזמנתי חבילת נופש למשפחה ורציתי לשדרג את החדר.פשוט אין עם מי לדבר לא עונים בכלל

20 מתוך 100
הזמנתי כרטיס לבודפשט והייתי צריך לבטל או לדחות את הכרטיס.אין עם לדבר רק במייל וענו אחרי כמה ימים אמרו לי שאפשר לדחות ב $50 ופתאום נעלמו וחזרו אחרי שבוע ואחר כך אמרו שלא ניתן לבטל או לדחות ומכאן הם פשוט הפסיקו לענות

30 מתוך 100
הזמנתי כרטיסי אלעל דרך גוליבר, לא יכולתי לממש אותם בגלל המלחמה, ביקשתי את כספי חזרה והם אמרו שזה ייקח 90 ,בגלל שלוקח זמן לאל על להחזיר את הכסף, הראיתי להם את לשון החוק,שאלעל מזכה תוך 21 יום ואין סיבה שלא אקבל את כספי, הבטיחו שיזדרזו ונכון להיום גוליבר עוד לא החזירה את הכסף ששוכב אצלם יותר משלושה חודשים כשאני שומע מסביבי על אלעל שמזכים תוך ימים ספורים. חבל שככה נראה השירות, חבל שהחברה בוחרת לעכב את הכסף אצלה.

20 מתוך 100
ה זמנתי טיסה בגוליבר בחברת ארקיע הם לא מוכנים לתת לי מספר הזמנה של ארקיע עד 24 שעות לפני הטיסה

20 מתוך 100
הוזמנו 3 כרטיסים בחברת גוליבר, ביקשו לחייב 110 דולר על שינוי אות אחת באחד הכרטיסים. (למרות שברוב חברות התעופה מאשרים שינוי של עד 2 אותיות ללא חיוב) בשירות הלקוני שהתקבל - במיילים בלבד!העדיפו ביטול עסקה מלא מאשר שירות ללקוח.פשוט בושה!

20 מתוך 100
הזמנו טיסה דרך חברת גוליבר. קיבלנו אישור מהם על טיסה + מזוודה + טרולי בהתאם למחיר ששלמנו. כשהגענו לדלפק בשדה התעופה נאמר לנו על ידי נציג חברת התעופה כי גוליבר לא שלמה להם עבור המזוודות שלנו, הבנו מהם שזה דבר שחוזר על עצמו עם חברת גוליבר. נאלצנו לצאת מהתור, לחכות זמן רב עד שערכו ברור נוסף ולמרות שהיה לנו כתוב בפרוש בהזמנה כי המזוודות כלולות נאלצנו לשלם עבורן פעם נוספת. כאשר חזרנו לארץ בקשנו החזר מגוליבר, הכל בתכתובות בווטסאפ כי המדיניות שלהם היא שאין אפשרות לדבר טלפונית. לאחר אין סוף התכתבויות ושבועות של המתנה, החזירו לנו רק מחצית מהסכום עליו חויבנו ושלחו אותנו לדבר עם חברת התעופה למרות שההזמנה הייתה ישירות מול גוליבר והפשלה היא בבירור שלהם. ממליצים בחום להזמין ישירות מחברות תעופה ולא לבצע שום הזמנה דרך חברת גוליבר!!!

20 מתוך 100
רכשנו 2 כרטיסים מכרטיסי אשראי שונים.יום למחרת קיבלנו אישור על כרטיס אחד ועל השני לא .מחיר הטיסה היה פי 2 , ולא נותרה ברירה אלא לקנות לטיסה יותר מאוחרת במחיר סביר לבסוף לא ענו לי מדוע לא אושרה העסקה כי הטיסה שנקנתה לשעה יותר מאוחרת מאותו אשראי ומאותו חברת תעופה.אז לא ברור לי עדיין הסיבה, שעות עד לקבלת מענה בהודעות אם בכלל אין שירות טלפוני ,הטיול שלנו ממש נהרס ובפעם הבאה נעדיף להזמין ממקור אחר.

20 מתוך 100
עשיתי מהם הזמנה , לא שלחו לי שום דבר וכשמנסים להשיג אותם אין טלפון רק הודעות עושים טובה שעונים פשוט מזעזעיםםםןן. לא להזמין אם לא רוצים כאבי ראש!!!

20 מתוך 100
0 שירות. התנערות מבישה מלקוחות לאחר קנייה. תמנעו מלהזמין דרך גוליבר כי לא תקבלו שום מענה או שירות במידת הצורך. רכשתי 3 כרטיסים לקפריסין לי ולילדי באוגוסט. מבין כרטיסי הטיסה שמצאתי אונליין, בחרתי לרכוש דרך Hidden filghts של גוליבר כרטיסים בשעות נוחות, שכללו חזרה ביום הרביעי בשעות הערב המוקדמות, כך שנוכל ליהנות מעוד יום בקפריסין. אפילו הזמנתי כרטיסים לפארק המים ליום האחרון ותכננו יום כיף לסיום. על התענוג של השעות הנוחות שילמתי כמעט 100$ יותר על כל כרטיס! זה 300 דולר נוספים (33% מעלות הכרטיסים!!) ששילמתי רק כדי ליהנות מן היום הנוסף בקפריסין! זו הסיבה שבחרתי בכרטיסים הללו! אתמול קיבלתי הודעה שהטיסה של היום האחרון הוקדמה - לא בשעה או שעתיים, אלא ב5.5 שעות!! ל14:00 בצהריים!! וכך בעצם כל היום האחרון על כל תוכניותיו הלך לפח! כולל הכרטיסים שהזמנתי לפארק המים!! פניתי לארקיע שהפנו אותי לגוליבר כיוון שהכסף שלי עבר לסוכנות זו. אבל כשניסיתי לתפוס את גוליבר כאן כבר החוצפה פשוט שורפת. אין שום מענה טלפוני (רק הקלטה מעצצצצבנת על כמה שהכל סבבה עם גוליבר - לא. שום דבר לא סבבה). שירות הלקוחות לא קיים . הפנו אותי למלא טופס שם ביקשתי שיינתן מענה (או שינוי טיסה או זיכוי על הסכום הנוסף שנגבה ממני ל ח י נ ם) ואז חזרו אליי במייל עם מענה סתמי של משפט וחצי מזלזל:
"דנה ערב טוב בהמשך לפנייתך טיסות צארטר ניתנות לשינוי ע"י חברת התעופה לפי חוק ולא ניתן לשנות זאת" או בתרגום: תחנקי. שום הבנה! שום ניסיון לסייע! שום ראייה של הנזק ללקוח! שום כלום! פשוט תמנעו.

20 מתוך 100
שרות גרוע, לאחר ההזמנה וגבית התשלום אין עם מי לדבר.עדיף לקנות ישירות מספקי הטיול ולא להתעסק איתם. זה גם זול יותר וגם יש לך מענה.