כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

תמיקס tamix dj

תמיקס tamix dj

תקליטנים
טלפון:050-5999529
94
96 מתוך 100
לפי 23 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לביקור באולם ובמקרה שמעתי את הדיגיי באירוע של זוג אחר. באותו הרגע סימסתי לתמיר לבירור ליום החתונה שלי. תמיר לא היה זמין, אך סגרתי עם השותף שלו גבריאל. אני יכולה לומר שזאת הבחירה הכי טובה שעשיתי! גבריאל דיגיי מטורף!!! אמאלהה איזה שמח ואווירה משוגעת הוא עשה לי באירוע. אנשים עפו באוויר ולא עזבו לשניה את הרחבה. גבריאל מתקלט מוזיקה עכשווית ומוזיקה צעירה בדיוק כמו שרצינו. יום למחרת קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על הדיגיי. גבריאל מאוד אכפתי ואנושי ודאג וסייע לנו בכל דבר ושאלה. ממליצה בטירוף!!!
הצג עוד

עדן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
זאת הפעם השלישית שאנחנו לוקחים את הדיג'י הטוב במדינה הוא היה אצל אחים שלי בחתונות שלהם ועכשיו אצלינו בחתונה והוא פשוט עשה לנו את החתונה לחתונה הכי שמחה ומטורפת בעולם מספר 1!!!!!!!!
הצג עוד

Shiran   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
כשהתחתנו.. ליווי אישי מקצועי המלווה בסבלנות ומאור פנים יוצא דופן! שירות ברמה גבוהה ביותר!
הצג עוד

yuval.achituv   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
תותח על!! אין דבר כזה לעשות חתונה ולא לקחת את תמיקס כDJ. הוא פשוט יודע את העבודה! עשה שמח, ידע לשלב בין כל הקהלים שהגיעו לאירוע. קיבלנו רק מחמאות עליו. ממליץ הכי בחום שיש !
הצג עוד

ohad   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
בחור אגדה שירות מצויין זמין בכל שעה וכמובן נותן שואו מטורף לא הפסיקו לדבר איתי על האירוע!
הצג עוד

Aviel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
תמיר היקר, באנו עם הרבה חששות ולא ידענו אם נצליח לשלב בין כל הקהלים השונים שהולכים להיות באירוע. אנחנו חייבים לשתף שהבחירה בך הייתה מוצלחת מאוד, הצלחת להרקיד את כולם כולל כולם, מגדול ועד קטן, דתיים וחילונים. עשית לנו ולאורחים שמח בלב במשך כל האירוע וזכרת את כל הפרטים הכי קטנים! מקצועיות ברמה הכי גבוהה. תודה רבה!
הצג עוד

מעיין ושמעון (שימי)   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נשמה שלי ❤ קודם כל חייבת להתחיל בסיפור קטן - אומרים שלכל אישה יש חלום מגיל 5 על איך החתונה שלה תיראה... אז החלום שלי התחיל בגיל 26 כשפגשתי אותך לראשונה בחתונה של אחי. עוד לא הייתי בזוגיות, החתונה שלי הייתה נראית הדבר הכי רחוק ממני, אבל ידעתי שאני לא מתחתנת בלעדיך. אני סגרתי חתונה 4 חודשים מראש ופחדתי שזה מאוחר מדיי אבל ברוך השם, משמיים, היית פנוי! אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו בחתונה הזאת הייתה לקחת אותך! ידעתי מהרגע הראשון שאתה טוב, וראיתי אותך באינספור אירועים, אבל מה שעשית הפעם אי אפשר לתאר! אני לא משוחדת כי זאת החתונה שלי, אתה באמת עשית לנו לילה הצגה!! באמת שהרגשנו שזה בא מהלב!! אז תודה רבה שהגשמת לי חלום ותודה על לילה מהאגדות!! כמובן שאני אמליץ עליך בכל פורום אפשרי (ואני ממליצה כבר 6 שנים) ואני מודה לך מעומק הלב!!! אין לך תחליף, וההצגה הכי טובה בעיר זה לא סתם הסלוגן שלך! שה' יברך אותך! אוהבים אותך מאוד מעין ושימי מלכא ❤
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על תמיר מתמיקס- ההצגה הכי טובה בעיר קשה לפרט את החוויה במספר מילים כיוון שאין כאן מקום! מקצועי מאוד, יחס יוצא דופן ,משמח, פשוט אלוףףףףף
הצג עוד

Oshrie   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אמלה ואבלה תמיקס הוא פשוט מספר 1 ! היה לנו פשוט אירוע מושלם הרבה בזכותו חצי מהקהל שלי לקח ממנו את הטלפון מרוב שהתלהבו הרחבה שלנו היתה מפוצצת עד 3 לפנות בוקר בלי רגע של מנוחה אנשים לא רצו לשבת לאכול באמת ממליצה מכל הלב פשוט מלך!
הצג עוד

עדיאל ואור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
ואווווו!!!! לא היה צריך חשמל באולם!! תמיקס חישמל את הרחבה, הרחבה בהאחוזה רעדה!!! היה אירוע מושלם, אנשים לא הפסיקו לרקוד לרגע, ענה על כל הציפיות והדרישות שלנו!! ה-בחירה שלנו לחתונה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up