כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

male box
89
91 מתוך 100
לפי 16 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Roni   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי למיכאל עם בקשה לא שגרתית לחליפת חתונה בסגנון מיוחד. על אף שזו הייתה חליפה ראשונה מסוגה עבור מיכאל, הוא ידע בדיוק איך לגשת לעניין ועם איזה חומרים לעבוד. הרגשתי את האהבה של מיכאל לעבודה ובאמת היה תענוג לבקר אותו כל פעם במשך התהליך. התוצאה הסופית הייתה מטורפת! ומסכנה אשתי שגנבתי לה את ההצגה. הבד שמיכאל בחר עבורי היה נוח ונעים בטירוף והיה ממש כיף להסתובב ככה כל היום. והמחיר היה ממש ממש הוגן. תודה רבה לך מיכאל. אתה איש מקסים וגם מקצוען! ממליץ בחום!!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אחרי לא מעט חיפושים שכמעט הגיעו לכדי התפשרות הגעתי למייל בוקס. ידעתי שלא אלבש "חליפה סטנדרטית" ולא לקח לי הרבה זמן להבין שהגעתי למקום הנכון. בני ומיכאל ישר קלטו את הכיוון אותו אני רוצה ואף התאימו לי אותו באופן אישי. למרות לוח זמנים דיי צפוף ובקשות מיוחדות שכמעט לא נגמרו יצאתי הרבה הרבה יותר מרוצה ממה שחשבתי שאהיה!!
הצג עוד

Amnon   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
המקום המושלם לצאת נסיך ,תודה על שרות, אדיבות, רצון ואהבת חינם . נהנתי מהדרך והתהליך בזכותכם . לא ידעתי שחיפשתי אותכם . ושוב תודה.
הצג עוד

Dana Volo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגענו ל male box דרך המלצה של חברים. זו הייתה החנות הראשונה והאחרונה בה ביקרנו. כבר מהרגע הראשון הבנו שאין תחליף ליחס האישי ולעין המקצועית של בני ומייקל. במהלך כל הפגישות איתם קיבלנו את ההרגשה שכל פרט קטן חשוב לבני ומייקל ושעד שלא נהיה מרוצים, גם הם לא יהיו. כמות המחמאות על החליפה הייתה פשוט אדירה. אנחנו ממליצים בחום על male box לכל מי שרוצה חליפה מיוחדת, צעירה ומותאמת בדיוק למידות ולרצונות שלכם. בני ומייקל פשוט תודה!!!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
בני ומייקל המדהימים!! מהרגע שנכנסנו לחנות ומצאנו את הסגנון שחיפשנו, היה ברור שאתם אלה שהולכים להלביש את יונתן.. חנות מיוחדת במינה ושירות מעל הכל! יונתן לא קיבל סתם עוד חליפה, אלא ידעתם להתאים את הבגדים בדיוק למידותיו והכל נתפר במיוחד בשבילו. בכל פעם שהגענו קיבלנו יחס מעולה ואיכפתי. יונתן קיבל מלא מחמאות על הבגדים ואנחנו הכי הכי ממליצים לכל מי שרוצה ביגוד איכותי. בני ומייקל אתם אלופים! המון המון תודה
הצג עוד

yosi.rahimi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
למי שמחפש לצאת מהתבנית של החליפה השחורה הסטנדרטית.נתנו אחלה שירות ואחלה מחיר ביחס לרמה הגבוהה של העיצוב. אחרי לא מעט חיפושים הבחירה ב-Male Box היתה ברורה.

omerman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חנות קטנה בבן יהודה, שירות פשוט מצוין ואישי .. היו זמינים מתי שרציתי ותיאמו איתי שעות למדידות בזמן שאין אנשים בחנות כדי שיהיה פרטי ונוח. גם בני וגם מייקל מאוד שירותיים והיו פשוט מצוינים.בחרתי חליפה מדהימה .. הם תפרו אותה כמובן במיוחד למידות שלי והגעתי לחנות כמה פעמים על מנת שהכל יהיה מושלם
הצג עוד

שרון וליאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לאחר נדידה בין לא מעט חנויות הגענו לmale box בעקבות המלצה של ידיד של אישתי. בני, המעצב, פשוט מקסים ואדיב. הוא נתן לנו ספייס מצד אחד, ומצד שני הציע וייעץ. הקושי היה במציאת מכנס מכיוון, שאיני אוהב גזרה צמודה וזה מה שבאופנה היום. לאחר כמה מדידות מצאנו גזרה שאהבנו וגם בד שהיה מאוד יפה שאתו בני הציע (שהיה בצבע אחר מזה שמדדתי). בני עזר לנו גם בהתאמת ווסט (היה אמצע הקיץ ולא רציתי ז'אקט) וחגורה בצבע תואם. הזמנים היו מעט לוחצים כיוון שהיה מדובר בפחות מחודש לפני החתונה. בני התחייב ללוחות זמנים צפופים ועמד בהם. יש לציין, שהתפירה היא למידות הגוף האישיות לפי מדידה שעושים בחנות. במדידה הראשונה של הבגדים היו לאמא שלי, שמבינה בתפירה, מספר הערות וללא שום ויכוח בני ומייקל הסכימו לתקן כמה דברים לבקשתה. אני איני מבין גדול אבל אמא שלי אומרת שרמת התפירה שלהם היא של אופנה עילית. התוצאה הסופית הייתה מאוד יפה ומרשימה.אנשים נגנבו מהווסט, שהיה מאוד ייחודי ומושקע (שונה לגמרי מווסטים שראינו בחנויות אחרות). כולם אמרו שלא ניתן לפספס את החתן, והיו מי שאמרו שעם הלבוש שלי גנבתי את ההצגה...
הצג עוד

sgitie   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
איזה תענוג היה למצוא את החנות הזאת. אני עוברת ליד החנות בדרך לשיעור קבוע שיש לי בסטודיו ברחוב ליד והיה ברור לי שכשנחפש את הבגדים לבעלי ניכנס לבדוק את הבגדים שלהם. They had style, they had grace כמו שמדונה אמרה פעם. יש להם בגדים שמתאימים גם לחתונה בטבע או לחתונה שישי, כמו שהיה לנו וגם לחתונת ערב. הפנינו לשם עוד שני זוגות להשתחנו בסמוך אלינו וגם הם סגרו שם.
הצג עוד

שימייי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנשים נחמדים מאוד איכותים עשו לי את החליפה למיוחדת שאין דברים כאלה קו האופנה בורר בדים איכותים ומיוחדים תפירה מיקצועת החליפה היתה שונה ממשה אתם מכירים רק תגיעו ותבינו במה מדובר בדי פשתן או אפילו סתם משהו מיוחד זה המקום .דבר איחד אני זוכר שאן 1 באולם שלא שאל מאיפה החליפה המיוחד הזאת החוצה הייתה עם כפתורים בסטייל והמכנס עם קשירה בצד לפי הדרישה שלי בקיצור ממליץ מחום שימי
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up