כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

רינה רז

רינה רז

שמלות ובגדי ערב
טלפון:03-5248846
79
88 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Adam   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
30 מתוך 100
נפגשתי כדי להיעזר במינה לשיקום מקצועי כאוטיסט מובטל שמחפש עבודה ולא מצליח להשתלב בשוק העבודה בארץ. נפגשנו מספר פעמים. היא אמרה שהיא לא חושבת שאני אוטיסט בכלל ונראה כי היא חושדת שאני איזה מתחזה למרות שאובחנתי על הספקטרום האוטיסטי בתור אספרגר. ולבסוף היא שילבה אותי במקום כביכול נפלא בתכנית לאוטיסטים בחברת הייטק בתל אביב. אבל כשהגעתי למקום מתברר שהוצבתי שם בתוך חדר קטנטן עם ״עובדת סוציאלית״(חסרת תעודה מקצועית) שהייתה בכלל נרקסיסטית מטורפת ואימללה את חיי שם חצי שנה ולבסוף פיטרה אותי אפילו בהסכמה עם מנהל המחלקה אחרי ששכנעה אותו ע״י שקרים שונים ומניפולציות שעשתה עליי לאורך התקופה שלי שם שגרמו לי להיראות כבעייתי למרות שלא הייתה לי בעיה עם אף אחד למעט היא בלבד. כולל השפלות מזעזעות שעשתה לי ושקרים ומזימות מרושעות. המקום גם לא אפשר התקדמות בכלל אלא מידר אותי בתפקיד עלוב ביותר ששווה ערך למשל לפועל בפס ייצור של מפעל שכל תפקידו לבדוק אם האריזה של חטיף כלשהו סגורה כמו שצריך. התנאים היו נוחים למדי אבל עבודה במשרה חלקית ומשכורת מינימום כמובן.
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
95 מתוך 100
הגעתי לפי המלצה של חברה.לבד.רק כדי להתרשם.זו היתה החנות הראשונה שנכנסתי כדי לקנות שמלה לאירוע.מיד הגישה לי רינה שמלה מהממת.החמיאה לגוף מאוד .טיפה מבריק.בד נופל סגנון אצילי.שילמתי קניתי לקחתי ויצאתי.קיבלתי מחמאות בלי סוף.זה היה כל כך מרשים שאנשים.חשבו שאני הזכרתי את השמלה לערב אחד.ממליצה לקנות אצל רינה רז..היא יודעת מה הסוד הקטן שעושה רושם גדול.
הצג עוד

הדס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אני חיפשתי שמלה לחתונה שהתקיים ביוני נכנסתי לחנות וישר היה יחס חם בחרתי שמלה מהממת ואיכותית ממש כולם התלהבו ממנה בחתונה ממליצה
הצג עוד

אלה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
65 מתוך 100
גיווני צבעים אבל לא עיצובים! הדגמים מאוד מזכירים זה את זה אין מבחר לכלל הנשים ובוודאי לא לנשים שמידותיהם גדולות יותר מזו של המעצבת עצמה.
הצג עוד

mashazzz04   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אמא שלי מצאה שם שמלה נהדרת שהתאימו לגופה עם כמה תיקונים לא רציניים במיוחד.היא נראתה מיליון דולר בערב הארוע ואני ממש רוצה להודות לצוות המקסים שכל אותו הזמן נתן יחס חםוהיה קשוב אלינו (באנו כמה פעמים). השמלה הייתה ממש יפה ומיוחדת ולא ראינו גזרה כזאת שהחמיאה להבמקום אחר. החלטנו שתאמץ את זה גם למלתחה היומיומית (הגזרה לא השמלה כמובן) ובקיצור ממש תודה!!
הצג עוד

ronet   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
רינה רז,אישה מגעילה באתי לקנות אצלה שמלה לבתי בתי מדדה את השמלה בתי מדדה את השמלה היא לא אהבה ורינה פשוט גירשה אותנו החוצה.
הצג עוד

kety90   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ביקורת אם החתן :בחיפושיי אחרי הבגד המתאים לחתונת בני הבכור, הגעתי לרינה רז בזכות חברות טובות שלי.מהרגע הראשון התאהבתי בדגמים המדהימים ומרינה המקסימה.כאחת שלא התברכה בגובה אבל כן ברוחב, לא היה קל למצוא בגד שיהלום אותי.בזכות רינה נראיתי מצוין, כולם מאוד החמיאו לי והחשוב מכל - הרגשתי טוב עם עצמי.תודה רבה רינה, תבורכי !סלי.
הצג עוד

משמש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אצל רינה בחרנו לאמא שלי את ההופעה. קיבלנו שרות מקסים עם חיוך והייתה אווירה מאוד נעימה במקום. אמא שלי אמנם לא בעייתית אבל בכל זאת לא קל לרצות אותה. ניסינו כמה הופעות עד שבסוף קיבלנו את ההחלטה ואמא הייתה מהממת ביום האירוע (כמעט גנבה את ההופעה ממני חח:), קיבלה המון מחמאות. אז ממש תודה לך רינה ואנחנו ממליצים עלייך!
הצג עוד

danitzalti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רינה את מלכה!!! אני מקדישה שיר לכבודך היות ואת האישה שהצליחה לרצות את אמא שלי!! זה לא קורה לנו בכל חנות. אמא שלי הייתה מאוד מרוצה מהבחירה ואמרה שנהנתה מהתהליך. רינה נתנה שרות נעים ואמיתי ומרגישים שזה מכל הלב. אוירה חמימה ונעימה ועוד יותר חשוב שיש שם מבחר יפה ואפשר למצוא בגד לאירוע שילווה אותך גם לאחר כך. היה לנו כבר נעליים אז היינו צריכים להתאים את הכל לפי הנעל הכחולה שאמא שלי התעקשה לנעול לחתונה. אז מי אני שאתווכח איתה. גם רינה לא התווכחה אלא פשוט התאימה לה את ההופעה של הערב (חוץ ממני כמובן). ממליצה בחום!
הצג עוד

dor820   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רינה פשוט אישה מקסימה ומעצבת בחסד עליון!לפני 7 שנים, לאחר חיפושים רבים ומייגעים ברחבי הארץ- אימא מצאה בגדים לחתונתה של אחותי הבכורה אצל- רינה רז האחת והיחידה! כיום, שבועיים לפני חתונתי ובחלוף 7 שנים, שוב אימא מצאה את עצמה אצל אותה האחת! מדוע? כי עיצוב הבגדים קלאסי, עדין בתכשוט אך משדר המון יוקרה ועוצמה, שימוש מתוחכם בבדים יוקרתיים אשר מתאים לנשים גם בעלות מבנה גוף מלא יותר- הבנה עמוקה של מבנה גוף האישה והלבוש המחמיא לה ביותר! והכי חשוב- אימא לא נראית כמו עוד "אימא של כלה"!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up