כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שקם אלקטריק

שקם אלקטריק

חנויות למוצרי חשמל
כתובת:
טלפון:1-700-700709
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Vika   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
פראיירים קונים בשקם אלקטריק !! יחס מגעיל התנערות מאחריות מסרבים על ביטול עסקה יום אחרי הרכישה מורחים זמן כדי שעברו 14 ימי עסקים לא מטפלים במוצר הפגום ! ״שקם אלקטריק״ (אתה )בטוח שקנית טוב?!?! שלום אנחנו זוג סטודנטים שרכש משקם אלקטריק ביום רביעי 16/3 בסניף חדרה מקרר של סמסונג וזו היתה טעות גדולה!. המקרר הגיע ביום שני 20/2 ובחור מההובלה חיבר אותו לחשמל למרות שנאמר לו שלא יחבר ובתגובה אמר ש״אין לך מה לדאוג זה הכל שטויות״. מיד שעזבו המובילים שמתי לב כי המקרר רועש נורא אף על פי שמדובר במקרר שאמור להיות שקט. מיד יצרנו קשר עם נציג שירות של נותנת האחריות ודיברנו עם נציגה שקבעה לנו טכנאי(למקרר חדש!!) ביום חמישי! שוב להפסיד יום לימודים וגם מה שאומר שבוע ואפילו יותר בלי מקרר!. לאחר מספר שעות התקשרנו בשנית ונאמר לנו כי זה רעש נורמלי להפעלה ראשונית ואמור לעבור כעבור כמה שעות(כבר יממה והוא עדיין מרעיש). בשעות הערב באותו היום טלפנו שוב חסרי אונים הפעם לסניף ממנו קנינו סניף חדרה ודיברנו עם נציג שאמר לנו להמתין ושיטפלו בזה ואם תהייה בעיה יחליפו לנו את המקרר. היום בבוקר חזר אל בן הזוג שלי נציג אחר המוכר שמכר לנו את המקרר ודיבר בצורה מכוערת ומזלזלת ואמר כלשונו כי ״מה הבעיה שלך קבעו לך טכנאי לחמישי״ שהסביר לו בן זוגי שאם יגיע בחמישי הטכנאי במידה ונצטרך להחליף מקרר נאלץ להמתין שבוע נוסף, ענה שוב ביחס מזלזל ״לא ידעתי שאתה מגדת עתידות וגש למלא לוטו״ מעולם לא נתקלתי ביחס כזה, והוחלטנו כי אנחנו לא נספוג יחס משפיל ומזלזל כזה ושאנחנו מעוניינים לבטל את העסקה המוכר סירב בתוקף ואמר כי אין לנו אפשרות לבטל ושזה המצב!! עזבנו את הלימודים במטרה להגיע לסניף ולהגיע להסדר אך בסניף התנערו מאחריות והעבירו אותנו לנותן האחריות של המקרר שגם לא נתן לנו פתרון ראוי. מאז אנחנו במלחמות איתם שיבטלו לנו את העסקה, היום 23/03 הגיע ה"טכנאי" הגיע ל8 דקות בדק עם מד דציבלים קבע כי הרעש "עומד בתקן"(איזה תקן בדיוק? של החברה?!) והלך ובשביל זה מרחו אותנו עד היום.. שקם אלקטריק עושה הכל כדי להתנער מאחריות ובכל מחזיקה בנו לקוחות שבויים שלהם ויעשו הכל רק לא להחזיר לנו את הכסף. מעולם לא נתקלתי בזלזול כזה בלקוח ובצורה משפילה כזו, את הכסף שגם ככה כסטודנטים בקושי יש לנו יודעים לקחת, שזה נוגע להחזרים ולמעבר זה כבר סיפור אחר. אנחנו נותרנו חסרי אונים בטוח שמהם לא נקנה יותר. חיפוש קצר בגוגל שנעשה מראה שאנחנו כנראה לא לבד וחבל שלא ידענו קודם.
הצג עוד

