כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלינה-בר

גלינה-בר

מועדונים ודאנס בר
טלפון:02-03-5445553
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
etti_s1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לפני שבועיים הזמנתי 30 מקומות לגלינה (דרך יחצ"ן בשם אריאל) והתקשרתי כל כמה ימים לוודא שאכן שמורים לי מקומות לשלושים איש ושהכל סגור. אתמול (12/6/2010) הגעתי עם חבריי לגלינה לחגוג את יום הולדתי. בשעה 18:00, דקה לפני שכולם מגיעים אני מגיעה לגלינה ושואלת את המארחת איפה המקומות שלנו, הנחמדת מצביעה לי על 2 ספות של 8 אנשים ואומרת לי "פה". כמובן שהייתי בהלם והייתי בטוחה שהיא צוחקת עלי ומיד מובילה אותי ל 30 המקומות שהובטחו לי, אבל לא. התשובה של בעל המקום הייתה ש"זהו מועדון דינאמי... ואנשים זורמים... חלק יושבים על הבר... חלק יושבים בפנים... וחלק עומדים בחוץ". פשוט לא להאמין!!! אולי ב- 12 בלילה אנשים "זורמים" ומתפזרים, אבל לא בשש בערב! וגם אם זהו ה"סגנון" של המקום שלכם מן המתבקש להודיע על כך מראש.   עם דמעות בעיניים (שלא הזיזו לבעל המקום) נאלצתי לקחת את כל 30 החברים שלי ולחפש מקום אחר, מוצ"ש, נמל ת"א, לא פשוט!   אני לא מתקרבת למקום הפלצני והמגעיל הזה יותר בחיי ואני מקווה גם שכל אחד שקורא את המילים הללו יעשה לעצמו ולחברים שלו טובה ולא יתקרב לשם.   אתי שקד.
הצג עוד

anna56   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
חגגתי אתמול יום הולדת  , ולצערי עשיתי את זה ב"גלינה" , הזמנתי בערך 20 איש , שמרו לי 8 מקומות בלבד , כשביקשתי לסדר לי מקום יותר גדול , העבירו אותנו למקום של 10 אנשים....בשעה 21:00 , התברר לי שבכניסה עומדים זוג חברים שלי שמופיעים ברשימה ששלחתי ליחצ"ן , ולא מכניסים אותם , כששאלתי למה , בהתחלה ענו לי " הבחורה בלי תעודת זהות " החברה היא בת 32 ואם ל3 ילדים , כשזה לא עבד להם הסיבה הפכה להיות "השעה מאוחרת וזה בעיה להכניס אנשים"..טענה מוזרה ביותר  , כשלא ויתרתי וביקשתי בכל זאת להכניס אותם , פתאום אחד הסלקטורים טען שהחברים שלי דיברו לא יפה אליו שגם זה התברר כשקר , קיצר הסיבה האמיתית לכל הסיפור נשאר בגדר החידה , מה שמוזר שאחריהם הגיעו עוד זוג חברים , וגם בלי תעודות והכניסו אותם בלי בעיה . בנוסף התברר לי גם שהמקום גזעני  -הנה  הכתבה של ערוץ 22http://www.youtube.com/watch?v=dmHgKAX2XsI .ממש לא חוזרת לשם ולא ממליצה לאף אחד ! חגגתי אתמול יום הולדת  , ולצערי עשיתי את זה ב"גלינה" , הזמנתי בערך 20 איש , שמרו לי 8 מקומות בלבד , כשביקשתי לסדר לי מקום יותר גדול , העבירו אותנו למקום של 10 אנשים....בשעה 21:00 , התברר לי שבכניסה עומדים זוג חברים שלי שמופיעים ברשימה ששלחתי ליחצ"ן , ולא מכניסים אותם , כששאלתי למה , בהתחלה ענו לי " הבחורה בלי תעודת זהות " החברה היא בת 32 ואם ל3 ילדים , כשזה לא עבד להם הסיבה הפכה להיות "השעה מאוחרת וזה בעיה להכניס אנשים"..טענה מוזרה ביותר  , כשלא ויתרתי וביקשתי בכל זאת להכניס אותם , פתאום אחד הסלקטורים טען שהחברים שלי דיברו לא יפה אליו שגם זה התברר כשקר , קיצר הסיבה האמיתית לכל הסיפור נשאר בגדר החידה , מה שמוזר שאחריהם הגיעו עוד זוג חברים , וגם בלי תעודות והכניסו אותם בלי בעיה . בנוסף התברר לי גם שהמקום גזעני  -הנה  הכתבה של ערוץ 22http://www.youtube.com/watch?v=dmHgKAX2XsI .ממש לא חוזרת לשם ולא ממליצה לאף אחד ! חגגתי אתמול יום הולדת , לצערי בחרתי בגלינה , הזמנתי 20 איש , קיבלתי שולחן ל 8 ! לא הכניסו חברים שלי שהופיעו ברשימת מוזמנים ששלחתי להם , בגלל כל מיני סיבות מוזרות , הסיבה האמיתי עדיין נשארה לא ברורה ובנוסף התברר שהם גם גזענים http://www.youtube.com/watch?v=dmHgKAX2XsI .
הצג עוד

