כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קולולו

קולולו

הזמנות לחתונה
טלפון:052-6477282
75
96 מתוך 100
לפי 22 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הזמנתי מהם הזמנות לחינה ולחתונה. היחס אישי, השירות זמין המעולה, העבודה איכותית ומקצועית, והמשלוח הגיע במהירות שיא! מומלץ מאוד
הצג עוד

Erez   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
ממליץ להתרחק, להתרחק ולהתרחק. העסקה איתם היתה הטעות של החתונה. השלט שהוא "דגם: עץ" באתר ובפועל הוא בכלל עשוי מחומר "קאפה" שנראה כמו קלקר. המוכר לא מוכן לבטל את העסקה ואומר שאנחנו היחידים שחשבנו שהוא מעץ. שימו לב! ואני רואה שהביקורות נמוכות בלי קשר אלינו.
הצג עוד

Karine   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות מזעזע!!! יחס נוראי ומזלזל ללקוחות שלהם! לא ממליצה בכלל

.   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
20 מתוך 100
שירות גרוע מאוד ויחס מזלזל לא אחזור ולא אמליץ

אנונימי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
30 מתוך 100
0 מקצועיות, שולחים להם משהו אחד, עושים מה שבא להם ושולחים סקיצה לא קשורה בכלל. אחר כך שולחים להם איזה תיקונים לעשות ושוב שולחים עם מלא טעויות. כאילו עובדים שם אנשים בלי יכולת קריאה והבנה. וכל פעם לחכות עוד יום ועוד יום. ביזיון. לא מומלץ בכלל.
הצג עוד

eldad   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
גרוע מאוד, לא נתנו מענה גרפי כמו שצריך נפנו להסתכל רק פעמים על העיצוב ובסוף גם יתפיסו אם מלא טעויות, ובנוסף שילמנו למשלוח אקספרס וההזמה הגיע רק אחרי איזה שבועיים אחרי הרבה טלפונים, מאוד לא ממולץ
הצג עוד

mariannakpl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עוד הרבה לפני שהיה צריך להתחיל לעבוד על ההזמנות ידענו שאנחנו עושים את זה רק עם סו! העיצובים שלה פשוט מקסימים, הכל ניתן לבחור מהאתר של קולולו, הכל ברור ומאוד פשוט רק להיכנס וישר להתאהב!העבודה וההכנות מול סו מתנהלות בצורה כל כך נוחה ופשוטה, הכל במיילים ולא צריך להסביר שום דבר היא ישר מרגישה את הזוג ויודעת גם לייעץ ולהביא את החלומות לידי ביטוי. סו קשובה לכל הבקשות, בעלת עין חדה ופשוט בחורה לבבית ומקסימה :) הלוואי וכל הספקים היו כמוה! ממליצים בחום!!!!!!
הצג עוד

sigi277   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לסו יש מבחר מדהים של הזמנות לי היה ממש קשה לבחור את ההזמנה שרציתי, אני נקרעתי בין כל כך הרבה דוגמאות שכולם מצאו חן בעיני. סגנון העיצוב של ההזמנות פשוט מיוחד ויפה! .סו גם מאוד גמישה היא מאפשרת לבחור הזמנה ולשחק עם הצבעים או עם הדוגמאות. כשבסופו של דבר בחרתי את ההזמנה שלחתי במייל לסו את ההזמנה הנבחרת, את נוסח ההזמנה ואת גודל המעטפה, סו בזריזות הגיבה לי למייל ותוך כמה שעות כבר שלחה אלי דוגמא של ההזמנה שלי לאישור. תוך3 ימים מהרגע שהזמנתי אצל סו ההזמנות כבר היו אצלי! סו צירפה לי מדבקות בסגנון ההזמנה לסגירת המעטפות ובנוסף הזמנתי ממנה כתובה שהיא עיצבה לפי ההזמנה יצא מדהים!!!!!! מומלץ ביותר הסגנון של סו כל כך מיוחד שהיא גם עטפה את ההזמנות במארז חגיגי רומנטי ויפה שהיה פשוט כיף לקבל .
הצג עוד

ossi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא רצינו להשקיע יותר מדי בעיצוב ההזמנה אבל היה לנו חשוב שהיא תהיה יפה ומאירת עיניים. מצאנו את האתר של סו, יצרנו קשר ושמחנו לגלות אכפתיות רבה ורצון אמיתי שנהיה מרוצים. בחרנו עיצוב מוכן אבל סו שינתה אותו בהתאם לבקשותינו ולא וויתרה עד שהיינו מרוצים. היחס שלה היה פשוט נהדר למרות שלא פגשה בנו, וכל הקשר התנהל דרך המייל. ההזמנות יצאו מאוד יפות, וקיבלנו אותן במארז מושקע ויפה, שניכרת מחשבה ואכפתיות בכל פרט שלו (ולמרות שזה נראה פחות חשוב, זה נותן הרגשה ממש טובה של חשיבה על הפרטים הקטנים ושל נתינה אמיתית)
הצג עוד

Kukulla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איזה כייף לעבוד עם כזו מעצבת מוכשרת ומדהימה !!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up