Alan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
לברוח לברוח לברוח!!! תקנו במחסני חשמל - גם יותר זול וגם שירות 100%. קניתי בשקם אלקטריק את כל מוצרי החשמל לבית (לצערי). היה איזו אי הבנה במכונת כביסה ועשו לי את המוות. בהתחלה לא רצו לקבל את המוצר בחזרה - כנגד חוק הגנת הצרכן ורק לאחר הרבה שיחות ותסכול החזירו לי את הכסף - לקחו פחת של 15% ללא הצדקה (לטעמי) מכיוון שלא נגעתי במוצר ולא חובר לחשמל. אבל אם זה מה שעושה להם טוב ללב וזה עושה להם את ההבדל... שייהנו מה 15% אני לא רוצה שום קשר יותר עם שקם אלקטריק !!!!
הצג עוד

גבי.ק   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך מזלזל ומזעזע! ההובלה לא תואמה מולי בזמן. תחילה נאמר לי שההובלה תגיע ביום ראשון ושיתקשרו אליי בבוקר אותו יום כדי לתת לי את הטלפון של המוביל ולתאם איתי בדיוק מתי. לא התקשרו. התקשרתי בעצמי, ואז נתנו לי טלפון של מוביל לא נכון. חזרתי לחנות. נתנו לי את הטלפון של המוביל הנכון, וכשהתקשרתי אליו הוא הודיע לי שהוא מגיע תוך חצי שעה, וכשאמרתי שאיני יכולה להיות כ"כ מהר ושהיו אמורים לתאם איתי - הוא צעק עליי. חזרתי לחנות גם שם צעקו עלי שאני אשמה, ושאין מה לעשות - השליח פשוט יגיע - עם המקרר ומכוהנת הכביסה - ואם אני לא שם הוא פשוט ישאיר את הדברים בחוץ. לעולם לא אקנה יותר בשקם אלקטריק!!!
הצג עוד

חננאל2   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בהמשך הפרשה עם קניית המזגן, קיבלתי פיצוי בעבור עגמת הנפש, תלושי קנייה בסך 300 ש"ח בחנויות הרשת. אומנם לא בקלות, אך הקו התחתון קובע. בחנות קטנה אני לא חושב שהייתי זוכה ליחס דומה. המחירים שלהם קצת גבוהים, אך ניתן להתמקח.

לירון רוזט   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
בגדול קיבלנו מוצר סביר במחיר טוב,אבל שום מחיר לא שוה את ההרגשה שעובדים עליך.במעמד הקניה נמסר לנו שאין עלות נוספת על התקנה. ליתר דיוק, שההתקנה ע"י טכנאי חינם! לעומת זאת בתיאום עם הטכנאי נמסר לנו שיש עלות נוספת של 79 ש"ח, כשהתקשרנו לשירות לקוחות נמסר לנו שאכן ישנה עלות נוספת על התקנה.כשהתלוננו על הטעיה שנעשתה ע"י המוכר נמסר לנו שבגלל שזהו תשלום שלא נגבה ע"י שקם אלקטריק אין מחובתם לספר לנו עליו ושהמוכרים כנראה לא מודעים לתשלום.מוזר אבל שבשירות לקוחות הם מודעים לתשלום, וגם שעל תשלום על הובלה אין להם בעיה להודיע.
הצג עוד

kobyg   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
השירות בסדר אבל איזה שקרנים הם : "אנחנו הכי זולים כי אנחנו הכי גדולים" מבטיחה הפרסומת אבל הם יקרים משמעותית משאר החניות למשל הייתי במשביר בפ"ת וראיתי טלויזית lcd apex שעלתה 3399 ש"ח במרחק אווירי של פחות מ10 מטר יש שם שקם אלקטריק אותה טלויזיה בדיוק אותו דגם בדיוק עולה 4399 . אןתו דבר ב1000 שקל יותר . לא הייתי כותב ביקורת אם זה היה 200 שקל יותר אבל 1000? ואל תשכחו שגם זה שמוכר במשביר מרוויח ...... בקיצור שקם אלקטריק לא הכי זולים אלא הכי שקרנים וההתחיביות שלהם לא שוות כלום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up