hilahaghilahag   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הבנתי שלמקום התנהלות נוראית וככל הנראה גם לא חוקית אשמח אם תיצרו עימי קשר..כדי שדברים כאלו לא ישנו כמו כן אם אתם מכירים עוד אנשים שנפגעו בצורה כזאת ממקום כזה לא יעלה על הדעת שירמו אותנו!!!!

critic1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
הגעתי למקום מבלי שביקרתי בו קודם או שמעתי עליו. ולא היו לי דעות קדומות. המדבקה שהחזיקה המארחת "בגלינה אנחנו לא גזענים" הייתה צריכה להדליק לי נורות אדומות, אבל באנו ליום הולדת של חבר. מיד התברר שלמרות שהזמנו מקום ל20 איש הם שמרו שולחן קטן שלא איפשר ל8 אנשים לשבת בנוח. את השירות לא מצאתי אז הלכתי להזמין משקאות בעצמי. כמו הרבה מקומות טרנדים בתל אביב גם בגלינה לא מתביישים לספק בירה בכוסות של שליש ומחירים של חצי, או לדרוש 50 שקל ומעלה על משקאות שבמקומות אחרים משלמים עליהם 35.   לקח קצת זמן וסיבוב משקאות שלם אבל בשלב כלשהו מלצרית מצאה אותנו, אחרי שבטלפון הסבירו שבמקום מחיר מינימום נצטרך לקנות בקבוק אלכוהול מרשימה קבועה. במקום עצמו התברר שכל הבקבוקים שמחירם בסביבות ה400 שח באופן מפתיע אינם במלאי והזול במשקאות שכן הוא יקר מ600שח. אחרי שלא הצלחנו להסכים יחד על משקה שמספיק רוצים אותו כדי להזמין בקבוק שלם ממנו, ביקשנו להמיר את הזמנת הבקבוק בהזמנת משקאות בודדים. חבורה של 20 איש לא תוכל לשלם בפחות מ600 שח לא חשבנו שזו תהייה בעיה.. אני לבד כבר הוצאתי יותר מ150 שח עלי ועל בת זוגתי..  טעינורק אחרי שהתחלנו לשקול לעזוב, הגיעה מנהלת משמרת כדי להתמקח על מחיר מינימום לשולחן. כשזה סוכם היא הסבירה לי שסיבוב המשקאות הראשון אינו יכול להחשב כי לא הזמנתי מהמלצרית של השולחן.אין לי בעיה להוציא כסף, ואני מעריך את הצורך לשלם יותר על איכות, אני לא מבין מקומות שגם לוקחים יותר כסף על כל דבר ונותנים פחות תמורתו. מעין הנחה פנימית סמויה שהלקוח צריך להיות אסיר תודה על זה שהוא מקבל שרות בכלל.כמובן שאחרי זה, כבר אי אפשר היה שלא לשים לב לכך שהרמקולים ליד הכניסה מוציאים רעשים צורמים ודורשים תיקון. שבשביל מקום שאתה חייב להזמין בו מהמלצרית של השולחן יש מעט מידי מלצריות על יותר מידי שטח.   הנקודות החיוביות של המקום הן, אחלה מוזיקה, מקום גדול ונקי. הנקודות השליליות: הצפיפות, עשן הסיגריות, השירות, המחירים, וחוסר הנעימות שמשרה הצוות והנהלת המקום... אני אל גלינה לא חוזר.   *דווקא בכניסה לא הייתה לנו בעיה כלל, מצד שני אם הייתי יודע על היסטוריית הסלקציה של המקום יש להניח שהייתי מחרים אותו מלכתחילה ולא נכנס בכלל
הצג עוד

