כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

איילה עמרני

איילה עמרני

שמלות כלה
טלפון:03-5290699
92
95 מתוך 100
לפי 73 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
arielamrani5   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואווו! הייתה לי החוויה הכי טובה שיכולתי לבקש אצל איילה!איילה המדהימה פשוט קלטה אותי מהרגע הראשון, ידעה להתאים לי את הדגמים שהכי יתאימו לי למדידות. היא הייתה הכי קשובה לצרכים ולבקשות שלי. המדידות אצלה היו אחד הדברים שהכי אהבתי בארגונים לחתונה.הכל נעשה בחיוך ויצירתיות. מהרגע שהתחלנו את המדידות, הייתי הכי רגועה בעולם בנוגע לשמלה שלי. מבחינת מקצועיות- איילה הכי מקצועית שיש, עובדת עם הבדים הכי איכותיים, ועם התופרות הכי מקצועיות, היא לא מתפשרת.היא עיצבה ותפרה לי שמלה שהכי התאימה לי, הכי אני, ובאמת שלא הפסקתי לקבל מחמאות עליה. כמה ימים לפני החתונה היא שמעה שלא מצאתי טופ ללוק השני, ועיצבה ותפרה לי טופ ב-ד-י-ו-ק כמו שרציתי! בקיצור מומלצת הכי בחום שיש!!!!!❤️
הצג עוד

einav4590   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר ששתי האחיות שלי רכשו את השמלות שלהן אצל אילה לא היה לי ספק שלשם אני הולכת לחפש את שמלת החתונה שלי. הגעתי לסטודיו שם אילה ונטשה נתנו לי יחס חם ואישי מכל הלב, ידעו להתאים לי שמלה איכותית שנתפרה בעבודת יד ומותאמת למידותיי. ממליצה בחום ובאהבה על הסטודיו של אילה עמרני ⁦♥️⁩
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
במילה אחת - וואו!! כבר במדידה הראשונה התאהבתי! אילה יחד עם נטשה מייעצות, מכילות ונותנות תחושה כל כך נעימה ונינוחה.. ביום החתונה אנשים נשארו עם פה פעור מיופיה של השמלה ואיך אפשר שלא??? כל פרט ופרט בשמלה מדויקים לפרטי פרטים! שמלה קלה ללבישה והכי חשוב - סופר נוחה!! הרגשתי פשוט נסיכה....✨ חייבת לציין שהחוויה עם אילה ונטשה הייתה כל כך חיובית יחד עם היחס החם וההשקעה האינסופית! פשוט מדהימות ⁦♥️⁩⁦
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איילה הייתה מקסימה ואדיבה ונתנה תמיד הרגשה טובה לגבי השמלה ותמיד אמרה שאם אני לא אהיה מרוצה- היא תעשה הכל עד שאני ארגיש בנוח בשמלה וכך היה! נטשה התופרת תמיד שמה לב לפרטים הקטנים ושתיהן עשו לי שמלה מדהימה שלא הפסיקה לקבל מחמאות! השמלה הייתה קלאסית ועדינה בדיוק כמו שרציתי ודמיינתי. תודה לשתיכן
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
איילה מעצבת שמלות כלה יוצאת מן הכלל! הגעתי אליה בהמלצה של חברה ומהרגע הראשון ידעתי שהגעתי למקום הנכון. איילה הקשיבה לי, הבינה אותי ולא האמנתי איך היא ידעה בדיוק מה שרציתי. תודה כמובן לנטשה בצוות שהיתה בכל המדידות ויחד הן מייצרות בטבעיות אוירה בטוחה ותומכת. לא קל לבחור שמלה, אבל איילה הופכת את זה לחוויה מרגשת ומיוחדת שלא אשכח. מקצועית, אדיבה, זמינה, מקסימה. הכל! מומלץ בחום!!!
הצג עוד

