כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גוליבר

גוליבר

משרדי נסיעות
כתובת:
טלפון:03-7137777
34
64 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
limaiki4321   כתב/ה חוות דעת לפני 6 ימים
25 מתוך 100
הזמנו מלון בקוס דרכם יומיים לפני הטיסה התקשרו כדי לשדרג לנו את המלון כמובן בתוספת תשלום בטענה שאין מקום במלון שהזמנו ...זו עוד שיטה להרוויח עוד כסף.הנציג שלח לנו תמונוץ מהממות של המלון עם שתי בריכות חיצונית ופנימית לאחר שהגענו למלון לא היה ולא נברא דבר כזה .הבריכה היחידה במלון ניראת כמו אמבטיה קצת יותר גדולה ממוקמת צמוד לחדר אוכל ללא שמש בקיצור עבודה בעיניים אל תסתמכו על תמונות שהנציג שולח ובטח שלא של גוליבר...אכזבה אגב שם המלון אלכסנדר.
הצג עוד

Meryam   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
35 מתוך 100
הזמנתי דרכם חופשה הספק שלהם לא נתן שירות מתאים לבקשות שלי וכשדברתי איתם הם דברו עם הספק ולא פתרו את הבעיה התשובה שלהם הייתה " זה לא אנחנו ואנחנו לא אחראים ולא יכולים לעשות כלום" אם הם חברה שמכבדת את עצמה לא מתעסקים עם ספקים שקרנים .
הצג עוד

רחל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
20 מתוך 100
נסענו לכרתים דרך חברת גוליבר. המלון 5 כוכבים לכאורה שלא הצדיק לחלוטין את המחיר ורמת הכוכבים. השכרנו רכב דרך נציגה של גוליבר שהבטיחה שהרכב דרכה יהיה חדש שנת 2019. הגיע רכב הרבה יותר ישן וגם לא לגמרי תקין (130000 קילומטר ונורית טיפול דולקת ברכב) .היה אמור להיות איסוף מהמלון לטיסה, האוטובוס לא הגיע , חיכינו למעלה משעה . כל אותו זמן הנציגה לא ענתה וכשהצלחנו להשיגה התנערה מאחריות והורתה לנו להזמין מונית על חשבוננו כדי שלא נפסיד את הטיסה. לסכום תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מהחברה הזאת.
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
20 מתוך 100
הזמנתי כרטיס טיסה באותו זמן עם 2 חברים, ולא אישרו לי את הכרטיס בטענה שאין מקום בטיסה- אך למחרת מכרו את אותה הטיסה במחיר יקר יותר!!!!!! חוצפה! כאשר פניתי לשירות לקוחות נטען כי לא נשארו הכרטיסים במחיר הזה, אז למה למכור? ולמה לחייב אותי מראש?? מתחת לכל ביקורת ועד עכשיו לא קיבלתי זיכוי. אל תזמינו מהם בחיים!!! בסוף הזמנתי מאתר אחר ביותר זול מהמחיר הראשוני בגוליבר. גנבים.
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
40 מתוך 100
הוזמן מלון בבורגס הוחלף לאחר ללא עדכון על נוהלי המלון שהיה מחפירים על עצם היותנו ישראלים ממש בושה
הצג עוד

Ran   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
35 מתוך 100
ניסיתי להזמין טיסה אונליין דרכם כי הטיסה דרכם הייתה זולה. החברה שלי משלמת עלי אבל אי אפשר באתר שלהם לשלם מכרטיס אשראי שלא שלך. אז במקום לציין זאת בהתחלה, אתה צריך להגיע עד לשלב האחרון של ההזמנה כדי להווכח שהכל היה סתם. חיכיתי כמעט שעה לדבר עם נציג שירות שאמר לי שבמקרה שהתשלום לא מהכרטיס של הנוסע זה חייב להיות טלפוני אבל זה תוספת של עוד 35 דולר. פשוט בדיחה. בסוף הזמנתי עם חברה נורמלית בקלות ובמהירות.
הצג עוד

