כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הפינה הירוקה

הפינה הירוקה

בתי קפה
62
68 מתוך 100
לפי 4 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרה לוי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מקום מהמם ביופיו, אנשים פשוט מקצוענים שיודעים את העבודה, זמינים וקשובים לאורך כל הדרך הכל מדהים מהאוכל ועד ניהול האירוע ופשוט באמת מקום מדהים עם אנשים מדהימים
הצג עוד

יוכי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
הזמנו מקום לאורחים מחו"ל בתאום מראש עם זאב,כנראה בעל המקום. בהגיענו למקום נמסר לנו על ידי הצוות כי המקום עומד להסגר ואף אחד לא ידע על ההזמנה. נעשה ניסיון להשיג את זאב ללא הצלחה.יצאתי משם עם אורחי מחו"ל בתחושת אכזבה וזלזול,בנוסף חוייבנו בתשלום חניה.
הצג עוד

sikushl   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
40 מתוך 100
חיפשנו מקום באזור ת"א לחתונת שישי מצומצמת יחסית והפינה הירוקה התאימה לנו בדיוק. התחתנו באולם שצמוד למסעדה, של המועצה לארץ ישראל יפה (בתוספת תשלום). לכל אורך הדרך היינו בקשר עם דנה, שהייתה בסדר גמור. בגלל שזאת הייתה חתונת שישי מוקדמת יחסית ביקשנו שתוריד לנו קצת במחיר ואנחנו נביא את היין (בדיל שהם הציעו היו כלולים שתייה חמה וקרה ויין אדום ולבן). הם הסכימו בתנאי שהיין שנביא יהיה כשר. היינו צריכים להביא את כל הבקבוקים בבוקר האירוע למרות שחשבנו שנוכל לפחות ערב לפני להביא את הארגזים למקום.. אבל זאת אשמתנו שלא ביררנו את זה. האוכל היה טעים, קיבלנו עליו מחמאות מהאורחים ובשום שלב לא היה חסר (הגשה במזנונים). המקום מקסים והחופה שנערכה בחוץ הייתה מהממת. . ביום האירוע עצמו דנה לא הייתה איתנו אלא מנהלת אירוע אחרת מטעמם שלא תפקדה כמו שצריך, חצי מהזמן היא בכלל לא הייתה שם נוכחת וכל הזמן היינו צריכים לחפש אותה. וזאת רשימת התקלות: - הדשא עליו נערכה החופה היה מלוכלך, כוסות חד פעמיות וזבל מפוזר. נוקה אחרי שביקשנו - בערך באמצע האירוע נגמרה השתייה הקרה ונגמר הקרח, כך שלאורחים נשארה שתייה פושרת עד חמה. לא נמצא לזה פתרון במהלך האירוע - ערב לפני החתונה דיברנו עם דנה ואמרנו לה בדיוק כמה שולחנות נצטרך, לפי הסידור של האורחים. בבוקר היה חסר לנו שולחן אחד שהגיע לאחר שהתעקשנו - אחת המנות שביקשנו להחליף בטעימות לא הוחלפה ובמקומה הוחלפה מנה אחרת - הבאנו את ארגזי היין בבוקר ישירות לבר, משם צוות האירוע העביר אותם למקום אחר. באיזשהו שלב החתן שם לב שאין יין ושאל את הבר מה קורה, התשובה שקיבל הייתה שלא הבאנו להם יין. אחרי שהבקבוקים נמצאו, הם הביאו חצי מהם וטענו שהחצי השני לא כשר, מה שכמובן לא היה נכון. רק אחרי ויכוח נוסף כל הבקבוקים הגיעו אל הבר - והשיא: השירותים, שהיו פשוט מטונפים למרות שבפגישות עם דנה הדגשנו כמה פעמים כמה חשוב לנו הניקיון בשירותים. הם היו מטונפים עד כדי כך שהכלה נאלצה להתאפק לפחות חצי אירוע. אנחנו ובני משפחה אחרים היינו צריכים לבקש כמה וכמה פעמים מאנשי צוות שונים (שוב, לא המנהלת אירוע שלא הייתה קיימת) עד שהם סוף סוף נוקו . נקודה נוספת שחשוב לציין היא מערכת ההגברה במקום - הדיג'יי המעולה שלנו ערך ביקור מקדים והסביר לנו שהיא לא עומדת בשום סטנדרט, הוא הביא רמקולים משלו. זה בסדר אם רוצים מוזיקת רקע, אבל אם מתכננים על ריקודים, צריך להיערך. . אנחנו סיכמנו איתם שנשלם בסוף האירוע וכך היה, אבל זאת הייתה טעות כי כבר היינו מותשים ורק רצינו ללכת משם. בדיעבד, לאור ההתנהלות המזעזעת שלהם, היינו צריכים לא לשלם להם באותו יום ולראות מה יש להם להגיד להגנתם. . לסיכום - להתנהל איתם בזהירות. אנחנו חושבים שכמעט כל מה שהשתבש היה באשמת מנהלת האירוע, שלא פגשנו לפני. אנחנו ממליצים להתנהל מול דנה ולוודא שהיא תהיה ביום האירוע.
הצג עוד

gal33   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מקום קסום לאירועים אינטימיים עד 250 איש. על שפת הירקון, מיקום יפה ושקט. בלי פלצנות. אווירה משפחתית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up