כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

פסטה מיה(חלבית)

פסטה מיה(חלבית)

מסעדות איטלקיות
טלפון:03-6499346
0
79 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
odeya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אני אוהבת את פסטה מיה ברמת החייל .אף פעם אין נפילות !אוכל מוקפד וטוב ,פוקאצ'ה ,אנטיפסטי סלטים ומרקים פסטות וניוקי טובות לאזניה ברוקסטה וסלטים ,כל פעם טעים לי מחדש ואף פעם לא מתאכזבים.חומרי גלם מעולים   אני ממליצה במיוחד על פסטה  עסיסיות (SADORI), ברוטב שמנת, קממבר ואגוזי מלך. איכותית וטעימה. .אוירה חביבה  ,שירות טוב .חבל שקצת יקר    
הצג עוד

Vasago   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
נתחיל בזה שאני מאד אוהב את פסטה מיה במיוחד את הסניף המקורי ליד רחוב לינקולן בת"א, יוצא לי לאכול שם לא מעט. לכן, לא היתה לי שום התלבטות לגבי היכן לאכול כשאני באזור רמת החייל בשנייה שגיליתי שיש פסטה מיה באזור.   בשונה מהסניף במרכז ת"א, המסעדה פה היא הרבה יותר גדולה ומרווחת, אך עדיין האווירה מייד מזכירה לך את הסניף הקטן במרכז ת"א. כמו כן, בשונה ממרכז ת"א תפריט הצהריים(57 ש"ח) כאן הוא חלבי בלבד והוא כולל מנה ראשונה סלט/מרק/אנטיפסטי, מגוון לא קטן של רטבים עגבניות/שמנת/פסטו שכולל גם מבחר מכל הפסטות כולל חיטה מלאה, בנוסף פוקצ'ה ישר מהתנור לשולחן ושתייה..   לראשונה בחרתי את מרק היוגורט, המרק היה מרענן ודי גדול. לעיקרית בחרתי את הפסטה מחיטה מלאה ברוטב עגבניות תרד ומוצרלה, המנה הייתה טובה אך מעט כבדה בגלל הפסטה עצמה. מהפוקצ'ה לא טעמתי אבל חברי לארוחה התענג עליה מאד. הפתיע אותי לטובה היכולת שלהם לשמר את אותה איכות של הפסטה הרוטב כמו בסניף המקורי.   שורה תחתונה: הימור בטוח, בא לכם לאכול פסטה טובה וחלבית אל תהססו ללכת לפסטה מיה. בא לכם בשרי יש לכם מליון מקומות טובים יותר באזור הזה   שיהיה בתאבון !
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מסעדה איטלקית חלבית ידועה גם בשמה וגם בטיבה(יש עוד שני סניפים בת"א-אחד בשרי והשני עם פירות ים). מקום לא גדול,קומת קרקע+גלריה מעל שלא פוגע כהוא זה באוירה הטובה והמהנה בה-ולהיפך. מעוצבת בסגנון חם ופשוט, ממש ביתי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up