כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אלוניס

אלוניס

צילום וידאו וסטילס
טלפון:04-8349789
90
92 מתוך 100
לפי 75 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלון והצוות שלו התגייסו לעזרתנו מספר ימים לפני החתונה והיו פשוט נפלאים, מעל ומעבר למה שניתן לבקש.
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אלון הצלם הכי טוב שאפשר לבקש! מוציא את התמונות הכי יפות שאפשר, לא מפספס אף פרט חשוב מהארוע, מרצה את כולם!! מקצועי ואדיב!!

Lidya   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון לאחר סקירת מגנטים מאירועים בהם היינו, לאחר פגישה איתו לא היה לנו ספק שהוא יהיה הצלם שלנו, אדם מאוד מקצועי, נעים, מרגיע וחייכן שאוהב ונהנה מעבודתו. וכל זה במחיר הוגן שכלל צלם וידאו (סמיה), חבילת מגנטים ללא הגבלה ואלבומי תמונות (לנו ולהורים)
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אלון צילם כמה חברות שלי, כשהגענו לפגישה התרשמנו לטובה, וזו הייתה בחירה מצויינת! המחיר משתלם, הוא ייעץ לנו והתאים את החבילה שתתאים לנו בצורה הטובה ביותר. הצילומים עברו בנעימים, בחתונה עצמה הצלמים תפסו רגעים מיוחדים, וכל התמונות וההיילייטס, האלבום הכל הגיע סופר מהר. ממליצה מקרב לב!
הצג עוד

אליסה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
משום מה לדעתי לא מספיק מביאים את הבמה לבן אדם הזה, מעבר לזה שהוא צלם בחסד הוא אחד מבני האדם הכי נחמדים שפגשתי! מהרגע הראשון נוצרה ביננו כימיה וידענו שזה ה-צלם! אנחנו מעפולה ועדיין היה לנו סופר חשוב לבחור מישהו שהוא מקצועי בטירוף(20 שנה ניסיון בתחום מדברות בעד עצמן), שיודע להוביל אותנו בתור כאלו שלא רגילים להצטלם בכמויות ופשוט היה שם בשבילנו לכל דבר, לכל שאלה ואפילו סתם להתייעצות. באמת שאין לנו מספיק מילים כדי לומר כמה מקצועי אלון והצוות שלו-דודי צלם סטילס נוסף ומיקי צלם הוידאו ודיוויד שהיה על הדפסת המגנטים. כולם עשו עבודה מעולה ממליצה בחום !!!!!!
הצג עוד

טום   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הבחירה ה-כי טובה שעשינו בחתונה זה שבחרנו שאלון ״אלוניס״ יהיה הצלם שלנו בחתונה ! בן אדם נעים , מצחיק , מקצועי ויצירתי . כל תמונה פשוט וואו!

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
רגע לפני שהגענו אל אלון, קיבלנו הצעות מפוצצות שבכלל לא תאמו את הרצונות שלנו. אל אלון הגענו דרך המלצה של חברה וכבר מהפגישה הראשונה גילינו צלם מקצועי ביותר, נעים, מכיל, קשוב והכי חשוב באמת אוהב את מה שהוא עושה. על החוויה הזו אלון אפילו התעלה עוד יותר ביום האירוע!! אלון היה נעים ומקצועי, הכיל את כל רצונותינו ותוך כמה משפטים הבין בדיוק את האופי שלנו ואת סגנון התמונות שאנחנו מעוניינים! ממליצים גם לכם להפקיד את היום החשוב שלכם בידיים המיומנות של אלון וכל הצוות!
הצג עוד

אור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלון, צלם 20 שנים בתחום, התמונות שלו מעוררות קנאה! ישר ידענו שאנחנו רוצים שהוא יתעד את האירוע שלנו. הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות! הצוות של אלופים, נעימים ומקצוענים מאוד! אנחנו קיבלנו את התמונות אחרי החתונה כל תמונה יותר יפה מהשנייה הרגעים שתפסו הצלמים פשוט יפייפיים! הצלם הכי טוב שיש באחריות!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאלוניס דרך האתר אי שם בדצמבר 2019 כשהיינו אופטימייים לגבי חתונה בספטמבר 2020. החתונה נדחתה ל21.06.2021 אבל אלוניס נשאר איתנו עוד מאז אותו יום שבאנו להתרשמות. צלם מקצועי, מגיע עם צוות איכותי,זמין לשאלות עוד טרם האירוע, מתכנן את הלו"ז כך שהכל ינוהל כמו שצריך. קיבלנו לאחרונה את האלבומים ואת הווידאו ובאמת שהכל ברמה מאוד מאוד גבוהה. ממליצה בחום, לנו יש צלם לאירועים הבאים שלנו.
הצג עוד

Elinor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז ככה הכל התחיל אי שם בנובמבר 2019 כחודש לאחר הצעת הנישואין אחרי מספר שיחות עם צלמים ביריד סטודנטים נישאים בטכניון הגענו, והאמת שאני לא זוכרת איך, אל אלון וכבר בפגישה הראשונה הבנתי שהוא הצלם שאני רוצה שיצלם את החתונה שלי (ולא אין לי כל קשר אישי או חברי אליו) ואז פרצה לה הקורונה טרפה את הקלפים ואילצה אותנו לדחות את החתונה שתוכננה רבות לאוקטובר 2020 ולאחר שדחינו מס' פעמים ועולם האירועים טרם נפתח נמאס לנו להמתין ובחרנו לפצל את האירוע ולהתחתן מצומצם רק עם ההורים לפי הנחיות משרד הבריאות דאז והתמונות שיצאו מכל היום הקצרצר הזה הם פשוט וואו וההיילייט שאלון ערך לנו אין לי מילים לתאר את האיכות והחשיבה הרבה שנדרשה עבורו כשהגענו לרגע הגדול לאירוע הגדול באמת לאירוע חתונה אלון אמר לנו שלצערו הוא תפוס אך שותפו ושמו קובי פנוי והציע לנו להיפגש איתו ולראות אם אנחנו מתחברים אליו ואכן קרה הקליק גם עם קובי והתמונות של האירוע הגדול מהממות ומדליקות מדובר בצמד מקצועי וכשרוני שיודע את העבודה ויודע גם לעזור לאנשים כמוני ששונאים להצטלם ואו לראות את עצמם בתמונות אח"כ הם מצליחים להעלות חיוך גם בזמן הצילומים וגם בהתבוננות שאחריה באלבומים לא שכחתי כמובן את צלם הוידאו מיקי החמוד המקצועי המצחיק והשנון שבזכותו יש לנו סרטוני היילייט יפים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up