כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קפה שרגא

קפה שרגא

בתי קפה
טלפון:03-5626691
0
89 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
vernikassaf   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני אוהב לאכול ואני אוהב לאכול טוב. אז קבלו- קפה שרגא שבשכונת מונטיפיורי מציג את התמהיל הכי מגניב במסעדות האזור ואולי בכלל. האוכל הוא ביתי ובאיכות מעולה, יש נטייה מזרח אירופאית (כבד קצוץ,נקניקיות מעולות, שניצל עגל ועוד) לצד מנות כמו חריימה ומקלובה (אל תחפשו בויקיפדיה, תסמכו עלי...לכו ישר לקפה שרגא) אני באופן אוטומטי מזמין מהמנות המופיעות על הלוח, אין לי סבלנות להביט בתפריט וגם כך המנות תמיד מצויינות.   לפני ראש השנה ולפני פסח הם גם מציעים ארוחות לחגים חמותי מזמינה בעקביות- אני השליח), ההונגריה דווקא יודעת ואוהבת לבשל, אבל התחרות לא ממש קיימת (SHRAGA RULES). אני עובד מול לקוחות והעבודה היא תובענית ושוחקת, כך יוצא שהמפלט היחיד שלי ביומיום מתרחש בצהריים ובקפה שרגא (לקוח קבוע ובזכות). אם נעזוב רגע את האוכל, אז קבלו מילה גם על הצוות- המלצריות תוססות (סוכריות קופצות) מקסימות ונעימות וחסרות כל חנופה וצביעות, השרות שלהן פנטסטי ויחד עם זאת אמיתי (יש מצב שאם לא תפגינו אהבה, לא יאהבו אתכם בחזרה) והן אחת הסיבות להיותי "קבוע". יש באזור המון אלטרנטיבות זולות יותר בסגנון הפיתה עם השניצל, חומוסיות ועוד, קפה שרגא לא זול ליום יום, אבל בכל יום לקבל את ההצגה הכי טובה בעיר !?! - שווה לי. נתראה מחר בצהריים, קיגלמן
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מקום נחמד, שוכן בבית קטן שהיה פעם בית מגורים ומעוצב כך שתחושת הבית נשמרת והאוירה נעימה.שניצל מעולה במיוחד, פלפל ממולא מצוין (כשיש - לא תמיד), מרק ירקות מצוין. הפסטות סבירות, אבל יש טובות וזולות יותר באיזור (בגוסטו הסמוך, למשל). סלט הירקות שמגיע כתוספת כמעט קבועה עם המנות חתוך גס מדי - זה יותר אוסף ירקות מאשר סלט, ולעתים קרובות מדי אין רוטב (חסר משום מה). עדיף לקחת את אחד מהסלטים המתחלפים שמופיעים על הלוח - יש לפעמים סלט שומר מצוין, סלט כרוב טוב וגם הסלק נחמד, למי שאוהב. בכלל, המנות הלא קבועות שמופיעות על הלוח, גם הראשונות וגם העיקריות, הן בדרך כלל הטובות ביותר.השירות נוטה להיות קצת מעופף אבל בסך הכל חביב והיחס אישי לקבועים, ויש הרבה קבועים. בצהרים עשוי להיות מאוד עמוס ולא תמיד אפשר למצוא שולחן.בסך הכל, האופציה הטובה ביותר בסביבת שכונת מונטיפיורי. בהעדר אפשרות לדרג בשלושה וחצי כוכבים, אני נותנת ארבעה.
הצג עוד

elb   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מסעדת הבית שלי בשנתיים האחרונות.לדעתי, זה אחד המקומות הקסומים ביותר במרכז ת"א. מסעדה ביתית בבעלות שני אחים מקסימים בשם שרגא ואבי. שניהם מנצחים על המקום בהרבה אהבה ואכפתיות. בכל רגע נתון אחד מהם נמצא במטבח ודואג לכך שהמנות יצאו באיכות הרצויה.המקום מעוצב בפשטות נעימה, ומתומחר בחלק העליון של ה- 'מקומות לאכול בהם ארוחת צהריים קבועה' (בממוצע תעלה ארוחת צהריים בין 50 ש"ח - ל-60 ש"ח).מנות מומלצות-שניצל - אחד הטובים בעירנקניקיה - המתכון הסודי של האמאמוסקה - לא מוגשת תמיד, טובה מאודהמבורגר - נחמד, לא ברמה של המקומות הטובים ביותרמנות יומיות - כמעט כל יום צמד האחים רוקח כמה מנות מיוחדת לאותו היום (עוף בתפוז, סטייק סלומון, גולש, עוף מוקפץ ועוד).טירמיסו - אחד הטובים שאני מכירהמנות מגיעות עם שתי תוספות מצוינות לבחירה (ניתן לבחור סלט גדול שנקצץ באותו רגע במקום שתי תוספות חמות).לסיכום: מקום מקסים עם אווירה ביתית אמיתית ואנשים מקסימים. שווה ללכת במיוחד!כמובן שהחמישה כוכבים הם יחסיים לז'אנר, אבל הם מייצגים נאמנה את החוויה הכוללת במקום.
הצג עוד

Vortex   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לא יומרני וטעים

להמשך גלישה באתר
up