כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
ג'רמיס בר

ג'רמיס בר

שירותי בר לאירועים
טלפון:052-3919481
95
99 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
nirand   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לג'רמיס בר הגענו דרך האתר הזה, והאמת שזכינו! משיחת הטלפון הראשונה עם ג'רמי הרגשנו שהגענו למקום הנכון. לאור המצב עם הקורונה היו הרבה חששות ושינויים אבל ג'רמי היה איתנו ובשבילנו כל הזמן ועזר לנו לעשות את ההתאמות הנחוצות. בסופו של דבר היה בר אלכוהול נפלא, הן מבחינת השירות והיחס של הברמנים והן מבחינת הגיוון והאיכות של המשקאות. מאושרים על הבחירה, מומלץ בחום!
הצג עוד

tslil_ben_yosef   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ביום חמישי ה-14.9.17 בחתונת טבע מטורפת בכרם ענבים הבר שלנו היה ג'רמיס בר. אתחיל בזה שג/רמי הוא אחד האנשים המדהימים ביותר שיש! היינו האיתו בתהליך כ-8 חודשים והוא לאורך כל הדרך היה אכפתי וייעץ לנו ועזר לנו בכל דבר גם שלא היה קשור לבר. הם הגיעו עם צוות ענק של ברמנים כך שלא היה תור בכלל בבר, הצוות היה מדהים (לא ילדים קטנים שאין להם מושג), כולם היו מקצועיים ומקסימים ושמחו איתנו, הקפיצו את הרחבה בצ'ייסרים ועשו מלא שמח. אין ספק שג'רמיס בר הוא הבחירה הכי מדהימה לחתונת שטח ובכלל- איזה אנרגיותתתת!!!
הצג עוד

Asaf   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
ג'רמי בחור זורם מטבעו.. מבין מול מי יש לו עסק ונותן מענה נכון. לפני יומיים חגגנו אירוע מצוין, הבר היה עשיר בכל טוב ונראה מרשים מאוד. השירות שניתן לנו ולאורחים היה מצוין ולא היינו צריכים לבקש יותר! תודה רבה לך ג'רמי ולכל העובדים שעזרתם לנו לחגוג כמו שצריך בשמחתינו :)
הצג עוד

Eli   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לפגישה עם ג'רמי הגענו עם המון חששות, אבל מהרגע שפוגשים את ג'רמי מבינים שלפחות בכל מה שקשור לבר אין שום צורך לחשוש! ג'רמי הוא מקצוען אמיתי ובן אדם מדהים! כל התהליך מולו היה נעים ומקצועי, תמיד הוא ענה בנחמדות על כל שאלה ובקשה שלנו.. המחירים שלו הם מהטובים שיש בשוק וזה לא מוריד דבר מהמקצועיות שלו ושל האנשים שלו! אנחנו ממליצים על ג'רמיס בר בלב שלם ומתים להזדמנות לעבוד איתו שוב! אוריאן ואלי
הצג עוד

מירנדה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לפני שאתם סוגרים עם בר לחתונה, תבדקו את ג'רמי! לג'רמי הגענו דרך המפיק שלנו, בעודנו מתלבטים האם לקחת בר בסיסי או להביא את כל האלכוהול בעצמנו (ובדקנו לא מעט הצעות מחיר מספקי בר ואלכוהול). ג'רמי היה מאוד גמיש וקשוב, הציע לנו מגוון של אפשרויות ונענה לכל בקשתנו. בסופו של דבר לקחנו את החבילה הבסיסית, שכללה גם תוספות מגניבות שרק ג'רמי הציע, ואת השדרוגים הבאנו בעצמנו (ואן גוכים וכדומה). בזכות שיתוף פעולה מעולה של הקייטרינג ושירותי הבר, האורחים קיבלנו גם קוקטיילים מיוחדים ובסטייל! החתונה הייתה הפקה בשטח, כלומר הרמת אירוע ללא שום תנאים בסיסיים לחתונה וג'רמי עמד בכל האתגרים הלוגיסטיים ללא שום קושי. בחתונה היה בר מרובע שעמד על הרחבה והעניק שירות מדהים למסיבת חתונה מטורפת שארכה כ-9 שעות! האלכוהול לא הפסיק לזרום ותדלק את הרחבה ואת הסובבים אותה לאורך כל האירוע. ברמה האישית פגשנו אדם אדיב ואמין וכל הצוות שלו היו מקסימים וזורמים!
הצג עוד

morenot   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אין הרבה מה להגידג'רמי אדם מקסים ונפלא, חבילת הבר עסיסית ומספקת ואת השדרוגים (בלאק ו-ואן גוך) קנינו ממנו במחירים מאוד הוגנים.הערב זרם בצורה נפלאה, כל הבר תקפד כמו שצריך ולא נשמעה קצה של תלונה.שורה תחתונה - יחס מעולה, מחירים הוגנים מאוד, תפקוד מעולה - כל מה שרצינו מבר היה, ויותר.כל הכבוד!
הצג עוד

