כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לימור חייל - קוקטה

לימור חייל - קוקטה

איפור כלות
73
71 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ortshuva   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
60 מתוך 100
לימור איפרה וסירקה אותי בחתונה יחד עם אמי ומלווה. היא מוכשרת מאוד ללא צל של ספק (לדעתי יותר באיפור מאשר בשיער) והתוצאות בגדול היו מוצלחות. אבל הרגשתי שהיא היתה ממש חסרת סבלנות. כל התלבטות קטנה שהיתה לי או בכל פעם שביקשתי להסתכל על התוצאה, נעניתי בפרצוף חמוץ וחסר סבלנות. בנוסף, היא גובה לטענתה תעריף "מוזל" לכלות אורבניות שבאות אליה לתסרוקת פשוטה שלא כוללת תוספות וכו' וזה אכן מה שסגרנו. בפועל, כששילמנו לה המחיר התייקר פתאום במאות שקלים.. לא התווכחתי כי בסך הכל הייתי מרוצה מהתוצאות ולא התרגשתי ממנה יותר מדי, אבל נראה לי שבקלות הדברים יכולים להגיע איתה לפיצוץ ולתחושה לא נעימה של הלקוחות.
הצג עוד

galoola123   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
עשיתי אצלה אומברה, החלטנו באיזה גובה ההתבהרות תתחיל (שיער די ארוך), היא החלה עם הצביעה והסתכלתי על השעון כדי לוודא שזה לא יותר מדי זמן על השיער. נכנסה בזמן הזה לסטודיו איזו בלוגרית מוכרת ולימור לגמרי שכחה אותי, על אף שהזכרתי לה כמה פעמים שהחומר על השיער יותר מדי זמן, היא אמרה לי לסמוך עליה ושזה בסדר. אחרי כשעה וחצי היא סוף סוף הורידה את נייר הכסף ולחרדתי הצבע היה אחיד לחלוטין (דבר שנוגד את העובדה שרציתי אומברה) ובהיר מדי - שרוף לחלוטין. בחיים לא התבאסתי ככה ממשהו שעשו לי בשיער, ומהיחס המזלזל שקיבלתי מאחר ואני אוהבת את שיערי הארוך הסתובבתי עם השיער השרוף הרבה מאוד זמן עד שהרגיש לי בנוח להסתפר ולהוריד את הזוועה הזו.
הצג עוד

danielaflalo29   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לימור חייל, האישה והאגדה. איזה כיף שהיית איתי ביום הזה. לימור מקצועית,חדה ומדהימה. לימור היא באמת אחת הבחירות המוצלחות שלי. ביום החתונה היא הגיעה למלון שלנו, הכל היה רגוע וכיפי, נטול לחץ ודאגות מיותרות. היא הבינה מה אני רוצה ועשתה את זה בצורה מושלמת. תודה תודה תודה!! ממליצה עליה בחום!
הצג עוד

לוטם   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לימור מדהימה , בכל המובנים!! מהרגע הראשון הרגשתי את החיבור ואת התחושה המיוחדת שהיא מעבירה - שהיא כל כולה כאן עבורך! הרגשתי נסיכה, הרגשתי שהיא מקשיבה , מרגיעה וזורמת. ביום החתונה כל כך חשוב להיות מוקף באנשים שעושים לך טוב- ולימור היא ללא ספק אחת כזו!! כמובן שמעבר לדרך התוצאה הייתה מדהימה, קבלתי המון מחמאות והרגשתי שלמה ומרוצה!!! אין עליה!!!
הצג עוד

thisisnotyael   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
לימור מדהימה. נקודה. ממליצה עליה בלי היסוס!!! וביתר פירוט - את לימור הכרתי כשביקשתי להתאפר אצלה לאירוע משפחתי כאורחת, וקיבלתי תוצאה מדהימה, כזו שלא רוצים להסיר לפני שהולכים לישון, וכזו שנותנת תחושה שגם אם אלך לישון בלי להסירו, אקום עם האיפור המושלם שלה כאילו לא קרה כלום.. באותו רגע ידעתי שאת האיפור לחתונה אעשה אצלה. מעבר לכך שהיא מקצועית ומדוייקת - היא נעימה והשרתה עלי תחושת ביטחון, הבינה ישר את מה שרציתי, הסכימה כאשר לדעתה היה נכון ותיקנה אותי כאשר חשבה כי אני הולכת לכיוון אשר לא יחמיא לי. בדיוק מה שהייתי מצפה ממאפרת בעלת ניסיון. חתונת שישי בצהריים צפונה מת"א דורשת התארגנות מוקדמת, קבעתי עם לימור בשעה 06:45 בבוקר ומהלחץ הגעתי עוד לפני.. לימור כבר הייתה שם, וישר הציעה קפה ומשהו לנשנש. האווירה הייתה נעימה, לא לוחצת וכאשר הגיעה המלווה שלי היא קיבלה יחס זהה - לבבי וחם. השיער והאיפור היו מושלמים, החזיקו מעמד בלחות ובחום (התחתנתי במאי ונפלנו על יום שרבי של כ-35 מעלות!) הרגשתי דומה לעצמי ולא עטויה בשכבות של איפור אשר מבגרות לטעמי (לימור הקשיבה לי וידעה על רתיעתי משכבה עבה של איפור) והכי הכי - הכל ברגוע... בדיוק מה שרציתי לפני יום עמוס ומרגש. המלווה שלי שגם התאפרה אצל לימור הייתה מאוהבת בתוצאה – הסתבר שגם היא לא רצתה להסיר את האיפור ולפרק את התסרוקת בערב... :) לימור – אני יודעת שעוד נתראה!! יעלה
הצג עוד

