צור קשר עם בית העסק
אהבו
0
אהבתם את העסק?
לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק
דווח על בעיה בכרטיס העסק
ערוך את פרטי העסק
0
תווים
(35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:
דירוג רמקול
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
20 מתוך 100
פראיירים קונים בשקם אלקטריק !! יחס מגעיל התנערות מאחריות מסרבים על ביטול עסקה יום אחרי הרכישה מורחים זמן כדי שעברו 14 ימי עסקים
לא מטפלים במוצר הפגום !
״שקם אלקטריק״ (אתה )בטוח שקנית טוב?!?!
שלום
אנחנו זוג סטודנטים שרכש משקם אלקטריק ביום רביעי 16/3 בסניף חדרה מקרר של סמסונג וזו היתה טעות גדולה!.
המקרר הגיע ביום שני 20/2 ובחור מההובלה חיבר אותו לחשמל למרות שנאמר לו שלא יחבר ובתגובה אמר ש״אין לך מה לדאוג זה הכל שטויות״.
מיד שעזבו המובילים שמתי לב כי המקרר רועש נורא אף על פי שמדובר במקרר שאמור להיות שקט.
מיד יצרנו קשר עם נציג שירות של נותנת האחריות ודיברנו עם נציגה שקבעה לנו טכנאי(למקרר חדש!!) ביום חמישי! שוב להפסיד יום לימודים וגם מה שאומר שבוע ואפילו יותר בלי מקרר!.
לאחר מספר שעות התקשרנו בשנית ונאמר לנו כי זה רעש נורמלי להפעלה ראשונית ואמור לעבור כעבור כמה שעות(כבר יממה והוא עדיין מרעיש).
בשעות הערב באותו היום טלפנו שוב חסרי אונים הפעם לסניף ממנו קנינו סניף חדרה ודיברנו עם נציג שאמר לנו להמתין ושיטפלו בזה ואם תהייה בעיה יחליפו לנו את המקרר. היום בבוקר חזר אל בן הזוג שלי נציג אחר המוכר שמכר לנו את המקרר ודיבר בצורה מכוערת ומזלזלת ואמר כלשונו כי ״מה הבעיה שלך קבעו לך טכנאי לחמישי״ שהסביר לו בן זוגי שאם יגיע בחמישי הטכנאי במידה ונצטרך להחליף מקרר נאלץ להמתין שבוע נוסף, ענה שוב ביחס מזלזל ״לא ידעתי שאתה מגדת עתידות וגש למלא לוטו״ מעולם לא נתקלתי ביחס כזה, והוחלטנו כי אנחנו לא נספוג יחס משפיל ומזלזל כזה ושאנחנו מעוניינים לבטל את העסקה המוכר סירב בתוקף ואמר כי אין לנו אפשרות לבטל ושזה המצב!! עזבנו את הלימודים במטרה להגיע לסניף ולהגיע להסדר אך בסניף התנערו מאחריות והעבירו אותנו לנותן האחריות של המקרר שגם לא נתן לנו פתרון ראוי.
מאז אנחנו במלחמות איתם שיבטלו לנו את העסקה, היום 23/03 הגיע ה"טכנאי" הגיע ל8 דקות בדק עם מד דציבלים קבע כי הרעש "עומד בתקן"(איזה תקן בדיוק? של החברה?!) והלך ובשביל זה מרחו אותנו עד היום.. שקם אלקטריק עושה הכל כדי להתנער מאחריות ובכל מחזיקה בנו לקוחות שבויים שלהם ויעשו הכל רק לא להחזיר לנו את הכסף.
מעולם לא נתקלתי בזלזול כזה בלקוח ובצורה משפילה כזו, את הכסף שגם ככה כסטודנטים בקושי יש לנו יודעים לקחת, שזה נוגע להחזרים ולמעבר זה כבר סיפור אחר.
אנחנו נותרנו חסרי אונים בטוח שמהם לא נקנה יותר.
חיפוש קצר בגוגל שנעשה מראה שאנחנו כנראה לא לבד וחבל שלא ידענו קודם.
Fatal error: Call to a member function doesObjectExist() on a non-object in /var/www/html/ramkol.co.il/httpdocs/lib/user/Get_User_Pic_Class.php on line 106