mor.ram87   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אל ג'רמי הגענו בעקבות המלצה מהגן השקוף בו התחתנו ב11.11.14.כבר בפגישה הבנו שמדובר באדם נחמד, מקצועי ביותר ושמבין באלכוהול.בחרנו את החבילה הבסיסית (שהייתה מעבר לכל סטנדרט שהכרנו) ועוד קיבלנו פינוקים נוספים בדרך.לא הוספנו כלום כי פשוט לא היה צורך -הכל היה מותגים איכותיים- חוץ מואן גוך ששילמנו עליהם לפי צריכה... בנוסף ג'רמי פינק בהמון סוכריות גומי ועוד כל מיני הפתעות.במהלך האירוע הצוות שלו היו לא פחות ממעולים ונתנו שירות נפלא לאורחים שלנו, אף אחד לא נשאר צמא... :)בקיצור ולעיניין- מומלץ ביותר!!!!!
הצג עוד

ירדן וזאב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ג'רמיס בר הינה חברה אשר מתמחה במתן שירותי אלכוהול לאירועים.מנהלי החברה ג'רמי ונמרוד אנשים חיוביים ומקצועיים בתחום בצורה שלא פוגשים כל יום.האלכוהול מאוד איכותי {כמובן שהכל מקורי} והבר מעוצב בצורה מאוד יפה, מושכת את העין, קלאסי אסטטי ומאוד מכובד.בתחילת האירוע האורחים נהנים גם ממגוון של שייקים טריים וטעימים, על הבר תמיד ניתן למצוא מלוחים \ מתוקים כתוספת לשתייה ובמהלך האירוע ניתן למצוא ברחבת הריקודים "מתדלקות" אלכוהול.לג'רמיס בר מגוון תפריטי אלכוהול לאירוע כאשר גם התפריט הבסיסי ביותר מאוד מרשים ומצריך רק תוספות קלות.ג'רמי ונמרוד תמיד זמינים ללקוח במתן מענה לשאלות שצצות, הצעות לאופן העבודה מנסיונם האישי, בעלי סטנדרטים מהגבוהים שראיתי והכי חשוב אנשים ישרים והגונים.בג'רמיס בר לא מתפשרים גם על איכות הברמנים - כולם אנשים בוגרים, מקצועיים ותמיד עם חיוך.ללא ספק אחת ההשקעות היותר טובות שעשיתי באירוע!!!
הצג עוד

זוגשהתחתן   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אם היינו צריכים לדרג את כל הספקים שבחרנו לעבוד איתם בחתונה, ללא ספק ג'רמיס בר הוא במקום הראשון. עשינו אירוע עצמאי של חתונה בחצר במושב, אירוע של בערך 120 איש, והתלבטנו כיצד לתפעל בר ומה בדיוק צריך. כבר מההתחלה ג'רמי גילה גמישות ראויה להערכה, והתאים לנו חבילה שהתאימה בדיוק למה שרצינו- כמות האורחים, סוג האלכוהול, וגם תוספות שלו שהוסיפו מאוד לנראות של הבר- שייקים, קוקטיילים וכו'. ג'רמיס בר הקימו במקום בר מקצועי, שהיה נראה מעולה, ונתנו שירות מצוין לכולם, שעליו אפילו קיבלנו שבחים אחרי מחברים. גם העבודה עם ג'רמי ונמרוד לקראת האירוע, שיחות הטלפון, הפגישה בשטח, היום עצמו- היה ברור שהם 100% אחראיים, מתואמים, ומקצועיים. ממליצים בחום, אין מה לחשוב פעמיים.
הצג עוד

zohar_oded   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אלכוהול איכותי, אנשי הצוות נחמדים וג'רמי פשוט אדם מקסים ונחמד שכיף לעבוד איתו.חבילת הבסיס שמקבלים מאוד עשירה ומגוונת ולא צריך להוסיף עליה כמעט כלום.אנחנו הוספנו רק בקבוקי ון גוך (לא היתה לג'רמי בעיה שנקנה במקום אחר אבל הוא נתן את המחיר הכי טוב שמצאנו). מומלץ ביותר!טיפים: שימו לב מה כלול במחיר ומה אתם באמת צריכים. אנחנו לקחנו קייטרינג חיצוני שהיה ללא שתיה קלה אז הוספנו את זה לחבילה עם ג'רמי לדעתנו החבילה הבסיסית בהחלט מספקת, חוץ מון גוך. מכיוון שלקחנו קייטרינג חיצוני, הבר לא היה כלול בכלל בתשלום לגן אז שילמנו בנפרד - והצענו לג'רמי לשלם חלק במזומן וזה הוזיל את העלות. כל בקבוק ון גוך עלה לנו 150 שקל, וביקשנו שבעה בקבוקים שכולם התחסלו. כנראה שכל כמות שהיינו לוקחים הייתה "מתחסלת" והברמנים יודעים איך לסיים את הבקבוקים (למשל בעזרת סיבובים ברחבה).
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up