רז והילה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
20 מתוך 100
..... פעם אחרונה שאני אי-פעם קונה משהו מגוליבר תירות ונופש. לפני 4 חודשים קניתי טיסה ליוון ליום ראשון הקרוב בשעה 11:00 (שומרי שבת וכיף). בבוקר יום כיפור קיבלתי הודעה שהטיסה שלי נדחתה ובמקום לנחות ב 13:00 אני נוחתת ב 17:00. מאותו רגע התחיל מחול שדים ממש. במשך כל הבוקר אני בטלפונים, וואטסאפים ומיילים לגוליבר, מנסה לתפוס משהו שיוכל לעזור לי. בשעה 13:15 נציגה בשם אורלי אמרה שיש טיסה בשעה 14:00 ושניתן להחליף ללא עלות. ביקשתי ממנה להחליף את הטיסה והיא אמה לי שהיא לא יכולה אבל שאשלח מייל. שלחתי מייל וביקשתי לשנות את הטיסה שלי כי אני שומרת שבת. לא קיבלתי שום תגובה. ביום רביעי בשעה 23:00 בצאת החג שלחתי מייל נוסף, מכיוון שלא ידעתי לאיזו טיסה אולי כיוונה אמרתי שכל טיסה שהיא לא בשבת או בחג מקובלת עליי והעיקר שיחליפו. גם פה - ללא מענה. ביום חמישי בבוקר אחרי 30 דקות המתנה ענתה לי אורלי ואמרה שלא ראתה את המייל ושעכשיו כדי לשנות את הטיסה אני צריכה לשלם להם 200$!!!!!! היום המשיך בסאגה מטורפת של טלפונים שבמהלך כל היום הבטיחו לי עוד מעט יחזור אליך מנהל... רק בשעה 15:00 אחרי מעל 20 שיחות והודעות שלי למוקד שירות לקוחות הסכימה לענות לי מנהלת בשם נעמה שאמרה שהיא הייתה שמחה לעזור לי אבל הטיסה כבר מלאה.... אמרתי לה שאני רואה באתר של גוליבר המון טיסות שלא נוחתות בחג ושאני מבקשת שהיא תשנה את הטיסה והיא סרבה. אחרי ריבים אין סופיים בטלפון היא הבטיחה לנו שתברר מה היא יכולה לעשות ולחזור אלינו, גם אם זה יהיה אחרי שעות הפעילות. כמובן שגם הפעם אף אחד לא חזר אלינו. היום בבוקר אחרי 25 דקות של המתנה לשירות לקוחות ענתה נציגה יעילה אחרת בשם אפרת שאמרה שאני לא יכולה לדבר עם נעמה כי היא מנהלת אבל היא כתבה תיעוד על זה שהיא דיברה איתנו בשעה 17:10.... לא יודעת עם מי היא דיברה אבל איתי זה בוודאי לא היה... גם עם בעלי לא. בקיצור שירות לקוחות כל כך גרוע ועוגמת נפש ענקית!
הצג עוד

Anatoly   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו כרטיסים למילנו ל-3 אנשים. לא היה שום סימן באתר ולא הוזכר בשיחות עם נציגי החברה שהכרטיסים לא כוללים מזוודות - אז בכל צ'ק-אין היינו צריכים לשלם במיוחד עלות לא צפוי של 50 דולר למזוודה! סך הכל זה עלה לנו גם $200, גם זמן, גם עצבים, וגם מצב הרוח! כשהתקשרנו לחברה אחרי חזרה, התגובה היחידה היית "מי אמר שיש מזוודות בכרטיסום?" ללא איזשהו התנצלות או התייחסות... :-(
הצג עוד

Olga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנתי דרכם כרטיסי טיסה לורנה וקיבלתי הודעה במייל שהזמנה נקלטה ,קבלה נמצאת באיזור האישי באתר שלהם ומסמכי הנסיעה נקבל כ-24 שעות לפני הטיסה.קצת נלחצתי מזה,אבל בסוף קיבלתי אותם שבוע לפני הטיסה.הכל היה מושלם בלי שום בעיות,קיבלתי גם מייל תזכורת מהם על הטיסה וברכות כשחזרנו לארץ.היה כיף.
הצג עוד

ניסים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
סגרתי איתם חופשה זוגית לטנריף בספרד. והנציג שסגר איתי את הדיל נתן לי שירות מזעזע מתחת לכל ביקורת.המזוודות שלי לא הגיעו לידי בנחיתה. התקשרתי לגוליבר. הסברתי שיש בעיה. שהמזוודות לא נמצאו.. אז הנציג חשב שאני על השתקה.. והוא אמר הלקוח הקרציה הזה עכשיו מתקשר.. וכל זה לאחר השירות הדפוק שקיבלתי מימנו במהלך ביצוע העסקה... המלצה שלי לא לסגור דילים של גוליבר..
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up