כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גוליבר

גוליבר

משרדי נסיעות
כתובת:
טלפון:03-7137777
36
64 מתוך 100
לפי 46 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יוסי   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
20 מתוך 100
הוזמנו 3 כרטיסים בחברת גוליבר, ביקשו לחייב 110 דולר על שינוי אות אחת באחד הכרטיסים. (למרות שברוב חברות התעופה מאשרים שינוי של עד 2 אותיות ללא חיוב) בשירות הלקוני שהתקבל - במיילים בלבד!העדיפו ביטול עסקה מלא מאשר שירות ללקוח.פשוט בושה!
הצג עוד

שלומית   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
20 מתוך 100
הזמנו טיסה דרך חברת גוליבר. קיבלנו אישור מהם על טיסה + מזוודה + טרולי בהתאם למחיר ששלמנו. כשהגענו לדלפק בשדה התעופה נאמר לנו על ידי נציג חברת התעופה כי גוליבר לא שלמה להם עבור המזוודות שלנו, הבנו מהם שזה דבר שחוזר על עצמו עם חברת גוליבר. נאלצנו לצאת מהתור, לחכות זמן רב עד שערכו ברור נוסף ולמרות שהיה לנו כתוב בפרוש בהזמנה כי המזוודות כלולות נאלצנו לשלם עבורן פעם נוספת. כאשר חזרנו לארץ בקשנו החזר מגוליבר, הכל בתכתובות בווטסאפ כי המדיניות שלהם היא שאין אפשרות לדבר טלפונית. לאחר אין סוף התכתבויות ושבועות של המתנה, החזירו לנו רק מחצית מהסכום עליו חויבנו ושלחו אותנו לדבר עם חברת התעופה למרות שההזמנה הייתה ישירות מול גוליבר והפשלה היא בבירור שלהם. ממליצים בחום להזמין ישירות מחברות תעופה ולא לבצע שום הזמנה דרך חברת גוליבר!!!
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
רכשנו 2 כרטיסים מכרטיסי אשראי שונים.יום למחרת קיבלנו אישור על כרטיס אחד ועל השני לא .מחיר הטיסה היה פי 2 , ולא נותרה ברירה אלא לקנות לטיסה יותר מאוחרת במחיר סביר לבסוף לא ענו לי מדוע לא אושרה העסקה כי הטיסה שנקנתה לשעה יותר מאוחרת מאותו אשראי ומאותו חברת תעופה.אז לא ברור לי עדיין הסיבה, שעות עד לקבלת מענה בהודעות אם בכלל אין שירות טלפוני ,הטיול שלנו ממש נהרס ובפעם הבאה נעדיף להזמין ממקור אחר.
הצג עוד

shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
עשיתי מהם הזמנה , לא שלחו לי שום דבר וכשמנסים להשיג אותם אין טלפון רק הודעות עושים טובה שעונים פשוט מזעזעיםםםןן. לא להזמין אם לא רוצים כאבי ראש!!!

