כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גוליבר

גוליבר

משרדי נסיעות
כתובת:
טלפון:03-7137777
41
64 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
israel.lavie   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
20 מתוך 100
הזמנתי טיסה לפראג, הטיסה חזור בוטלה יום לפני היציאה. ניסיתי ליצור קשר עם גוליבר, מענה תוך 5 ימי עסקים. ביצעתי את כל השינויים ישירות מול אייר פראנס. לאחר השינוי, קיבלתי שתי הודעות סותרות מגוליבר וביקשו ממני לאשר שתי איסות חזור שונות. לאחר 4 ימים, קיבלתי אימייל שטיסתי בוטלה. לא היה לי מושג איזו טיסה, הסתבר שהתייחסו לביטול שכבר טפל. ביקשתי לקבל את הכרטיסים, שלחו אימייל ללא צרופות, ביקשתי שוב קיבלתי את המענה החצוף הבא: "שלום רב, כרטיסי הטסה נשלחו למייל עשרות פעמים ," שילמתי 30 דולר יותר בשביל שיהיה לי עם מי לדבר, בפועל ביצעתי הכל לבד מול חברת התעופה. פשוט חוצפה
הצג עוד

nizi50   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
40 מתוך 100
אז ככה, קנינו כרטיס טיסה ליוון ביום שלישי ליום שישי. יום למחרת במסגרת ה24 שעות מרגע שקנינו את הכרטיס רצינו לשנות אותו מכיוון שהקדימו לנו את הטיסה בכמה שעות. ניבנו להתקשר מעל 10 פעמים ואין שום מענה אנושי, שלחנו 4 אימיילים עד שחזרו אלינו ואמרו לנו שאם אנחנו מעוניינים לבטל או לשנות נצטרך לשלם דמי ביטול מלאים על הכרטיס למרות שזה במסגרת ה24 שעות מרגע שקנינו את הכרטיס! אין חברה בעולם כולו שלא נותנת להתחרט או לשנות כרטיס אם זה במסגרת 24 שעות! זה שירות לקוחות גרוע מאוד!!! בנוסף לכך, הגענו לטיסה ולא היה לנו בר קוד ולא נתנו לנו לשנות את הטיסה ליום למחרת מבלי לשלם כסף!!! וכמובן שאי אפשר לתפוס אותם בטלפון או לדבר איתם! חווית קנייה ושירות פשוט על הפנים. והפסדתם לקוחות! לקוחות שטסים הרבה מאוד לחול!!! לא ממליצה לקנות מהם שום דבר
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
90 מתוך 100
חברים אני ממש לא יודעת על מה אתם מדברים בהתחלה גם לנו הייתה בעיה עם הטיסה שלא אושרה וירד הכסף שלחנו להם מייל באותו יום נציג ממש ממש נחמד בשם שרון חזר אלינו חזר אלינו הכסף בתור דקות ספורות והכל התסתדר שירות מעולה נציג נחמד מאוד!!!
הצג עוד

טובה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הזמנו נופש דרך האינטרנט השירות היה מהיר קל ונוח(הזמנו בשבת)קבלנו אישור מלא ביום ראשון כל שאלה ובקשה נענתה בזמן קצר למרות שבאתר רשום כי קבלת כרטיסי הטיסה והוואוצ׳ר למלון תנתן עד 24שעות לפני הטיסה לבקשתינו קבלנו תוך מס׳ שעות מהגשת הבקשה(שבועיים לפחות לפני הטיסה) לא נתקלנו בשום בעיה מרגע עזיבתי ו את בארץ בשעה היעודה ,בנחיתה במלון שהיה מדהים באמת נהנינו מחופשה מופלאה שנה טובה ומאושרת לכולם ההזמנה דרך חברת גוליבר עבורינו היתה חוויה חיובית וכיף להתחיל כך שנה מודים לכם על השירות טובה וחנן ברנר
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
יום שלם שניסינו לתפוס את גוליבר לקבל שירות ולקבל אישור הזמנה . לא רק שחיכנו שעות בטלפות כדי לקבל שירות גם לאחר שביצענו את ההזמנה יחד עם אחד הסוכנים חיכינו שוב שעות לקבלת אישור סופי . לבסוף גילינו שאין לנו מקום בטיסה וכמובן שלא קיבלנו שום דואר או הודעה שתעדכן אותנו . פשוט בושה . חוץ מהאנשי שירות שהיו נחמדים. לא ממליצה בכלל .
הצג עוד

limaiki4321   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
25 מתוך 100
הזמנו מלון בקוס דרכם יומיים לפני הטיסה התקשרו כדי לשדרג לנו את המלון כמובן בתוספת תשלום בטענה שאין מקום במלון שהזמנו ...זו עוד שיטה להרוויח עוד כסף.הנציג שלח לנו תמונוץ מהממות של המלון עם שתי בריכות חיצונית ופנימית לאחר שהגענו למלון לא היה ולא נברא דבר כזה .הבריכה היחידה במלון ניראת כמו אמבטיה קצת יותר גדולה ממוקמת צמוד לחדר אוכל ללא שמש בקיצור עבודה בעיניים אל תסתמכו על תמונות שהנציג שולח ובטח שלא של גוליבר...אכזבה אגב שם המלון אלכסנדר.
הצג עוד

Meryam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
35 מתוך 100
הזמנתי דרכם חופשה הספק שלהם לא נתן שירות מתאים לבקשות שלי וכשדברתי איתם הם דברו עם הספק ולא פתרו את הבעיה התשובה שלהם הייתה " זה לא אנחנו ואנחנו לא אחראים ולא יכולים לעשות כלום" אם הם חברה שמכבדת את עצמה לא מתעסקים עם ספקים שקרנים .
הצג עוד

רחל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
נסענו לכרתים דרך חברת גוליבר. המלון 5 כוכבים לכאורה שלא הצדיק לחלוטין את המחיר ורמת הכוכבים. השכרנו רכב דרך נציגה של גוליבר שהבטיחה שהרכב דרכה יהיה חדש שנת 2019. הגיע רכב הרבה יותר ישן וגם לא לגמרי תקין (130000 קילומטר ונורית טיפול דולקת ברכב) .היה אמור להיות איסוף מהמלון לטיסה, האוטובוס לא הגיע , חיכינו למעלה משעה . כל אותו זמן הנציגה לא ענתה וכשהצלחנו להשיגה התנערה מאחריות והורתה לנו להזמין מונית על חשבוננו כדי שלא נפסיד את הטיסה. לסכום תעשו לעצמכם טובה ותתרחקו מהחברה הזאת.
הצג עוד

gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנתי כרטיס טיסה באותו זמן עם 2 חברים, ולא אישרו לי את הכרטיס בטענה שאין מקום בטיסה- אך למחרת מכרו את אותה הטיסה במחיר יקר יותר!!!!!! חוצפה! כאשר פניתי לשירות לקוחות נטען כי לא נשארו הכרטיסים במחיר הזה, אז למה למכור? ולמה לחייב אותי מראש?? מתחת לכל ביקורת ועד עכשיו לא קיבלתי זיכוי. אל תזמינו מהם בחיים!!! בסוף הזמנתי מאתר אחר ביותר זול מהמחיר הראשוני בגוליבר. גנבים.
הצג עוד

שרית   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
40 מתוך 100
הוזמן מלון בבורגס הוחלף לאחר ללא עדכון על נוהלי המלון שהיה מחפירים על עצם היותנו ישראלים ממש בושה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up