כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

זוזוברה

זוזוברה

מסעדות אסייתיות
טלפון:09-9577077
0
93 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
zaske   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו למסעדה עייפים ורעבים אחרי פגישה עם הדי ג'יי שיתקלט בחתונה שלנו. האוכל הגיע מהר השירות היה אדיב וחייכני הזמנו מנות של נודלס עם עוף ובקר והיה פשוט טעים. העיצוב הוא של ספסלים תאורה מוארת אבל לא חזק ,מיקום מצוין ונגיש . זו לא הפעם הראשונה שאנו אוכלים שם ותמיד אנו מרוצים .התפריט מגוון ואנו אוהבים גם את המשקאות שלהם כמו הלאסי בננה המעולה מעולה מעולה .מומלץ ויותר טוב הרבה מג'ירף נודלס בר(וגם הג'ירף לא רע בכלל)אז שתבינו כמה שזה מקום מעולה
הצג עוד

Vasago   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני בטח לא מגלה לאף אחד את אמריקה בהקשר של המסעדה הזו, אבל כלקוח ותיק של המקום מזה כמעט 8 שנים הייתי חייב לכתוב.   פעם בחודש לפחות תוקף אותי ואת זוגתי התקף זוזוברה, זה תמיד קורה מהרגע להרגע וזה אף פעם לא ניתן לחזות את הרגע. היום בערב זה קרה ... הייתי בדרך הביתה ותוך כדי שיחת טלפון שנינו ידעו שהיום זה היום.   מה שיפה בזוזוברה זה שאף פעם לא צריך להזמין מקום, תמיד אבל תמיד יש לך מקום במסעדה לא משנה העומס. הם מתקתקים את האנשים שם כ"כ מהר שאף פעם לא חיכיתי יותר מ -5 דקות לשולחן. הפעם הגענו ותוך שנייה התיישבנו בשולחן, במהלך ה - 8 שנים שאני לקוח של המסעדה תמיד לקחתי את אותן מנות, כמובן שהן שינו שם לא מעט פעמים וקצת שינו תרכובות אבל תמיד אני דבק באותן מנות.   1. סלט בורמזי (האח הגדול של בודהה בריאות מצפרה ... והקצת פחות טעים) זהו סלט עם מקבץ של ירקות קלילים ורעננים הסלט הזה פשוט לא נמאס. 2. סומלא קארי קמבודי (בעבר הוגש עם מולארד, היום זה תערובת של עוף חזיר ושרימפס) זו מנה של אטריות אורז ירוקות ועבות בתוספת הבשר. המנה מדורגת כחריפה ביותר בתפריט אבל אני כבר לא ממש מרגיש את החריפות. 3. לצד שתי המנות אני תמיד שותה "בורה בורה" על מנת להשלים את הארוחה.   לצערי, לא אכלתי דבר אחר במסעדה הזו, אני אפילו לא מנסה את המנות של זוגתי. פשוט כ"כ נהניתי היום מהאוכל ומהשירות המהיר והמדוייק של המקום שהייתי חייב להיכנס להגיד מילה טובה.   מומלץ בחום !!
הצג עוד

אוריתה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אם אתם לא מגיעים בערב שישי באזור 20 בערב אז החלל הריק של המסעדה לא יראה כמו חדר אוכל משודרג של קיבוץ עם המון ילדים ומשפחות.אני אישית דוקא אוהבת את הסגנון של השולחנות הענקיים. אם כי פחות אוהבת שהמקום עמוס ואז יושבים לידי אנשים באותו שולחן שאני לא מכירה. אוכל מעולה. אתר גרוע. ניסתי להכנס אליו כדי להעתיק לכאן את המנה החביבה עליי אבל האתר נוראי . אז אני אאלתר. המנה השווה ביותר היא מנת איטריות +עוף ברוטב משהו עם כרמל מוגשת עם מלפפון קר קצוץ מעל. מדהימה !המיצים מאד טעימים. יש אחד שאני לא זוכרת את שמו אבל זה עם המון המון פירות יחד. שאני אזכר אני אגיע לעדכן :-)בקיצור שווה להגיע!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up