כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלפנט

אלפנט

פאבים וברים
טלפון:052-2352400
92
99 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
reudor   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
הגענו אל אלון דרך האולם (אולמי האלה בנס ציונה) ולמען האמת לא ראינו אף דיג'יי אחריו כי לא היה צורך.היה קליק מהרגע הראשון (שזה דבר חשוב שלמדנו בכל ההתעסקות עם הספקים, אם אין את הקליק זה לא ילך חלק) ונראה שכל מה שציפינו מדיג'יי פשוט נמצא שם אצל אלון.יסודי, מקצועי, מצחיק, יודע לתת את הטיפים הנכונים והכי חשוב- יודע לקרוא את הרחבה ולדאוג שתמיד תהיה מלאה ושמחה!אנחנו כבר שלושה שבועות אחרי החתונה ועדיין נזכרים בריקודים עצמם ומקבלים אינספור מחמאות על הדיג'יי!אלון עשה לנו את האירוע הטוב ביותר שרק יכולנו לחלום עליו!!!
הצג עוד

nofar_maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
דיגי מדהים הקפיץ את הרחבה והיה שמחמוזיקה מדהימה ומקורית אנשים לא מפסיקים לדבר על הדיגימומלץ בחום
הצג עוד

neta3   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אמיר היה מצויין בזכות אמיר הרחבה הייתה מלאה עד השעה 1:30 בלילה. אמיר יודע לשלב בין סגנונות המוסיקה השונים בצורה מושלמת ויודע לקרוא את אופי הקהל ולהתאים לו בול את המוסיקה. לא צריך לתת לאמיר הנחיות פשוט לתת לו לעשות את העבודה שהוא יודע כל כך טוב. את כל העבודה אמיר עושה עם חיוך והמחיר שווה כל שקל!!
הצג עוד

yaeli_rom   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את האנרגיות הטובות והחיוביות היה ניתן להרגיש מהפגישה הראשונה ועד לרחבת הריקודים. בתוך כל הלחץ וכל הפגישות עם אנשי המקצוע הפגישה, עם אלון היתה הפגישה הכי מהנה, הקשבנו יחד לסגנונות מוסיקה שונים ואהובים עלינו ובחנו יחד מה הולך להיות פחות או יותר בחתונה. באירוע נהננו מהמוזיקה, מהיכולת לקרוא את הקהל, הקפדה על המוזיקה שביקשנו והגיוון. אחרי האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות על הדי ג'י המצויין ועל המוזיקה המצויינת שהייתה באירוע!!
הצג עוד

אדוה ואמיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אלון קסם לנו מהרגע הראשון שדיברנו. כבר בפגישה הראשונה אלון הבין מי אנחנו ומה אנחנו רוצים. הביע חוות דעת מקצועית וחשף אותנו לסגנונות חתונה שונים.בערב החתונה אלון ניגן מוזיקה מעולה! להיטים ומקוריים. דאג להיות איתנו בקשר עין כל הזמן, בחן את הרחבה והתאים את המוזיקה בהתאם כדי שכמה שיותר אורחים ירקדו.אני ובן זוגי סגרנו סגנון מסוים של מוזיקה לאירוע לכל שלב בחתונה (לפני עיקרית, אחרי עיקרית...). כשראה שהמוזיקה שבחרנו לא מושכת אנשים לרקוד פנה אלינו בדרך הכי נעימה שיש הסביר ושאל אם זה בסדר מצדנו שישנה את המוזיקה לפי העין שלו. סמכנו עליו וענינו כן.- ולא התחרטנו!הרחבה התמלאה ולא הפסיקו לרקוד מכל הסגנונות!אלון, תודה על ההקשבה , חווית המפגשים ועל ביצוע מהמם!ממליצים בחום!
הצג עוד

Galital   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בקצר - פשוט תודה!! בארוך -לקח לנו קצת זמן לצאת מירידת המתח והעייפות האינסופית של אחרי החתונה, אבל בכל הזמן הזה חשבנו עליך ושיננו תזכורת בראש להודות לך גם באופן אישי וגם באופן ציבורי על ידי חוות דעת באינטרנט.אנחנו חושבים שלפני שאתה תקליטן, אתה בן אדם מקסים. חדרת לנו ללב ואנחנו אוהבים אותך!! מאד שמחים על ההזדמנות שנפתחה לנו כאשר הפנו אותנו אליך ומשם הכל התחיל. אתה אדם קשוב, פתוח מחשבתית, אכפתי מאד כלפי אנשים וישר. ועכשיו כתקליטן - אנחנו זוג שמאד יודע מה הוא רוצה. בגלל שאנחנו קצת קונטרול פריק, אז בחיפושינו אחר תקליטן שווה, מאד חששנו מנושא המוזיקה בארוע. מוזיקה היתה בראש סדר העדיפויות שלנו וגורם מהותי במתן חוויה וכיף לאורחים הנכבדים שלנו. החשש שלנו נבע מכך שמוזיקה היא עולם ומלואו מצד אחד, ומצד שני כלכל ארוע יש את האופי הספציפי שלו ובעיקר את הקהל שלו. כאשר אין התאמה בינהם עלול להיות ארוע גרוע, גם אם כל שאר האלמנטים שמרכיבים חתונה הם מושלמים. את ההתאמה החשובה הזו עשית מדהים!! ההוכחה לכך היתה זרימה מוחלטת שלנו הזוג המאושר, ושל הקהל. בכל ארגון החתונה באופן כללי, בכל החלטה שקיבלנו, שמרנו על ״האני״ שלנו. אחרי ההתנסות איתך, אנחנו יכולים להגיד שהכישרון שלך והכימיה איתנו האישית, גרמו לכך שגם המוזיקה תתאים ״לאני״ שלנו. יש לך אנרגיות יפות מבפנים שיוצאות החוצה לעולם, וכתקליטן הן מסבות אושר לאנשים אחרים ואתה יכול להיות גאה בעצמך על כך! אין מה לעשות - נולדת להיות תקליטן!!!! :)מתים עליך! מזמינים אותך תמיד לכוס קפה בתל אביב איתנו! מאחלים לך בריאות, אושר והגשמה עצמית!גלית וטל.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up