תומר הראל ברגר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בושה וחרפה!!! לא להתקרב!!! התנהלות מבישה!!!!! ביום שבת האחרון אישתי ארגנה לי מסיבת הפתעה-יומולדת במקום( 6.6.09). דיברה עם בחורה בשם סיוון(זבל של בחורה-להיזהר ממנה) לאחר שסיוון אישרה קבלת מייל עם רשימת החברים ונתנה הערות על קוד לבוש מטמטם הגיעו חברי למקום בשעה הקבועה מראש וכמובן שהרשימה לא נמצאת.... לא יודעים מי זו סיוון, לא נותנים לאף אחד להיכנס, סיוון מסננת את אישתי וחברותיה המארגנות בטלפון. לאחר כשעה של ויכוחים בכניסה הכניסו מספר מצומצם מאד של חברים-8-. שמעל ל20 שולים הביתה, בינהם נשים בהריון,נשים שהגיעו מאיזורנתניה, ראש העין וגן יבנה!! אותי לא רצו להכיס פנימה, שוב לאחר ויכוחים, המאבטחים בתוך המועדון לא נתנו למארגנות לגשת לכניסה בכדי להכניס אותי - להזכירכם חתן השמחה. בסופו של דבר נכנסתי והפתעתי ע"י 8 מחברי "ברי המזל"אשר "הורשו" להיכנס. ברגע שנודע לי כי מספר גדול מחבריי נשלחו הביתה פשוט לקחנו את הרגליים ועפנו משם. לסיכום- מועדון של אנשים מנופחים,רעים ושקרנים!!! ראו הוזהרתם!  
הצג עוד

giligili   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
תראו אין מה לעשות לא סתם יש שם סלקציה אולי בגלל שהם רוצים אנשים איכותיים במקום( בלי לפגוע). בכל מקרה כל פעם שיצאנו לשם ממש נהנו אין מה להגיד אחלה של די.גיים יש שמה והאנשים.

ora7masi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לפי דעתי המקום פצצה,מוזיקה ואנשים איכותיים! כן אחת הבעיות זה הסלקציה אבל זה בעיה משל עצמה.

tzahi32   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
סלקטורים זוועה יחס משפיל לא שווה את המאמץ להגיע יש מקומות הרבה יותר טובים בנמל שמוכנים לכבד אותך ולא עושים עלייך פוזות כאילו אתה מקבץ נדבות פשוט בושה לא מגיע להם פרנסה הלוואי ויסגר המקום ויוכרז כפושט רגל ושהספקים יעקלו לו ת'חיים
הצג עוד

tal1982   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
אחד המקומות המגעילים מהבחינה של יחס העובדיםהזמנו מקום ליום הולדת ל 15 אנשיםהגענו ב 21.35 במקום ב 21.30 ולא נתנו לנו להיכנסהתייבשנו בחוץ 25 דקות עד שהתייאשנו להלכנו לשלוותאבעל היום הולדת הרגיש נורא מול חברים שלו שהוא הזמין מראש ולא נתנו להם להיכנסהחברה באפ טאון צריכים לזכור שהם נותנים שירות ושאנחנו משלמים להם כסף ולא הפוך. יחס מגעיל כזה ממזמן לא ראיתיובלי קשר אני מציעה לתבוע להם את הצורה על כך שיש שם סלקציה שלא מכניסה "שחורעם" הם כנראה סוג ב בשבילם, פלצנים.
הצג עוד

binba   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
איש הקשר מולי מהגלינה התקשר בעצמו לחברה שלי להזמין אותה לחגוג יום הולדת במקום וביקש להגיע ב- 21:00 , נתקענו בפקק קצר אך חברים הגיעו בזמן וכמובן שלא נכנסו , הסלקטורים בכלל לא ידעו על קיומה של היום הולדת ומן הסתם לא היו מוכנים לשמוע.כשהגעתי היו כבר מיליון אנשים בכניסה ואפילו את חברה שלי שחגגה יום הולדת לא הכניסו , מיותר לציין שאיש הקשר מולי נעלם מהמקום ולא ענה לטלפונים.חצי מהערב העברנו עם 20 חברים בכניסה מנסים להסביר ששמרו לנו מקום .בסופו של דבר הלכנו לוויסקי אגוגו וקיבלו אותנו , חבורה של 25 אנשים , בזרועות פתוחות וגם אנחנו כמובן שפתחנו את הכיס בשבילם .מסקנה , אל תטרחו להגיע לשם , התפקוד של המקום הוא ביזיון.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up