כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
חוות אלנבי
94
87 מתוך 100
לפי 572 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 3 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה אינטימית ומצומצמת של סביב 100-150 אורחים, לא באמצע העיר או באזור תעשייה אלא משהו יותר טבעי ונעים. דותן מנהל המכירות היה מקסים, בא לקראתנו מאוד ופינק בכל מה שהיה אפשר אז לא היה יותר מדי על מה להתמקח. סגרנו את התאריך חודשיים לפני החתונה וכל התהליך תקתק, גם בטעימות, גם בפגישה עם מנהל האירוע דניאל שעשה עבודה מדהימה וגם עם כל הספקים מטעם החווה: מעצב החווה ומנהל הבר. היה מושלם! אנחנו, המשפחות וכל האורחים נהנו בטירוף וקיבלנו חוויה מדהימה :)
הצג עוד

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
האולם הראשון והיחידי שראינו, איו דברין כאלה! מקום מדהים, אנשים מדהימים, אווירה מטורפת! חד משמעית הבחירה הכי הכי טובה שעשינו בתכנון של הכל. אין מקצועיים כאלה, באו לקראתנו בכל הבלגן של המלחמה אחרי שדחינו הכל ודאגו שנקבל ב ד י ו ק את מה שאנחנו רוצים. לא מפסיקים לקבל מחמאות על המקום גם כמה ימים אחרי האירוע. שווה ביותר פלוס פלוס פלוס. זוריק ודותן וכל צוות הברמנים והמלצרים וכמובן איך אפשר בלי האוכל שהיה לא מהעולם הזה, בחיים לא נשכח את המקום המדהים הזה!!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שבו הגענו לאולם הבנו ששם נתחתן. אווירה כפרית ונעימה עם סטנדרטים גבוהים לא מתפשרים! הכל היה כל כך מקצועי ואדיב, השירות היה מעולה, מנהל האירוע היה מקסים זמין בכל עת. הרגשנו שממש באים לקראתנו ויש לנו טעם של עוד. גם האורחים אמרו לנו שהייתה חתונה מהממת ושהאולם כל כך מיוחד ומגניב. בקיצור, היינו בעננים. אנחנו מחכים שיזמינו אותנו לאירוע בחוות אלנבי כדי להנות מהאולם הזה שוב. המלצה רותחת מאיתנו.
הצג עוד

Guil   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מהביקור הראשון שלנו בחווה אהבנו את המקום מאד. לאורך כל הדרך הייתה להם זמינות מלאה למה שאנחנו צריכים, עצות טובות ושירות מעולה. בזמן האירוע שמענו שוב ושוב התפעלות מהאורחים על המקום היפה, האווירה הטובה וה-vibe המיוחד של המקום. מאד מומלץ!
הצג עוד

michal   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
המקום עם סגירת החורף הכי יפה שראינו, וייב חמים בזכות זה שכל המקום מעוצב עם עץ. דותן מהמם, הוא היה זמין לכל דבר ותמיד בכזו נעימות שפשוט הפך את כל התהליך לממש מוצלח. הם באו לקראתנו וזרמו על כל מיני בקשות שהיו לי, ממליצה בחום רב על המקום! אוכל טעים מאוד ויש מבחר צמחוני-טבעוני טעים ברמות, שזה ממש היה לי חשוב :).קיבלנו את דניאל כמנהל אירוע והוא היה תותח ברמות אחרות. לא דאגנו מכלום וידענו שאפשר לסמוך עליו בהכל (גם כשבאתי עם בלתמים שלא נתקל בהם הוא תמיד היה רגוע ונתן תחושה שהוא שולט בסיטואציה). מליוני השאלות שלנו לקראת האירוע נענו בצ'יק ובאופן הכי מקצועי ואדיב שיש, ובמהלך האירוע הרגשנו שאפשר לתת לו לעשות את העבודה, ולהרפות... ובאמת הכל תיקתק הכי טוב שיש. כשהיינו צריכים משהו (ברמת לתפור שמלה או לארגן סל נוסף של פרחים לשושבנים) הוא טיפל בזה בשניה בלי שבכלל ביקשנו. בקיצור, מי שאיתו באירוע? מה זה זכהוליאור עיצב לנו חופה מהממתת ובכללי כל המקום היה יפייפה! תודה ענקית, קיבלנו המון המון מחמאות על חוות אלנבי (גם על הנראות וגם על האוכל!)אין עליכם, רואים שמדובר במקצוענים!
הצג עוד