chen_r16   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז הלכתי לכל מיני מקומות לחפש שמלת כלה, ידעתי מה הכיוון, רציתי להיראות כמו נסיכה בלי הרבה מחשוף, פשוט ונקי ושידגיש את צורת הגוף שלי. החוויה הראשונה במקום אחר הייתה מזעזעת, ורק אחרי שהגעתי לאיילה הבנתי את ההבדל בין מקצוענית לחובבנית. איילה למדה עיצוב ופשוט רואים שהיא אמנית, הכל לפי צורת הגוף, לא כופה שומדבר שלא מתאים, מקשיבה לכל התיקונים והכי חשוב מתמודדת עם האמא שהרבה פעמים יש לה מה לומר (: הפיגה לחצים, הייתה זמינה להכל, פשוט תענוג. חיפוש שמלה עבורי לא היה כיף גדול, ובזכותה עברתי את זה בקלילות ויצאתי מהממת בחתונה. צירפתי תמונות להוכחה (:
הצג עוד

Liron   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לאחר חיפושים רבים ושיטוטים אצל כ20 מעצבי שמלות כלה במקומות שונים בארץ, בחרתי באילה מכמה סיבות - העיצוב המהמם,הבדים האיכותיים, הגזרות המחמיאות, החשיבה(הלא ברורה מאליה)על הפרקטיות והנוחות...אבל בעיקר בגלל היחס האישי שלא נפוץ בהרבה מקומות אחרים וההשתדלות שלה להתחשב בכל רצון של כל כלה. אין לי ספק שעשיתי בחירה מצוינת. מאחלת לכל כלה לזכות באילה ונטשה המדהימות שיודעות להפוך כל חלום למציאות.
הצג עוד

Dafna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אילה המדהימה... כמה מחמאות קיבלתי בזכותך! שמלת החלומות, כל כך נוחה וקלילה ויחד עם זאת מושקעת ויפה בטירוף. שירות אדיב ומקצועי, זמינות ויחס כל כך אישי. כמה כיף היה לי להיכנס אלייך לסטודיו כל פעם! ותודה גדולה גם לנטשה התופרת בסטודיו שעשתה עבודה מעולה. ממליצה בחום.
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי שמלת כלה בעשרות דפי פייסבוק, קטלוגים ואתרי אינטרנט של מעצבות ומעצבים, בהתחלה זה היה מייאש כי לא ראיתי אף מעצב/ת עם דגמים מתאימים למה שרציתי. כשהגעתי לאתר של איילה, ראיתי קו עיצובי יפייפה, מעניין, רומנטי ופשוט מהמם, בדיוק בסגנון שחיפשתי. כשהגעתי ישר התחברתי - התהליך היה עם המון קשב, במקצועיות חסרת פשרות, איילה ידעה לשים לב לפרטים הקטנים שבאמת לא שמתי לב אליהם לבד אך כשהעבודה נעשית מכל הלב ובמקצועיות וברמה של איילה וכמובן גם של נטשה - אין פספוסים. התוצאה הייתה מושלמת, השמלה הייתה נוחה וקלילה, גרפה אינספור מחמאות, ואני כל כך שמחה שנתתי לאיילה את האחריות על השמלה שלי בערב הזה.
הצג עוד

מריאנה ולב   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הסטודיו של איילה היה המקום הראשון והאחרון שהגעתי אליו. ראיתי את הקולקציה באתר ומיד התחברתי לעיצוב העדין והיפיפה, ידעתי שפה אמצא את השמלה שלי. קיבלו אותי ביחס אדיב ונעים, היה קליק מההתחלה (: איילה התאימה לי את שמלת חלומותיי וקלטה אותי. כל מדידה הייתה כיפית ונעימה ודאגו שאהיה מרוצה. כל כך נהנתי מהחוויה ומהשמלה שהתאימה לי בול והייתה נוחה מאוד ומושלמת מכל בחינה! המקצועיות שלהן, הירידה לפרטים והאהבה למקצוע מורגשת וממליצה לכל אחת להגיע אל איילה, אתן לא תתחרטו (:
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up