כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון ספא שיזן

מלון ספא שיזן

בתי מלון
77
59 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
חייבי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
100 מתוך 100
טופלתי ע"י ירון ארביב אם התחיל לשבחו לא אפסיק על הטיפול האנושיות אדם ברמה גבוהה הן מקצועית והן אנושיתלפני שנה ושנתיים הייתי בדרים היילנד ממש לא אותו מףטיפול מקצועי זכיתם למקצוען אמיתי תודה ענקית תבורך
הצג עוד

הראל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
התארחנו בסופש האחרון במלון, היה פשוט מושלם, המלון שוכן צמוד לים, מתקני המלון (הבריכה החיצונית, פנימית ,ספא חד"כ וכו) נקיים וזמינים, החדרים מעוצבים ונותנים הרגשת יוקרה, חדר האוכל מגוון וטעים. ואולי הדבר הכי חשוב זה השירות, בדגש על זהבית מצוות המלון שהפכה לנו את החופשה למדהימה. מקווים לחזור שוב בקרוב :)
הצג עוד

ענת   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
החוויה הייתה מקסימה מומלץ ביותר ! במיוחד מצוות הקבלה , אני רוצה לציין במיוחד את יפעת שעשתה מעל ומעבר עבורנו . בחורה נחמדה שירותית ומרגיש שעושה הכול על מנת לרצות את האורח !!!! נשמח לחזור !
הצג עוד

havas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לא חוויתי חוויה כל כך מרגיעה ו"חוץ-לארצית" באף מקום בארץ. פשוט תענוג.

אורלייל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
היינו רק בספא (קיבלנו תלוש זוגי). מה אני אגיד לכם.. קודם כל ניסו להשתמש עלינו בשיטת מצליח ולגרום לנו לשלם למרות שבאנו עם תלוש. אחר כך "שכחו" שהזמנו שתי מטפלות ולא מטפל ומטפלת. המטפל עצמו היה מקצועי, אבל החדרים מסג' שלהם זה משהו נורא.. כמה שהם מתפארים שיש להם 18 חדרי עיסוי, אתם לא תאמינו איפה הם דוחפים אותם.. חדר אחד היה במלתחות (נשבעת!) והחדר שלי היה ליד החדר של המנקות. היה קצת קשה להירגע כשברקע כל הזמן סוגרים ופותחים דלת, זורקים דברים, מרשרשים בשקיות ומדברים. חוץ מזה המתחם עצמו לא משהו. פשוט מתחם בית מלון. הג'קוזי משותף למשל, שזה משהו שאנחנו לא רגילים אליו בספא. העיצוב מאוד יבש (רהיטי פורמייקה בלויים. קשה לראות בגלל התאורה אבל אנחנו בעסקי הריהוט וקשה לעבוד עלינו). המלתחות היו מטונפות במשך כל ה- 4 שעות ששהינו במקום. אמנם ראיתי את המנקה נכנסת מידי פעם ומרימה מגבות, אבל ראבק - המקלחות היו מרוחות בשערות וזה היה פשוט דוחה. כל הזמן היה לכלוך איפשהוא, או מגבות וכל מיני ג'יפה על הרצפה או נייר טואלט וג'יפה בשירותים וכולי. התבאסתי גם מהפינת תה שלהם. כאילו, משלמים לכם כל כך הרבה כסף, אולי תביאו עוד משהו חוץ מתה? אה, וגם אין חניה. לידיעתכם.
הצג עוד

limorben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
בילינו לילה אחד במלון, הגענו בשישי בבוקר ועזבנו בשבת אחר הצהריים. המלון נמצא בתוך מלון דניאל בהרצליה. מעוצב יפה ונעים מאוד מבחינה אסתטית. בחדר שלנו היתה מראה עגולה ענקית והמיטה היתה לכיוון הבריכה והים, מרפסת גדולה. ממש אחלה. ארוחת הבוקר גם חביבה למדי. הזמנו עיסוי שבדי זוגי, שעבורי היה סביר (היו רגעים שהשתעממתי ממנו, אבל אולי הבעיה טמונה בי), בן זוגי נהנה מהמסג' שלו. בכללי, היה ממש טוב, אבל ... יש את הדברים הקטנים שמעט קלקלו ואכזבו. מפורטים בהמשך.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up