tomer   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הוזמנו לחתונה בחוות אלנבי, וכבר מהרגע הראשון הבנו שכנראה את החתונה שלנו נעשה שם, ואכן כך היה.חוות אלנבי הוא המקום הראשון והאחרון שבדקנו. אווירה מדהימה, האוכל הכי טוב שיש לאולם אירועים להציע.היינו אמורים להתחתן ב-22.10 אך בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות. דותן, מנהל המכירות היה הוגן איתנו מהרגע הראשון. נתן לנו את האפשרות לבטל או לדחות את האירוע, וכשבסוף החלטנו לדחות, הוא הוריד את מחיר המנה, המתאים למנת חורף. זוריק, מנהל האירוע, היה מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך. קיבלנו מעל ומעבר. הוא דאג להכול מא' עד ת'. קיבלנו את הביטחון והשקט שהכול מתקתק באותו יום. בקיצור, מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר.אם הייתה לנו אופציה לבחור שוב, כמובן שהיינו בוחרים בחוות אלנבי, ללא שום צל של ספק.**צילום : ידין חסון**
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראינו לא מעט אולמות אבל חוות אלנבי הייתה אהבה ממבט ראשון. מקום פשוט מושלם יחס מדהים של האנשי צוות, אוכל מעולה!!, הכל תקתק פיקס וקיבלנו מלא מלא מחמאות.הצוות היו סופר שירותיים ובאו לקראתנו, הוסיפו דברים באולם כשביקשנו, עשו לנו חיים ממש קלים עם ההושבה והיו ממש ממש פיירים, לא קרוב בכלל לדברים ששמעתי על אולמות אחרים. דותן איש המכירות היה מקסים וסבלני וענה לנו על כל השאלות, זוריק המנהל אירוע היה תותח אמיתי, תקתק הכל, היה סופר סבלני למרות ששיגענו אותו ובמהלך האירוע עשה הכל כדי שלא נצטרך לדאוג מכלום ובאמת ככה היה!מומלץ בחום לא תתחרטו
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
המקום הכי מושלם בארץ נקודה.מהרגע הראשון שהגענו לחווה לפגישה עם דותן והתאהבנו במקום באמת שהכל היה פשוט מושלם! כל ההתנהלות פשוט נעימה, הוגנת, זורמת..זוריק מנהל האירוע ניהל הכל בצורה מדהימה, נתן לנו הרבה רוגע, ביטחון וידיעה מוחלטת שאנחנו בידיים הכי טובות שיש ושלכל צורך ורצון שלנו יש מענה מדויק.האווירה קסומה, המקום מהמם, האוכל הצגה.. אין מילים לתאר כמה אנחנו מאושרים מהבחירה להתחתן בחווה (לא היה כל כך קשה, הרגשנו שזה המקום בשבילנו וצדקנו!) ומחכים לרגע שנגיע שוב (בתור אורחים כמובן 😌).המלצה הכי חמה שיש.
הצג עוד

liorosh5550   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
בשנייה הראשונה שנכנסנו להתרשם מחוות אלנבי ידענו שזה המקום המדויק עבורנו.המקום הכיל את כמות האורחים שתכננו להזמין (200), המקום המיוחד שמשלב טבע, פנים, יופי ואיכות. את החתונה קבענו לחודש דצמבר, לצערנו בגלל המלחמה נאלצנו להזיז את החתונה, החווה באה לקראתנו ונתנו לנו תחושה טובה וחמה (עד כמה שניתן בתקופה כזו).אחרי החתונה אנחנו רוצים להמליץ בחום על החווה, על המנהל אירוע התותח, זוריק, שהיה כל כולו באירוע שלנו, הרגיע אותנו, דאג לפרטים הקטנים ביותר והיה שם בכל רגע שהיינו צריכים.בנוסף, האוכל המושלם שעד היום אנחנו מקבלים מחמאות עליו והמלצרים שדאגו לכל אורח.יותר ממאושרים שבחרנו בחווה!
הצג עוד

elinor   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
החווה היה האולם הראשון והיחידי שבחנו. הגענו למקום לראשונה לפגישה עם דותן, מנהל המכירות, שהתאהבנו בו מהמשפט הראשון שיצא לו מהפה. דותן הסביר לעומק על המקום ועל תנאי ההסכם (מה כלול במחיר, מה לא כלול במחיר ועלינו לדאוג לו - קיבלנו גם עותק מודפס של הכל הביתה). סימנו תאריך וסגרנו סופית כעבור יומיים. דותן היה זמין כל הזמן אחרי זה לכל שאלה שהתעוררה, והיו רק הפתעות חיוביות אחרי זה. שום טריקים, שום שטיקים, הכל למעננו ובשקיפות מלאה.כחודש לפני האירוע הגענו ביחד עם שני זוגות ההורים לערב טעימות. בין אנשי הצוות שליוו אותנו בערב ההוא הייתה רומי, שהייתה כנה, אדיבה, מקצועית ונהדרת ברמה האישית. טעמנו מכל מנה, התפנקנו, התפלפלנו, הצבענו ויצאנו עם רשימת מנות מנצחות לאירוע. מילה טובה גם לאריק, השף, שהיה לו חשוב לפגוש אותנו באופן אישי ולשמוע פידבק.באותו מעמד פגשנו את אביב, מנהל הבר, איתו היינו בקשר מאוחר יותר לגבי כמויות וסוגי אלכוהול ודרכו גם סגרנו אלכוהול משודרג. אביב היה הגון והוגן מבחינת המחיר ונטול אינטרסים מבחינת כמויות, גם בדיעבד הכמויות שסגרנו היו נכונות.הזמנות, אישורי הגעה, וסידורי הושבה עשינו באמצעות iplan.מילה טובה מיוחדת לדניאל, מנהל האירוע, שתמך רגשית וייעץ מרחוק בימים הקריטיים שלפני האירוע - עד השעות הקטנות של הלילה, ובמהלך האירוע הכל תקתק כמו מכונה בראש ובראשונה בזכותו. דניאל היה מקצועי, רגיש, תפעל בלת"מים באהלן אהלן בלי למצמץ ודאג לנו כמו ילדים שלו. אין אנשים כאלה.נציין לחיוב גם את עילאי, אחראי המלצרים שניצח על התזמורת במקצועיות ענקית, היה אדיב ומקסים, וגם דאג לארוז לנו קופסאות אוכל לדרך וכל טיפת אלכוהול שנשארה מהאירוע.בשורה התחתונה, החוויה כולה הייתה בעינינו לא פחות ממושלמת - מהמפגש הראשון ועד שעזבנו את האולם שבורים ומאושרים. היה אירוע מהסרטים ואין תענוג גדול מלקבל שירות מאנשים נדירים כאלה במקום כל כך יפה ומיוחד.תודה ענקית לכולכם. אוהבים ומעריכים.אלינור ואלעד
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up