כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ויקטור הובלות

ויקטור הובלות

הובלות
כתובת:
טלפון:052-2202248
0
93 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ramkol1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הובלות בישראל   מחירון הובלות בישראל מה זה הובלה? מתי משתמשים בהובלה? איך מזמינים הובלה? כול השאלות הנפוצות הללו ועוד הרבה טיפים בנושא ההובלות. אנחנו נכיר לכם את המושג הובלו וכול מה שנובע ממנו, נסביר גם כן אלו סוגי הובלות קיימים על מנת שתוכלו לבחור באת הצורך בדיוק את מה שמתאים לכם. נתחיל מהפשוט למסובך, בישראל במאה ה21  שוק ההובלות רחב מאוד ועכב כך לפעמים קשה למדי לבחור מוביל. מאוד חשוב בעניין הזה לא להסתנוור מהצעות מחיר נמוכות והבטחות שב. חברות הובלה מתחלקות לפי אזורים לדוגמא כשצריך לשנע רהיטים מירושלים לירושלים אזי נחפש חברת הובלה בירושלים ולא חברת הובלה בתל אביב.  אבל עם זאת ברגע שנרצה להוביל דברים לאחסנה למשל מעיר אחת לעיר אחרת, מעגל החיפוש גודל כי ניתן למצוא מובילים משני האזורים. לכל חברת הובלות מקצועית ישנו מחירון להובלות אך פחות או יותר המחירים זהים אומנם התנאים שונים בהחלט. בחברת הובלות מסוימת יש מחירון אשר ברצוני לדבר עליו ועל בסיסו להנחות אתכם איך להבדיל במחיר הגיוני ובמחיר "מנופץ".  המחירון של אותה חברה טוען כי הובלות בישראל כמות החדרים מחיר בסיסי תוספת אריזה לפי שעות תוספת פירוק והרכבת רהיטים כולל מע"ם חדר אחד 1000 ₪ 250 ₪ שני עובדים 100 ₪ + 16% שני חדרים 2000 ₪ 250 ₪ שני עובדים 100 ₪ + 16% שלושה חדרים 3200 ₪ 340 ₪ שלושה עובדים 300 ₪ + 16%      וכן הלאה, תסכימו איתי שהמחירון הזה ממש לא מדויק. אם בדירת חדר גר איזה סטודנט שתכולת הדירה שלו זה כרית, שמיחה, שטיח, וכל זה באמצע החדר ועל זה הוא יושן לא נראה לי הוגן לקחת ממנו 1000 ₪. למרות זאת יש דירה בת חדר אחד עם גינה אולי אפילו דירת סטודיו והבן אדם גר שם איזה עשור או שניים ורוצה לעבור מי באר שבע לאילת ההובלה שלו תעלה 1000 ₪? גם אני רוצה לעבור ככה. דוגמא אחרת דירת שלושה חדרים – מה כבר אפשר להכניס לדירת שלושה חדרים כדי שההובלה שלה תעלה 3200 ₪ זה מחיר מאוד מוגזם. מנקודת הנכה זו אפשר להבין כי על מנת לתת הצעת מחיר הוגנת צריך לחשב הרבה מאוד דברים כמו: מאיזה עיר לאיזה עיר, מה הקומות, קמה קרטונים, מה הרהיטים, עם יש צורך באריזה ובפירוק והרכבה. כל אלה מרכיבים חשובים אם רוצים לחשב הצעת מחיר נכונה להובלה. קיימת תוכנה מיוחדת במינה הנקראת מחירון הובלות רק צריך לרשום את זה במנוע החיפוש וישר תמצאו את זה. מחירון ההובלות זה למעשה מחשבון פשוט אשר ממש קל להשתמש בו. לא צריך לרשום שום דבר רק לבחור מקטלוג מאויר בעזרת קליק על העכבר על כל פריט אשר קיים אצלכם בדירה ובסופו של דבר תוך 5 דקות מקבלים הצעת מחיר, ויותר מזה התופס אשר מתקבל הוא גם מעין הסכם, חוזה בינכם לבין החברה. נושא החוזה הוא נושא רגיש משום שלהרבה חברות הובלה אין ביטוח על תכולת הדירה שלכם כי ביטוח זה מאוד יקר אז הם טוענים שהביטוח על אחריותם ואם משהו ישבר? אז מה, אז הם לוקחים את הפריט הפגום לתיקון וזה במקרה הטוב, במקרים אחרים אתם תצטרכו לרדוף אחריהם חודשים עד לקבלת הפריט בחזרה. חברה כזאת לא יכולה ולא מסוגלת לערוך חוזה בכתב מה שמאוד חשוב. לפני הזמנת מוביל תעשו משאל, סקר שוק טוב, כך תדעו מה לבחור. אם ברצונכם להוביל את תכולת הדירה לאחסנה תנסו למצוא חברה אשר מעניקה את שלושת השירותים הנדרשים לכך, כלומר גם אריזה גם פירוק והרכבה וגם הובלה. יש חברות הובלה אשר מעניקות בנוסף לכך שרותי אחסנה. במקרה שכזה אתם מפשטים את העניין המסובך הזה לממש קל וחוסכים המון כסף על הדרך.
הצג עוד

ארטי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
מומחים מומחים. מחיר לא הכי זול אני חושב אבל היו המון בעיות בהעברה והם ממש יצאו גברים ופתרו הכל הביאו עזרים וחברים והציעו גם להזמין מנוף שרהיט ענק לא עבר אבל בסוף סחבו במדרגות למרות שהייתה הבטחה שהכל יעבור במעלית יצאו גברים גברים
הצג עוד

yarivlevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טוב לדעת שיש בעלי מקצוע כ"כ מקצועיים ולא נצלנים ,אני ממליץ בחום על חברת ההובלות הזאת

yuval180   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מובילים מעולים. 40 דקות והדירה שלכם על המשאית.... לא מבלבלים ת'שכל - באים בזמן, מורידים, מעלים, לוקחים ת'כסף וכולם מרוצים. מאד מקצועיים, נחמדים ולא יקרים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up