כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
אטי יעקובסון עיצוב שמלות ובגדי ערב בהתאמה אישית

אטי יעקובסון עיצוב שמלות ובגדי ערב בהתאמה אישית

שמלות ובגדי ערב
טלפון:03-9507098
93
96 מתוך 100
לפי 7 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חמתי לעתיד היקרה, חיפשה בגדים לחתונה. דרך האינטרנט הגיעה לאטי יעקובסון, תופרת ומעצבת מראשון לציון. אטי הייתה מקסימה וכבר בפגישה הראשונה ידעה להתאים את הצבע, הגזרה והדגם. תוך פחות משבוע הבגד היה מוכן והכל היה ממש מושלם! לא היה צורך במדידות נוספות פרט לאורך. חמתי הייתה ממש מרוצה ואמרה שיצא בדיוק כמו שחלמה! ועוד דבר לא פחות חשוב, המחיר ממש משתלם !
הצג עוד

טלי ושי 7.7.11   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקראת חתונתה של ביתי החל המסע אחרי השמלה...הגעתי לאטי לאחר חיפושים ממושכים שבסופם לא מצאתי שמלה כפי שדימיינתי... למרות החששות שהיו לי בתחילת התהליך, אטי הרגיעה והתייחסה לכל בקשה ותיקון במלוא הרצינות והמקצועיות. בסופו של דבר, הצליחה בפשטות שהתאימה לי, לתפור עבורי את השמלה לה ייחלתי, שקצרה מחמאות למכביר..תודה על הכל!
הצג עוד

yossi1978   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאטי על מנת לתפור שמלת ערב בהתאמה אישית לאמא שלי (מידה גדולה) לרגל חתונתי במרץ,אטי היתה פשוט מקסימה, סבלנית ומסורה, השקיעה את כל כולה והיתה קשובה לאורך כל הדרך.תפרה שמלה מהממת לאמא שלי שהיא אישה גדולה והצליחה לעלות חיוך רחב על כולנו.בעלה קובי הוא האיש שמאחורי הקלעים עוזר במקצועיות רבה ובלב רחב.רמת המחירים הוגנת ביותר ביחס להשקעה הרבה שאטי מעניקה ללקוחותיה.בקיצור- מומלץ, מומלץ ושוב מומלץ !
הצג עוד

רומניתקול   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
השמלה שלי היא ללא ספק אחד הדברים החשובים יותר שהיו לי מכל ההתארגנויות ליום האירוע. השקעתי הרבה זמן בחיפוש אחר השמלה המושלמת בשבילי אבל התייאשתי והחלטתי שאני פשוטאעצב לי אחת בעצמי. יש לי חברה שהיא שנה שלישית ללימודי האופנה בשנקר והיא עזרהלי בחלק העיצובי של השמלה (זה מאוד הקל עליי כי היא נתנה לי הצעות שיפור וזווית מקצועית לכל העניין)..כשבאתי לאטי היא קיבלה אותי בזרועות פתוחות והייתה פשוט מקסימה. באתי אליה מאוד מאורגנת עםהסקיצות כדי שלא יהיה מקום לטעויות והיא פשוט סיפקה את העבודה. היא ענתה לי על כל הדרישות בדיוקכפי שרציתי וציפיתי מאיש מקצוע ולא הייתה כלה יותר מאושרת ממני ביום החתונה (טוב עפתי קצת חח:))אז אני ממליצה בחום על שרותיה. תודה לך:)
הצג עוד

sherrylemon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אני וחברה שלי הפכנו את כל אזור השרון בחיפוש אחר השמלה המושלמת. לאחר שראיתי שהמבחר לא כזה להיטושצריך משכנתא רק בשביל השמלה התבאסתי וחיפשתי פתרונות חלופיים. שמלה להשכרה לא רציתי גם כן אבל היה לי בראש איזשהו קונספט בסיסי לרעיון ואז מצאתי את אטי שהמחישה לי את החלום למציאות. בהתחלה הייתי סקפטית אבל במהלך התהליך כל החששות נעלמו ובסופו של דבר קיבלתי שמלה מדהימה שלא הפסיקו להחמיא לי עליה!!
הצג עוד