dandin1981   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
0 שירות. התנערות מבישה מלקוחות לאחר קנייה. תמנעו מלהזמין דרך גוליבר כי לא תקבלו שום מענה או שירות במידת הצורך. רכשתי 3 כרטיסים לקפריסין לי ולילדי באוגוסט. מבין כרטיסי הטיסה שמצאתי אונליין, בחרתי לרכוש דרך Hidden filghts של גוליבר כרטיסים בשעות נוחות, שכללו חזרה ביום הרביעי בשעות הערב המוקדמות, כך שנוכל ליהנות מעוד יום בקפריסין. אפילו הזמנתי כרטיסים לפארק המים ליום האחרון ותכננו יום כיף לסיום. על התענוג של השעות הנוחות שילמתי כמעט 100$ יותר על כל כרטיס! זה 300 דולר נוספים (33% מעלות הכרטיסים!!) ששילמתי רק כדי ליהנות מן היום הנוסף בקפריסין! זו הסיבה שבחרתי בכרטיסים הללו! אתמול קיבלתי הודעה שהטיסה של היום האחרון הוקדמה - לא בשעה או שעתיים, אלא ב5.5 שעות!! ל14:00 בצהריים!! וכך בעצם כל היום האחרון על כל תוכניותיו הלך לפח! כולל הכרטיסים שהזמנתי לפארק המים!! פניתי לארקיע שהפנו אותי לגוליבר כיוון שהכסף שלי עבר לסוכנות זו. אבל כשניסיתי לתפוס את גוליבר כאן כבר החוצפה פשוט שורפת. אין שום מענה טלפוני (רק הקלטה מעצצצצבנת על כמה שהכל סבבה עם גוליבר - לא. שום דבר לא סבבה). שירות הלקוחות לא קיים . הפנו אותי למלא טופס שם ביקשתי שיינתן מענה (או שינוי טיסה או זיכוי על הסכום הנוסף שנגבה ממני ל ח י נ ם) ואז חזרו אליי במייל עם מענה סתמי של משפט וחצי מזלזל: "דנה ערב טוב בהמשך לפנייתך טיסות צארטר ניתנות לשינוי ע"י חברת התעופה לפי חוק ולא ניתן לשנות זאת" או בתרגום: תחנקי. שום הבנה! שום ניסיון לסייע! שום ראייה של הנזק ללקוח! שום כלום! פשוט תמנעו.
הצג עוד

cochava   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שרות גרוע, לאחר ההזמנה וגבית התשלום אין עם מי לדבר.עדיף לקנות ישירות מספקי הטיול ולא להתעסק איתם. זה גם זול יותר וגם יש לך מענה.
הצג עוד

ליאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
להיזהר כמו מאש עדיף לשלם עוד כמה שקלים ולא להתעסק איתם מתנהגים כמו עבריינים לוקחים כסף ועם רוצים לבטל הם עושים את המוות ולא עונים לוקחים דמי ביטול גבוהים מהרגילטעות חיי היה להתעסק איתם באמת אנשים לא להתעסקקקקאין מענה מאחרים את שעות הטיסה על דעת עצמם לא מקבלים את הכרטיסי טיסה ישר מקבלים 24 שעות לפני הטיסה אין שירות טלפוני לקחו דמי ביטול שעבר 48 שעות 200 שקלואומרים שזה חוק הגנת הצרכן וחוק הגנת הצרכן אומר 5% או 100 שח הקטן מבינהם הבטיחו זיכוי עד 3 ימי עסקים ואז רושמים משהו אחר במקום לגבות 200 שח גבו 102 דולר ועם לא הייתי שמה לב הם היו לוקחים את זה אין אצלהם מענהההה
הצג עוד

אנונימית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
חוויה גרועה ביותר , אם אתם מחפשים להזמין מלון וטיסה כמו שצריך לכו על חברות אחרות , גובים כסף בלי סוף ומחפשים איפה לעקוץ

leafrankel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
85 מתוך 100
הזמנתי חופשה 12 שעות לפני מועד הטיסה. היו רגעים של אי ודעות עם עיניין האישור מיידי, אבל נתנו לי מענה ברגע שהשירות נפתח בבוקר. בנוסף כנראה בגלל שההזמנה נעשה כל כך בדקה התשעים,לקח זמן עד שמצוא לנו את ההזמנות בציק אין של הטיסה וגם במלון. יחד עם זאת קיבלתי חבילה במלון 5 כוכבים בקורפו ,הכל כלול במחיר מדהים. אז כן היה שווה.
הצג עוד

roi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
הזמנתי כרטיסי טיסה חודשיים לפני המועד. קבלתי את הכרטיסים יום לפני הטיסה. השירות הוא רק במייל ואין מענה אנושי. מאוד מאכזב. עדיף לשלם כמה מאות שקלים יותר במקום אחר ולקבל שירות אנושי נורמלי. ביזיון!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up