כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יהודה וריקארדו
94
99 מתוך 100
לפי 12 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איש מיוחד במינו. בכל פעם שהגענו קיבל אותנו בחיוך ובסבלנות אדירה, החליף לנו טבעות כמה פעמים עד שהיינו מרוצים במליון אחוז. מרגישים שהוא אוהב את מה שהוא עושה, הסביר לנו כל דבר ששאלנו, אפילו הסכים שנבוא לראות אותו בזמן שמכין את הטבעות. הכישרון פשוט פורץ ממנו החוצה, והתוצאה מושלמת. מאוהבים בו לחלוטין.
הצג עוד

Shacar   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
יהודה המקסים! הגענו ליהודה בעקבות המלצות וחשוב לנו גם לחלוק את החוויה שלנו! יהודה איש מקסים וסבלני, עזר לנו לבחור את טבעות הנישואין שלנו, המליץ וייעץ כדי שנגיע להחלטה הנכונה. הטבעות היו מוכנות אחרי שבוע ויצאו בדיוק כפי שדמיינו. המחיר הוגן ביותר! אבל מעל הכל פשוט כיף לקבל שירות מאדם כזה. מומלץ בחום!!!
הצג עוד

S1983   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל יהודה דרך המלצות במיט4מיט. יהודה יושב מאחורי כיכר דיזינגוף (ברח' פינסקר) בחנות ישנה, לא מעוצבת ולא מתיימרת שבה הוא מייצר את הטבעות (אירוסין ונישואין). מבחר הסגנונות מגוון (אין בעיה לשנות את העיצוב לפי סגנון אישי), יהודה איש חביב מאוד והתשלום מתבצע במעמד איסוף הטבעות. קיבלנו תוך שבוע 2 טבעות (זהב 14 קראט) יפייפיות. חשוב לציין שסגרנו על מחיר של 200 ש"ח לגרם זהב אבל במועד איסוף הטבעות יהודה ביקש רק 180 ש"ח לגרם זהב- נותן השירות היחיד שנתן לנו הנחה בלי שביקשנו :)
הצג עוד

lironor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יהודה אדם ישר, הגון, נעים וחביב! נותן שירות מכל הלב, ומתאים לזוג טבעות שבאמת מתאימות להם, וזה בלי קשר למחיר שלהן. אגב המחיר- המחיר מעולה! יהודה נותן יחס אישי, אבל גובה מחירי סיטונאות!העבודה מקסימה, והטבעות באמת יפות. יהודה גם נתן לנו את הזמן לבחור את הדגם שרצינו, ואף הסביר שאם לא מצאנו דגם שאנחנו אוהבים (ויש לו המון ממה לבחור), ניתן לעצב משהו אישי, וזאת ללא תוספת תשלום על המחירים הקבועים שלו.אהבנו מאוד את התהליך עם יהודה, כבר שלחנו אליו זוגות נוספים (ורק התחתנו לפני שבוע) ונמשיך להפנות אליו זוגות רבים בעתיד!! תודה יהודה!
הצג עוד

shakedariel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני שהלכנו לחפש טבעות, שאלתי את בת דודה שלי שהתחתנה בספטמבר לפנינו מאיפה הטבעת המקסימה שלה?והיא המליצה על יהודה. בהתחלה זה נשמע לנו מאוד מוזר. היא אמרה שהוא מכין איזה דגם שרוצים, אפילו מציור או תמונה, ואם לא אוהבים את מה שיוצא הוא פשוט משנה עד שתהיה מרוצה, או שלא לוקחים את הטבעת. וכל זה מבלי שאפילו יש צורך לשלם מקדמה. נשמע לנו טוב מכדי להיות אמיתי, אבל אמרנו - מה יש להפסיד?אז עשינו את הסיבוב הרגיל בבורסה ובג'קסון, קיבלנו רעיונות והלכנו ליהודה. גילינו שהאמת טובה בהרבה מהסיפורים!הגענו לחנות מאוד פשוטה, שהיא למעשה גם בית המלאכה של יהודה. הוא לא משקיע במראה, או בפירסום מכיוון שלרוב הוא עובד עם חנויות תכשיטים ולזוגות שפונים אליו אחרי המלצות מפה לאוזן. פגשנו בן אדם מקסים,רחב לב וישר (מאוד חשוב בתחום הזה), עם טבעות מקסימות לא פחות. הוא המליץ, ייעץ, עזר וכל זאת בסבלנות ורוחב לב. פשוט נהנינולשבת איתו לפטפט ולמדוד טבעות. סיכמנו מה הוא יכין לנו, והוא בעצמו הציע להקפיץ לנו את הטבעות המוכנות למקום העבודה של החתן לכשיהיו מוכנות. לאחר 10 ימים התקשר והודיע שהן מוכנות, והציע לנו לא לשלם ולקחת את הטבעות הביתה על מנת להתרגל ולראות אם מוצא חן בעינינו, ושאם מוצא חן נחזור לשלם. החתן רצה כמה שינויים, ויהודה עשה אותם באותו הרגע ויצאה טבעת מיוחדת במינה. הוא אף הקפיד לשקול אותה לאחר השינויים, מבלי שביקשנו ממנו, על מנת שלא לחייב אותנו על גרמים שירדו במהלך השינוי. שילמנו לו ויצאנו בתחושה טובה ושאנחנו שמחים לשלם כסף לאדם מקסים שכזה. לפני ששילמנו הוא ציין שאם נרצה משהו הוא כאן ויישמח לעזור.כאן לא נגמר הסיפור- הכלה חטפה קצת שיגעון, ושלושה שבועות לפני החתונה החליטה לשנות את הטבעת. חזרנו אליו, ובלי היסוס הוא הכין טבעת חדשה (!!!) שהייתה מוכנה תוך שבוע, ומיותר לציין שלא ביקש תשלום נוסף.ונוסף על הכל- הטבעות איכותיות, בעבודת יד , וגורפות מחמאות מכל כיוון. אנחנו ממליצים עליו בערך לכל מי שאנחנו רק שומעים שמתחתן. רצוי להתקשר אליו לפני שמגיעים, על מנת לוודא שהוא בחנות - שעות העבודה שלו גמישות יחסית. עובד גם בימי שישי מהבוקר עד הצהריים ובדרך-כלל זה הזמן הכי נוח להגיע.
הצג עוד

