כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דובנוב 8

דובנוב 8

מסעדות איטלקיות
טלפון:03-6968655/6
0
78 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
hadarro1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מכירים את זה שנמאס לכם מהמקומות המשעממים והבנאליים של ת\"א, אז ככה... יום חמישי האחרון חגגנו יום הולדת לאחד החברים בדובנוב 8, האווירה היתה כ\"כ טובה, פינקו אותנו חבל על הזמן ולא ציפינו שהערב הזה יוכתר כמוצלח כל כך!!! באמת שאין מילים ונהיננו מכל רגע..אין ספק שנחזור ולא רק בימיי הולדת!!!   בהזדמנות זו אני רוצה להודות לצוות המדהים והצעיר ששירת אותנו וגרם לנו להרגשה מ-ד-ה-י-מ-ה ...למלצרים ששרו ודאגו שזו בהחלט תהיה חוויה ויום הולדת שאין כמותה!!! תודה תודה תודה!!!      
הצג עוד

natalie84   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני ובעלי הגענו לביקור בת\"א, חברים המליצו לנו על דובנוב 8 שהתגלתה כפינת חמד. אוכל פשוט וטעים במחירים סבירים, שירות צעיר וחייכני....פשוט מומלץ.

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בדרך כלל אני מפרגנת בחוות דעת אך הפעם הוגדשה הסאה. הלכנו לשתות קפה שישי בצהריים ראינו בית קפה בגינה נראה נחמד . בפנים זה מין בר כזה ובחוץ מקומות ישיבה בגינה נעימה דומה לקפה קפה במיקדו סנטר נראה נחמד ומזמין.היה די עמוס אבל היו מקומות בצד בפינה שקטה,רחוק מהעישון (שגם זה לא בסדר..)תפריט נחמד יש תפריט יום ותפריט ערב ממה שהבנתי וסך כהל מגוון. הזמנו צלחת עוגיות ,הפוך ,שוקו וחברה שלי שאוהבת אייריש קופי שאלה אם יש להם אייריש למרות שלא היה בתפריט.המלצר אמר לה שכן אבל זה יעלה עוד כמה שקלים תוספת.חשבנו עוד 4-5 ₪ אז אפילו לא שאלנו כך .אחר כך רצינו חשבון במשך זמן אף אחד מהמלצרים לא הסתובב שם .נאלצנו ללכת פנימה ולבקש חשבון...שירות מצויין במרכאות. הגיע החשבון ועל האייריש חייבו בתוספת של 12 ₪ קרי 26 ₪!!!וזה כוס לא גדולה .ממש הכפלה של המחיר . לא מומלץ הן מבחינת השירות והן בגלל ההטעיה הזו ניסיתי להוסיף תמונה להראות שהכוס לא גדולה אבל לא עולה לי בינתיים.למרות שתמונת הספק כן עלתה. אולי מחר  
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up