כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ביג מאמא

ביג מאמא

מסעדות איטלקיות
כתובת:
טלפון:03-5175065
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
orna19   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
התקשרתי לביג מאמא, שאותם זכרתי לטובה מלפני שהפכו להיות שירות משלוחים בלבד. הזמנתי ארוחה משפחתית של קוסקוס וכדורי בשר. הגיעו שתי אריזות קטנות של קוסקוס, ששתי אריזות של קציצות (סה"כ 6 קציצות), ו-6 פרוסות דקות של לחם לבן. מאחר ולא חשבתי שזו כמות ל-4 אנשים (כך אמרו לי בטלפון), התקשרתי לברר. השיחה שהתנהלה כללה את הטלפן שדיבר איתי, ואת בעלת העסק שצעקה וקיללה אותי בקולי קולות ברקע. הם טענו שקיבלתי 3 קופסאות של קציצות. בנוסף, טענו ששאר הכמויות הן מה שהייתי אמורה לקבל ושזו אריזה משפחתית. לאחר כמה דקות שבסופן נמאס לי שמקללים אותי, ויתרתי על ענינית איתם והחלטתי לפנות הלאה. התלונה שלי מתיחסת לשלושה דברים: ראשית, הרמאות: טענו ששלחו לי משהו שלא שלחו, ולא היה עם מי לדבר. שנית, הפרסום המטעה. הכמויות, גם אלה שהצהירו עליהן, לא מתאימות ל-4 אנשים, וגם לא לשלושה. כבר יכולתי להזמין 3 מנות בודדות ולקבל תמורה הרבה יותר הולמת. ושלישית, ואולי החמור ביותר, היחס ללקוח.   מ ע ו ל ם   לא נתקלתי בהתיחסות כזאת באף בית עסק. ממש בושה. נותרנו עם טעם מגעיל בפה, טעם שגם האוכל המשובח ביותר (ואל דאגה, הוא לא היה כזה) לא יכול היה להשכיח. מצפה להתיחסות הולמת.
הצג עוד

michalkl   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מוכרחה לתת איזושהי קונטרה לביקורות הלא טובות שיש למסעדה פה מאחר וזו בהחלט המסעדה האיטלקית האהובה עלי בת"א... וראיתי שאף אחד עוד לא כתב עלייה ביקורת טובה הרומן שלי עם המסעדה התחיל לפני יותר מחמש שנים... זה היה המקום של הרביעייה הסודית (שלי ושל כמה חברות טובות שלי) והפינוק הקבוע שלנו היה הטרטופו (כדורי שוקולד בלגי עם רוטב וניל) וכל האוכל לפני היה בעצם התירוץ לקינוח  ובלי קשר שגם הטרטופו וגם האוכל היו התירוץ שלנו לגרום לארבעתנו לעזוב לשעה שעתיים את מרוץ החיים שלנו ולהפגש לשבת ולהחליף חויות. המסעדה הזו תמיד זכתה ממני להמלצות חמות. הצער היחידי שלי היה כאשר המסעדה נסגרה והפכה לעשות רק משלוחים. הייתה בה אוירה משפחתית/ שקטה ומלבד המקום של הרביעיה הסודית ביליתי שם גם בארוחות משפחתיות ורומנטיות... זה הרי לא אותו הדבר להזמין הבייתה ולצאת למסעדה...מאז אני מזמינה כמעט אחת לשבוע והמנות הקבועות שלי הן פנה בטטה (חמאה, שום, בטטות, ברוטב שמנת ועשבי תיבול )/ קונכיות כבד עוף בשמנת (פסטה קונכיות עם כבד עוף מטוגן ובצל, יין לבן, פטריות שמפיניון בשמנת, שום ועשבי תיבול )וספגטי עזים (שמן זית, עגבניות טריות, פטה עזים, זיתים שחורים, עשבי תיבול, שום ורוטב עגבניות ) לחילופין...וכל אחת מהמנות האלו פשוט מצויינות!!!!  ואם אני ממש מתפרעת אני מזמינה אחת מהפיצות המעולות שלהם (וכרגיל בתוספת בטטה)לא נתקלתי עדיין בשירות לקוחות לא טוב אחרת אני מניחה שגם אני לא הייתי לוקחת מקרים כמו אלו המתוארים למטה בקלילות.. מזל שלי... ושל ביגמאמאבכל מקרה ממליצה בחום!  
הצג עוד