michal2929   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חשבתי שכבר אין אנשים כאלה בימנו...יהודה היה סבלני, סופר מקצועי. יש לו מבחר מאוד גדול של טבעות והוא גם יכול להכין משהו שאין לו (הכין לחתן חריטה מיוחדת לפי ציור), הוא נתן לנו להסתכל בשקט ולמדוד בלי ללחוץ. המחיר הוגן ביחס לכל שאר המקומות שראינו.התחושה עם יהודה היא שהוא מכין את הטבעות בכיף ומהלב וזה בעיקר מה שאהבנו. נעים לי גם לדעת שהכסף הולך למשהו כמוהו ולא למפעל ליצור טבעות...
הצג עוד

dandushi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל יהודה הגעתי במקרה דרך mit4mit, אחרי שכבר נעשיתי מיואשת מלמצוא טבעת שאני אוהבת ובמחיר שפוי.. מהרגע הראשון שפגשנו אותו פשוט התאהבנו בו! יהודה איש מקסים, צנוע, סבלני ואדיב ביותר. יש לו מבחר גדול של טבעות, ומעבר לכך הוא הסכים להכין לי טבעת במיוחד, לפי דגם שרציתי, ואף הבטיח לי שאם לא אוהב אותה משום מה, לא קרה כלום והיא תישאר אצלו.. ואכן כך היה, הטבעת הראשונה שהכין לי היתה אמנם מדהימה אבל היתה לי גסה מדי על האצבע שלי.. יהודה הרגיע כל חשש ואמר שאן שום בעיה ושנכין אחת אחרת, הפעם הבאתי לו צילום של טבעת אחרת, והוא הכין לי אותה בדיוק כמו בתמונה.. לרגע לא איבד סבלנות, סמך עלינו במאה אחוז, והמשיך להיות הכי מקסים שאפשר!!
הצג עוד

sarah.karmanian   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את החנות עצמה אני מכירה כבר הרבה זמן, ואחרי שהלכנו להרבה חנויות לחפש את הטבעת המושלמת ולא מצאנו - הגענו ליהודה.היה לי רעיון מוגדר בראש, ויהודה ישר התחבר לרעיון וביצע אותו להפליא! הוא לא דרש שום תשלום עד שהטבעת תהיה מוכנה, ולמרות שבחרתי טבעת אחרת בסופו של דבר ולא את זו שהוא עיצב בשבילי - הוא לא עשה שום בעיות ושום פרצופים.לאחר החתונה חזרתי כדי להקטין את הטבעת - וגם את זה הוא עשה בשמחה ולא דרש תוספת תשלום.ממליצה עליו בחום רב!
הצג עוד

הסהס27   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום מצויין לעשות טבעות
הצג עוד

liat-z   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
יהודה פשוט נהדר, ישבנו אצלו בחנות ובחרנו דוגמא לטבעות, ביקשנו שילוב של שני סוגי זהב ועשה לנו בדיוק מה שביקשנו. לא מנסה לחלוב אותך מדבר לעניין ובגובה העיניים, עשה את הטבעות ללא מקדמה והדגיש שלא חייבים לקנות, אחרי זה אפילו הביא לי את הטבעות לעבודה, וחוץ מזה יצאו טבעות יפייפיות, בקיצור מומלץ!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up