Sַ&U   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
80 מתוך 100
לימור היא טיפוס מיוחד, לא כל אחד מצליח להבין אותה... היא עשתה לי שיער ואיפור לחתונה ושיער ואיפור ל3 בנות משפחה, כולנו יצאנו מרוצות מאוד השיער החזיק מעמד יפה מאוד לאורך האירוע והאיפור לא זז מילימטר, היא מקצועית ברמות!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
verify
20 מתוך 100
קבעתי בטלפון עם לימור שיער ואיפור לאירוע של קרובת משפחה שהיא כמו בת עבורי. ביום האירוע הגעתי ללימור ולחרדתי הסטודיו שלה היה סגור על מנעול ובריח. כשהתקשרתי הסתבר שלימור חולה ולא מצאה היכן רשמה את הטלפון שלי (או משהו בסגנון) ולכן לא הודיעה לי. לאירוע עצמו הגעתי עם שיער לא מסודר וללא איפור. מאכזב ברמות קשת.
הצג עוד

ליאורועינת   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
ממליצה הכי בקלות, אם היו עוד כוכבים הייתי מוסיפה את כולם! לימור הייתה מקצועית להפליא, הצפתי אותה בשאלות עוד לפני היום הגורלי והרגשתי שהיא עונה בכיף. באתי עם שלוש מלוות וכולנו קיבלנו יחס מדהים, יותר טוב מכל תרופת הרגעה! האיפור לא ירד גם 12 שעות אחר כך והשיער היה יציב למרות שהשתוללתי ללא הפסק ושרד מים שהתיזו עלי (!) . הרגשתי בנוח לבקש כל מה שבא לי ולימור הגשימה כמו קוסמת את המשאלה אפילו טוב יותר משחשבתי. קיבלתי מחמאות על האיפור והשיער והרגשתי מדהים. תודה ממליצה לכולן מ-א-ו-ד.
הצג עוד

ורד ומיקי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אין ספק שלימור חייל מוכשרת מאוד, יש לה טביעת עין טובה לגבי מה יתאים לך ומה ממש לא, היא מתאימה את התסרוקת ואת האיפור למבנה הפנים- אצלה את תצאי במיטבך. ולי זה היה חשוב כי אין לי פנים של בובה והפרופורציות לא מושלמות והיא בהחלט הוציאה ממני אצ המיטב הן מבחינת האיפור והן מבחינת השיער. הבעיה היא שהיא איננה אדיבה בלשון המעטה היא גובה תשלום על הכול. כל פיפס...מה שנותן תחושה של קטנוניות ומוסיפה ומייקרת סמוך לאירוע. לא כול כך סמכתי עליה והיא לא הייתה נעימה לי. בנוסף התסרוקת שהייתה יפה מאוד התפרקה עוד בתחילת הערב, זה היה מאוד חבל, כי תסרוקת כל כך יפה היה שווה להשקיע בה עוד קצת על מנת שתחזיק מעמד האיפור לעומת זאת היה מושלם והחזיק מעמד המון שעות.
הצג עוד

טליה ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לימור ממש מקסימה ומקצוענית אמיתית שנמצאת המון זמן בתחום. לימור הגיע אלי למלון כדי לעשות לי ולחברה שלי שיער + איפור. במהלך העבודה היא ביקה ממני להסתכל בראי מספר פעמים כדי לאשר את הצבעים וצורת התסרוקת. בסופו של דבר יצא בדיוק מה שרציתי שיהיה.אני חייבת להגיד שגם ברמה האישית לימור מקסימה - בזמן שלבשתי את השמלה גיליתי בה איזושהי בעיה ונכנסתי ללחץ נוראי. לימור נשארה איתי והרגיעה אותי עד שהמעצבת הגיעה לחדר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up