36
64
מתוך
100
לפי
46
מדרגים
צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
הוזמנו 3 כרטיסים בחברת גוליבר, ביקשו לחייב 110 דולר על שינוי אות אחת באחד הכרטיסים. (למרות שברוב חברות התעופה מאשרים שינוי של עד 2 אותיות ללא חיוב) בשירות הלקוני שהתקבל - במיילים בלבד!העדיפו ביטול עסקה מלא מאשר שירות ללקוח.פשוט בושה!
20 מתוך 100
הזמנו טיסה דרך חברת גוליבר. קיבלנו אישור מהם על טיסה + מזוודה + טרולי בהתאם למחיר ששלמנו. כשהגענו לדלפק בשדה התעופה נאמר לנו על ידי נציג חברת התעופה כי גוליבר לא שלמה להם עבור המזוודות שלנו, הבנו מהם שזה דבר שחוזר על עצמו עם חברת גוליבר. נאלצנו לצאת מהתור, לחכות זמן רב עד שערכו ברור נוסף ולמרות שהיה לנו כתוב בפרוש בהזמנה כי המזוודות כלולות נאלצנו לשלם עבורן פעם נוספת. כאשר חזרנו לארץ בקשנו החזר מגוליבר, הכל בתכתובות בווטסאפ כי המדיניות שלהם היא שאין אפשרות לדבר טלפונית. לאחר אין סוף התכתבויות ושבועות של המתנה, החזירו לנו רק מחצית מהסכום עליו חויבנו ושלחו אותנו לדבר עם חברת התעופה למרות שההזמנה הייתה ישירות מול גוליבר והפשלה היא בבירור שלהם. ממליצים בחום להזמין ישירות מחברות תעופה ולא לבצע שום הזמנה דרך חברת גוליבר!!!
20 מתוך 100
רכשנו 2 כרטיסים מכרטיסי אשראי שונים.יום למחרת קיבלנו אישור על כרטיס אחד ועל השני לא .מחיר הטיסה היה פי 2 , ולא נותרה ברירה אלא לקנות לטיסה יותר מאוחרת במחיר סביר לבסוף לא ענו לי מדוע לא אושרה העסקה כי הטיסה שנקנתה לשעה יותר מאוחרת מאותו אשראי ומאותו חברת תעופה.אז לא ברור לי עדיין הסיבה, שעות עד לקבלת מענה בהודעות אם בכלל אין שירות טלפוני ,הטיול שלנו ממש נהרס ובפעם הבאה נעדיף להזמין ממקור אחר.
20 מתוך 100
עשיתי מהם הזמנה , לא שלחו לי שום דבר וכשמנסים להשיג אותם אין טלפון רק הודעות עושים טובה שעונים פשוט מזעזעיםםםןן. לא להזמין אם לא רוצים כאבי ראש!!!
20 מתוך 100
0 שירות. התנערות מבישה מלקוחות לאחר קנייה. תמנעו מלהזמין דרך גוליבר כי לא תקבלו שום מענה או שירות במידת הצורך. רכשתי 3 כרטיסים לקפריסין לי ולילדי באוגוסט. מבין כרטיסי הטיסה שמצאתי אונליין, בחרתי לרכוש דרך Hidden filghts של גוליבר כרטיסים בשעות נוחות, שכללו חזרה ביום הרביעי בשעות הערב המוקדמות, כך שנוכל ליהנות מעוד יום בקפריסין. אפילו הזמנתי כרטיסים לפארק המים ליום האחרון ותכננו יום כיף לסיום. על התענוג של השעות הנוחות שילמתי כמעט 100$ יותר על כל כרטיס! זה 300 דולר נוספים (33% מעלות הכרטיסים!!) ששילמתי רק כדי ליהנות מן היום הנוסף בקפריסין! זו הסיבה שבחרתי בכרטיסים הללו! אתמול קיבלתי הודעה שהטיסה של היום האחרון הוקדמה - לא בשעה או שעתיים, אלא ב5.5 שעות!! ל14:00 בצהריים!! וכך בעצם כל היום האחרון על כל תוכניותיו הלך לפח! כולל הכרטיסים שהזמנתי לפארק המים!! פניתי לארקיע שהפנו אותי לגוליבר כיוון שהכסף שלי עבר לסוכנות זו. אבל כשניסיתי לתפוס את גוליבר כאן כבר החוצפה פשוט שורפת. אין שום מענה טלפוני (רק הקלטה מעצצצצבנת על כמה שהכל סבבה עם גוליבר - לא. שום דבר לא סבבה). שירות הלקוחות לא קיים . הפנו אותי למלא טופס שם ביקשתי שיינתן מענה (או שינוי טיסה או זיכוי על הסכום הנוסף שנגבה ממני ל ח י נ ם) ואז חזרו אליי במייל עם מענה סתמי של משפט וחצי מזלזל:
"דנה ערב טוב בהמשך לפנייתך טיסות צארטר ניתנות לשינוי ע"י חברת התעופה לפי חוק ולא ניתן לשנות זאת" או בתרגום: תחנקי. שום הבנה! שום ניסיון לסייע! שום ראייה של הנזק ללקוח! שום כלום! פשוט תמנעו.
20 מתוך 100
שרות גרוע, לאחר ההזמנה וגבית התשלום אין עם מי לדבר.עדיף לקנות ישירות מספקי הטיול ולא להתעסק איתם. זה גם זול יותר וגם יש לך מענה.
20 מתוך 100
להיזהר כמו מאש עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולא להתעסק איתם מתנהגים כמו עבריינים לוקחים כסף ועם רוצים לבטל הם עושים את המוות ולא עונים לוקחים דמי ביטול גבוהים מהרגילטעות חיי היה להתעסק איתם באמת אנשים לא להתעסקקקקאין מענה מאחרים את שעות הטיסה על דעת עצמם לא מקבלים את הכרטיסי טיסה ישר מקבלים 24 שעות לפני הטיסה אין שירות טלפוני לקחו דמי ביטול שעבר 48 שעות 200 שקלואומרים שזה חוק הגנת הצרכן וחוק הגנת הצרכן אומר 5% או 100 שח הקטן מבינהם הבטיחו זיכוי עד 3 ימי עסקים ואז רושמים משהו אחר במקום לגבות 200 שח גבו 102 דולר ועם לא הייתי שמה לב הם היו לוקחים את זה אין אצלהם מענהההה
20 מתוך 100
חוויה גרועה ביותר , אם אתם מחפשים להזמין מלון וטיסה כמו שצריך לכו על חברות אחרות , גובים כסף בלי סוף ומחפשים איפה לעקוץ
85 מתוך 100
הזמנתי חופשה 12 שעות לפני מועד הטיסה. היו רגעים של אי ודעות עם עיניין האישור מיידי, אבל נתנו לי מענה ברגע שהשירות נפתח בבוקר. בנוסף כנראה בגלל שההזמנה נעשה כל כך בדקה התשעים,לקח זמן עד שמצוא לנו את ההזמנות בציק אין של הטיסה וגם במלון.
יחד עם זאת קיבלתי חבילה במלון 5 כוכבים בקורפו ,הכל כלול במחיר מדהים. אז כן היה שווה.
25 מתוך 100
הזמנתי כרטיסי טיסה חודשיים לפני המועד.
קבלתי את הכרטיסים יום לפני הטיסה.
השירות הוא רק במייל ואין מענה אנושי. מאוד מאכזב. עדיף לשלם כמה מאות שקלים יותר במקום אחר ולקבל שירות אנושי נורמלי.
ביזיון!