gardenofwine   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
אני מזמין ארוחות צהריים דרך סיבוס, והמנות מגיעות למשרד שלי בשעה 13:00. היום הזמנתי את מנת "פנה יער" אל דנטה של ביג מאמא אשר השמנתי אותה בעבר מספר פעמים  והייתי מרוצה.היום לעומת זאת המנה הייתה מבושלת יתר על המידה, ובלתי אכילה בעליל. לפסטה היה מרקם בצקי מאד, גריסי. מספר חברים לעבודה טעמו את הפסטה והסכימו איתי שהיא בלתי אכילה.התקשרתי דרך סיבוס להתלונן ולהפתעתי מסעדת ביג מאמא סירבה לבטל את התשלום וטענה ש"המנה יצאה מפה מושלמת". לטענתם, במשך השעתיים שהמנה הייתה ארוזה , הפסטה התבשלה יתר על המידה ולכן והגיעה אלי במצב בלתי אכיל.יש אי הגיון בטענה זו לטעמי. שכן, המסעדה יודעת שהמנות נשלחות דרך סיבוס, ושהפסטה ממשיכה להתבשל באריזה עד שהיא מגיעה ללקוח. לכן היא אמורה לארוז את המנות בהתחשב בכך.בנוסף, אם ביקשתי אל דנטה, הרי שלכל היותר הפסטה היתה צריכה להגיע אלי במצב מבושל, אבל לא במצב קמחי ובצקי כפי שהיא הגיעה.התקשרתי פעם שניה למסעדה וקיבלתי אותו יחס מנוכר ומתנשא. הם התבצרו בעמדתם שלא לבטל את המנה, והצטיינו בשירות לקוחות גרוע.אני לא אזמין יותר מביג מאמא וכנראה גם לא שאר העובדים יחד עמי במשרד.
הצג עוד

טנטונת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
אנחנו זוג שאוכלים ה-מ-ו-ן בחוץ, מאחר ואנו בדיוק מחוץ לאזורי החלוקה של המסעדות התל אביביות בדרך כלל אנו נוסעים לקחת את האוכל. ביג מאמא היא בדרך כלל מסעדת "הבית" שלנו ומאחר ואוכל איטלקי הוא הפיבוריט שלנו היינו מזמינים מהם לפחות (!!) פעמיים שלוש בחודש. האוכל מעולה ואנו רגילים לאיכות גבוהה מהם. בפעם האחרונה שהזמנו הלכנו לקחת וכשהגענו הביתה גילינו שמנה אחת היתה נהדרת כרגיל והמנה השנייה היתה מקולקלת והסריחה בצורה בלתי רגילה (למרות שעם יד על הלב זו הפעם הראשונה שקיבלנו מנה לא איכותית וכאמור אנו מזמינים מהם הרבה), הרמנו טלפון וציינו בפניהם כי המנה מקולקלת האישה שמעבר לקו מייד אמרה שזו המנה והיא מסריחה בגלל הגבינות(?) אמרנו לה ש1. אנחנו מזמינים הרבה ויודעים בדיוק איך זה אמור להריח ו2. המנה השנייה שהיא בדיוק אותו דבר מריחה בסדר גמור. מכאן התחילו תירוצים של "אין לנו מה לעשות" "אני לא יודעת מה להגיד לכם" וכל השיחה היתה בנימת אדישות וחוסר כוח אלינו בשלב הזה בן זוגי שהוא איש רגוע בדרך כלל מאוד כעס ואמר שהם צרכים להתבייש להם מאיך שהם מתנהגים ללקוחות כל כך קבועים וציין בפנייהם שהוא לא רוצה מהם דבר ושייקחו בחשבון שזו הפעם האחרונה שאנו מזמינים מהם, בשלב הזה היא כנראה הבינה שהיא עומדת להפסיד לקוחות קבועים והפנתה אותנו לבעלים, הבעלים הסכים לשלוח אלינו שליח שיחליף את המנה לא לפני שגרם לנו להרגיש כמו שקרנים וגרם לנו להרגיש שהדבר האחרון שמעניין אותו זה התלונה שלנו, לבסוף המנה הוחלפה, התעקשנו שהמנה המקולקלת תילקח בחזרה למען הסר ספק ונשארנו עם טעם רע מאוד מבחינת שרות הלקוחות שלהם. יש המון מסעדות בת"א ומהם לא נזמין יותר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up