talyael4ever   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לאטי בחשש מסוים, אחרי שראיתי מחירים "סטנדרטיים" לתפירת שמלה. מאחר ולא רציתי להיהפך לעוגת קצפת, או להכניס אלמנטים דברים מסובכים מידי (בלי ברזלים, בלי מחוכים, בלי תחרות ומיני שטויות), לא חשבתי שאני צריכה לקחת משכנתא בשביל שתהיה לי שמלה משלי. היה לי עיצוב מיוחד בראש, שלא ניתן למצוא סתם ככה בחנויות. כשהתקשרתי לאטי, אמרתי לה שאני מחפשת מישהי שתכין את שמלת החתונה שלי, היא הסכימה לקבל אותי באותו רגע. תוך חצי שעה הייתי אצלה, ותוך חצי שעה נוספת כבר הרעיון הפך לנגד עיניי להתחלת השמלה. חזרתי אליה אחרי שבוע, וכבר כמעט הכל היה מוכן- תפור ידנית, עם חוט שניתן להוציא בקלות, ויכולתי לראות שזה הולך לצאת מהמם. אטי הייתה חמה ולבבית. היא ידעה איפה להקשיב לרצונותיי ולבצע, ואיפה להגיד לי כשאני בוחרת בחירות שאינן הגיוניות, שעלולות בסופו של דבר להביא לתוצאה לא רצויה. מה רבה הייתה הפתעתי שאטי החליטה להקדים בשבועיים את סיום השמלה, על מנת שלא אהיה לחוצה ולא אקבל את השמלה ברגע האחרון, ושיהיה עוד זמן לתיקונים אם צריך (וכמובן שלא היה צריך), ושתוך 3 מדידות השמלה הייתה אצלי! המחיר, אגב, היה סביר מאוד, והרגשתי שהוא מתאים לעבודה, ושאין פה ניפוח מיותר ועשיקה של כלות, כפי שקורה הרבה בעסק הזה. ניכר שהושקעה בשמלה אהבה. לדוגמא, היא תפרה ידנית את הפרחים הקטנים, במקום להדביק אותם בדבק חם. אז זהו, קיבלתי שמלה מושלמת- בדיוק מה שהיה לי בדמיון, ואטי "עשתה מצווה – לשמח כלה" (מילותיה שלה). אתם מוזמנים לחפש אותה בפייסבוק וגם לראות את השמלה שלי שם :) ממליצה בחום.
הצג עוד

ofra-nissan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני לא כלה "רגילה", נורא פחדתי מהצורך הזה ללבוש שמלה, משהו שאני לא ממש עושה ביום-יום. במשך 3 חודשים הלכתי לאינספור מעצבים, מדדתי מעל ל-20 שמלות ובשום מקום לא מצאתי שמלה שבה הרגשתי אני. לאחר 3 חודשים כשהחתונה כבר מתקרבת בצעדי ענק מצאתי את עצמי בלי שמלה. פניתי לאטי ביום שישי בצהריים המאוחרים, אני לא ציפיתי לשמוע תשובה לפחות עד יום ראשון, אך אטי הפתיעה אותי ובגדול, היא התקשרה אליי לאחר שעה, ועוד באותו יום (שישי אני מזכירה!) פגשה אותי למדידה ראשונה. שם כבר ידעתי שנפלתי בידיים הטובות ביותר. אטי הייתה קשובה לחלוטין, לא ניסתה בשום שלב לכפות את דעותיה, כשהציעה הצעות לשיפור, הציעה בנועם ומתוך התחשבות מלאה ברצונותיי ובאופי המאופק שלי, והכי חשוב - לאחר חודש, קיבלתי שמלה שעלתה על כל הציפיות שלי, שמלה פשוט מושלמת!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up