כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גוליבר

גוליבר

משרדי נסיעות
כתובת:
טלפון:03-7137777
40
64 מתוך 100
לפי 27 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
zoher_naoom   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
30 מתוך 100
אין מענה אין שירות לא חוזרים אין לך מענה אנושי
הצג עוד

זאב   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
20 מתוך 100
שירות הכי גרוע שיש הזמנו חבילה לבודפשט דרך חברת בת שנקראת היידן פלייט מקבוצת גוליבר מעבר לעובדה שלמרות שחויבנו 5 דקות אחרי ההזמנה יעילות מירבית כל השאר החה גרוע מסמכי טיסה קיבלנו ממש ברגע האחרון לא טרחו להודיע לנו שהטיסה של ארקיע נדחתה והרסו לנו את הטיול הייתי תובע את גוליבר ומזהיר את כולם להתרחק מהחברה המגעילה הזאת
הצג עוד

Leon   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
חברה ללא שירות לקוחות, הבטיחה לי פיצוי בגין ביטול הטיסה ולא קיבלתי כלום אחרי שלושת החודשים שאחריהם הובטח לי הפיצוי. שלא לדבר על חוסר הזמינות
הצג עוד

Yitzhak   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
80 מתוך 100
הזמנה רגילה של טיסות לחןפשה ביוני. קורונה הגיע.... איך נקבל החזר?
הצג עוד

israel.lavie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנתי טיסה לפראג, הטיסה חזור בוטלה יום לפני היציאה. ניסיתי ליצור קשר עם גוליבר, מענה תוך 5 ימי עסקים. ביצעתי את כל השינויים ישירות מול אייר פראנס. לאחר השינוי, קיבלתי שתי הודעות סותרות מגוליבר וביקשו ממני לאשר שתי איסות חזור שונות. לאחר 4 ימים, קיבלתי אימייל שטיסתי בוטלה. לא היה לי מושג איזו טיסה, הסתבר שהתייחסו לביטול שכבר טפל. ביקשתי לקבל את הכרטיסים, שלחו אימייל ללא צרופות, ביקשתי שוב קיבלתי את המענה החצוף הבא: "שלום רב, כרטיסי הטסה נשלחו למייל עשרות פעמים ," שילמתי 30 דולר יותר בשביל שיהיה לי עם מי לדבר, בפועל ביצעתי הכל לבד מול חברת התעופה. פשוט חוצפה
הצג עוד

nizi50   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
אז ככה, קנינו כרטיס טיסה ליוון ביום שלישי ליום שישי. יום למחרת במסגרת ה24 שעות מרגע שקנינו את הכרטיס רצינו לשנות אותו מכיוון שהקדימו לנו את הטיסה בכמה שעות. ניבנו להתקשר מעל 10 פעמים ואין שום מענה אנושי, שלחנו 4 אימיילים עד שחזרו אלינו ואמרו לנו שאם אנחנו מעוניינים לבטל או לשנות נצטרך לשלם דמי ביטול מלאים על הכרטיס למרות שזה במסגרת ה24 שעות מרגע שקנינו את הכרטיס! אין חברה בעולם כולו שלא נותנת להתחרט או לשנות כרטיס אם זה במסגרת 24 שעות! זה שירות לקוחות גרוע מאוד!!! בנוסף לכך, הגענו לטיסה ולא היה לנו בר קוד ולא נתנו לנו לשנות את הטיסה ליום למחרת מבלי לשלם כסף!!! וכמובן שאי אפשר לתפוס אותם בטלפון או לדבר איתם! חווית קנייה ושירות פשוט על הפנים. והפסדתם לקוחות! לקוחות שטסים הרבה מאוד לחול!!! לא ממליצה לקנות מהם שום דבר
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
90 מתוך 100
חברים אני ממש לא יודעת על מה אתם מדברים בהתחלה גם לנו הייתה בעיה עם הטיסה שלא אושרה וירד הכסף שלחנו להם מייל באותו יום נציג ממש ממש נחמד בשם שרון חזר אלינו חזר אלינו הכסף בתור דקות ספורות והכל התסתדר שירות מעולה נציג נחמד מאוד!!!
הצג עוד

טובה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הזמנו נופש דרך האינטרנט השירות היה מהיר קל ונוח(הזמנו בשבת)קבלנו אישור מלא ביום ראשון כל שאלה ובקשה נענתה בזמן קצר למרות שבאתר רשום כי קבלת כרטיסי הטיסה והוואוצ׳ר למלון תנתן עד 24שעות לפני הטיסה לבקשתינו קבלנו תוך מס׳ שעות מהגשת הבקשה(שבועיים לפחות לפני הטיסה) לא נתקלנו בשום בעיה מרגע עזיבתי ו את בארץ בשעה היעודה ,בנחיתה במלון שהיה מדהים באמת נהנינו מחופשה מופלאה שנה טובה ומאושרת לכולם ההזמנה דרך חברת גוליבר עבורינו היתה חוויה חיובית וכיף להתחיל כך שנה מודים לכם על השירות טובה וחנן ברנר
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
יום שלם שניסינו לתפוס את גוליבר לקבל שירות ולקבל אישור הזמנה . לא רק שחיכנו שעות בטלפות כדי לקבל שירות גם לאחר שביצענו את ההזמנה יחד עם אחד הסוכנים חיכינו שוב שעות לקבלת אישור סופי . לבסוף גילינו שאין לנו מקום בטיסה וכמובן שלא קיבלנו שום דואר או הודעה שתעדכן אותנו . פשוט בושה . חוץ מהאנשי שירות שהיו נחמדים. לא ממליצה בכלל .
הצג עוד

limaiki4321   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
הזמנו מלון בקוס דרכם יומיים לפני הטיסה התקשרו כדי לשדרג לנו את המלון כמובן בתוספת תשלום בטענה שאין מקום במלון שהזמנו ...זו עוד שיטה להרוויח עוד כסף.הנציג שלח לנו תמונוץ מהממות של המלון עם שתי בריכות חיצונית ופנימית לאחר שהגענו למלון לא היה ולא נברא דבר כזה .הבריכה היחידה במלון ניראת כמו אמבטיה קצת יותר גדולה ממוקמת צמוד לחדר אוכל ללא שמש בקיצור עבודה בעיניים אל תסתמכו על תמונות שהנציג שולח ובטח שלא של גוליבר...אכזבה אגב שם המלון אלכסנדר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up