כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית דפוס צבעים אמיתיים בית דפוס בתל אביב

בית דפוס צבעים אמיתיים בית דפוס בתל אביב

הזמנות לחתונה
66
72 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
navaa   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לדעתי מומלץ מאוד! קבענו פגישה בטלפון עם מעצבת,השעה הראשונה היא ללא עלות. המעצבת הייתה קשובה לרצונות שלנו ועזרה מאוד, הגענו באמצע השבוע בשעות הבוקר ולא היה עמוס,היו מאוד נחמדים וההזמנות יצאו בדיוק כמו שרצינו ולקח להם בדיוק 3 ימים להכין אותם!
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
20 מתוך 100
ביצענו את ההזמנה אצל הגרפיקאי כשבוע לאחר מכן ההזמנה היתה מוכנה ובאנו לקחת. תוך כמה ימים הבנו שכמות ההזמנות לא הודפסה במלואה אבל החיוב במלוא מלואו! התקשרנו, אמרנו מקום מכובד לא יעשה סרט, וישר יתקן את הטעות. אך לא. התנערו מכל אחריות ואף טענו שאיני יודע לספור. וביקשו עוד תוספת מזומנים בכדי להדפיס את השאר. כמובן שבקשה לדבר עם המנהל של המקום בשם שלומי עברה כלא היתה. אי אפשר להשיג אותו אי אפשר לקבל את המספר שלו ואי אפשר גם לשוחח איתו בטלפון המשרדי. ממש כמו האנשים מכלבוטק. בושה. זלזול. והעלבה. ממש מרתיח. המלצה חמה- סעו עוד 100 מטר וסגרו במקום אחר.
הצג עוד

Viki   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
20 מתוך 100
המקום באווירת מפעל, רועש מאוד ומבולגן. קיבלנו הצעת מחיר ועבדנו עם גרפיקאי נהדר, אבל כשחזרנו לבחורה שנתנה הצעת מחיר, הסתבר שהא שכחה לומר שהמע"מ לא כלול במחיר. נתקלנו ביחס מזלזל מאוד מצידה על כך שלא ידענו שבבתי דפוס הצעות מחיר מגיעות ללא מע"מ וסגרנו במקום אחר.
הצג עוד

eitanchinitz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
40 מתוך 100
שורה תחתונה, לא קיבלתי את המוצר עליו שילמתי. ביצעתי הזמנה של 1000 כרטיסי ביקור, כשבוע לפני טיסה חשובה לחו״ל. כן, ההזמנה שלי הייתה מוכנה תוך יומיים. הבעיה היא, שעל כל הכרטיסים היו כתמים. כנראה הייתה איזושהי טעות במדפסת. הסברתי את המצב וישר נאמר לי שידפיסו חדש ושיהיה מוכן תוך יומיים נוספים. חזרתי כעבור ארבעה ימים, רק בשביל לגלות שלא שלחו את הבקשה. פשוט נפלתי בין הכיסאות. שוב נאמר שיכינו חדש תוך יומיים, אך הסברתי שאני כבר טס באותו הלילה. לבסוף, הוחלט להדפיס לי תוך שעה בהדפסה דיגיטלית (פחות חדה) את ההזמנה. זוגתי הלכה לאסוף בשבילי את ההזמנה. כשהגעתי הביתה גיליתי עבודת חיתוך לא מקצועית, למינציה מתקלפת ותחושת אכזבה כללית. בשירות לקוחות לא הרגשתי שיש עם מי באמת לדבר.
הצג עוד

inbalz   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
לדעתי מומלץ מאוד! קבענו פגישה בטלפון עם מעצבת,השעה הראשונה היא ללא עלות. המעצבת הייתה קשובה לרצונות שלנו ועזרה מאוד, הגענו באמצע השבוע בשעות הבוקר ולא היה עמוס,היו מאוד נחמדים וההזמנות יצאו בדיוק כמו שרצינו ולקח להם בדיוק 3 ימים להכין אותם!
הצג עוד

daniel112   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
20 מתוך 100
שלום,הלכתי לעשות הזמנה לחתונה ב"צבעים אמיתיים" , הלכתי לסניף לווינסקי.שהגעתי לראשונה כולם היו מאוד נחמדים ... היה צריך להמתין זמן מה.אח"כ חזרתי עם תיקונים מה שאירוני שכל תיקון גם הקטן ביותר צריך לבוא לשם במקום לשלוח במייל או בפקס את הטעות (גם אם זה אות אחת )שחזרתי המעצב הקודם לא היה אז העבירו אותי בין מעצבים.אחרי שסיימנו לעשות את ה LAYOUT של ההזמנה , אמרתי שאבדוק שוב עם ארוסתי נגד טעויות..היה טעות קטנה נוספת מה ששוב הצריך שאגיע עקב השעה התקשרתי ואמרו לי לבוא שהגעתי עם ארוסתי לא היה אף מעצב פנוי ... אז חזרתי שוב ושוב פספסתי שעות עבודה.בקשתי להיות נוכח בהדפסה מה שלא קרה והם פשוט הדפיסו ... ההזמנה יצאה מאוד גסה במקומות שסמכתי על המעצבים של "צבעים אמיתיים" שכנראה מעדיפים להתעסק עם סטירים מגניבים מאשר עם אנשים ...אני מאוד מאוכזב במיוחד בכך שאין מנהל לדבר איתו אלא כל הזמן צריך לחכות למנהל אחד שאולי יביא לך דקה מזמנו בחברה כזאת ציפיתי שיהיה "אבא" להזמנה שלי.
הצג עוד

We Do   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהשירות שאנחנו קיבלנו מצבעים אמיתיים היינו מאוד מרוצים. ביצענו שם את הדפסת ההזמנות לחתונה. ישבה איתנו רוני המעצבת, מוכשרת מאוד והקשיבה לכל בקשה עיצובית שרצינו שתופיע על ההזמנה. רצינו משהו אלגנטי ולא מצועצע וקיבלנו מגוון רחב של רעיונות שבסופו של דבר הסתכם בעיצוב בהתאמה אישית. ההזמנה יצאה מדליקה ובדיוק מה שרצינו.מבחינת המחיר לפי סקר השוק שאנחנו עשינו, הם היו מבין הזולים.
הצג עוד

berki   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
על הפנים. להתרחק כמו מאש!!! חיכינו שעתיים וחצי בשביל כלום. איך שהגענו היה קבצן שעישן אל תוך המשרד. אחר כך הגיעו עוד אנשים כולל עובדים ועישנו אל תוך המשרד. אחרי שעתיים וחצי כשהגיעה מישהי שכביכול קבעה תור (בטלפון הם אומרים שאי אפשר לקבוע תור) הכניסו אותה עוד לפנינו אחרי שאנחנו מחכים שעתיים וחצי!!! עידן היה לא מנומס ואמר לנו לא לצעוק עליו (אחרי שעתיים וחצי שאנחנו מחכים לו) ושהוא לא מוכן לעבוד איתנו. וכל זה כי ביקשנו ממנו לא לקבל את הבחורה שנדחפה בתור. הבחורה קבעה תור (כביכול) ועוד אמרה שאיחרה לו. היה בחור שההזמנה יצאה לו בצבעים של הלוויה ולא חתונה ודרשו ממנו לשלם עוד. היה בחור שהגיע עם ספרים שהודפסו עם שגיאות וטעויות. על הזול הזה משלמים ביוקר יוקר. חנות אחרת אמרו לנו שהם מקבלים המון לקוחות לא מרוצים של צבעים אמיתיים והם לא מופתעים מהיחס והשירות. להתרחק להתרחק. לבוא עם ידיעה שיש מצב שבסניף לוינסקי תחכו בערך שלוש שעות לפחות לפגוש גרפיקאי.
הצג עוד

hagar_r   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מרוצה מאוד מההתחלה ועד קבלת ההזמנות.הגענו פעם ראשונה לראות את קטלוג ההזמנות, אני חייבת לציין שיש להם הזמנות פשוט יפות ומיוחדות אחת אחת. ברוב המקומות שהיינו לא מצאנו משהו שהיינו סגורים עליו, בצבעים אמיתיים ממש היה לנו קשה לבחור כי היו לא מעט שאהבנו. חזרנו יום למחרת, רינה הפקידה המקסימה (!!!) הושיבה אותנו עם עידו המעצב.עידו הקשיב לשינויים שרצינו לעשות, ממש השתדל שהכל יהיה במקום, שכל מילה תהיה בעברית תקינה. אפילו עזר לנו לבחור משפט... והיה מאוד סבלני לחוסר ההחלטיות שלנו.כולם היו נורא נחמדים, אוירה נעימה, נותנים שירות מכל הלב. מושיקו מתוק אמיתי... ושלומי המנהל אף הוא נחמד ביותר ומאוד השתדל שנצא מרוצים.ההזמנות היו מוכנות תוך 3 ימים מהרגע שביצענו הזמנה. יצא מהמם.רק שימו לב שהמחירים לא כוללים מע"מ... קלטנו זאת רק ברגע האחרון. בכל מקרה, המחירים הכי זולים שמצאנו
הצג עוד

אלינה דובין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
שוק בשר. לא לקחו אחריות על טעויות שלהם, גרפיקאים לא מקצועיים. אומנם המחיר זול, אך לא שווה את עגמת הנפש
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up