כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מלון השרון
76
75 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Tami-Lee   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
למרות שבהתחלה התכוונתי להתארגן בבית של ההורים שלי, בסוף החלטתי שאם גם ככה אנחנו מתכוונים לישון במלון בלילה שאחרי החתונה עדיף שגם אתארגן בו מהבוקר. הזמנתי חדר סופריור אקזקיוטיב בלקוני, חדר גדול ומשופץ עם נוף צידי לים. שילמתי תוספת על כניסה מוקדמת בבוקר ההתארגנות. החדר היה נקי ומסודר, ארוחת הבוקר הייתה מצוינת והשירות של אנשי הצוות היה אדיב. אפשרו לנו יציאה מאוחרת ב-13:00 ללא תוספת תשלום. ממליצה מאוד!! אחלה מלון והרבה יותר זול מהאחרים באזור.
הצג עוד

Al   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
מיקום מעולה לאירוע קטן בקיץ, מדשאה ודק עם נוף לים, חופה בשקיעה מול הגלים. המחיר טוב, ובסוף גם הורידו לנו לא מעט בספירה.. על חנייה צמודה מוסיפים 25 שח לרכב. חשוב: ב-11 בערב מבקשים להנמיך בגלל שכנים, אנחנו עברנו למסיבת אוזניות והיה להיט! האוכל של השף דודו ממש מעולה, בסוף מוציאים אבטיח ופירות ואת קינוחי הפרווה הכי טעימים שאכלנו אי פעם. תאורה והגברה שכלולים בחבילה סבבה לגמרי. הציוד במלון קצת חלש, לבקשותינו למאווררים בגלל שרב (חוסר מזל נדיר..) הביאו אחד; שכחו לשים פרוכת על החופה, אבל הרב לא פסל אז הכל בסדר :) רצו תוספת משמעותית על בר תוצרת חוץ אבל הבר הבסיסי סבבה, ביקשנו וקיבלנו שני סוגי בירה, כמובן יין ואפילו ג'ין וטוניק, וגם אפשרו לנו (אחרי קצת ויכוח..) להביא בקבוקים משלנו. שימו לב, לנציגות המכירות אין שום סמכות, במקרה של ויכוח או מיקוח ישר תבקשו את המנהל (אצלנו היה את אייל, אחראי מזון ומשקאות). התחיל קשוח אבל בסוף בא לקראתנו.
הצג עוד

doodman   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
האוויר הטרי מהים והדשא הירוק סיפקו אווירה קלילה אך מיוחדת בחתונה.החופה בקיץ יכולה להיות מול השקיעה. בחורף זה כבר חשוך אבל עדיין מאוד כיף להיות על הים.האוכל היה טעים וללא תוספת במחיר למנות היותר "שוות".הרבה בחירה בקינוחים.מי שרוצה להוסיף אלכוהול תוצרת חוץ עדיף שיקנה לבד ויביא יום לפני. זה יוצא פי 3 עד 5 יותר זול ויותר מגוון.
הצג עוד

ratzmon   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה של עד 100 אורחים בשישי בצהריים מול הים. למלון השרון בהרצליה נוף ים פנורמי מרהיב. אלונה ממחלקת האירועים הייתה אדיבה, קשובה ומקצועית מאד. צוות המלון נענה לכל בקשותינו, החל מהערותינו להסכם וכלה בעיצוב המנות (מזנון חלבי שכלל גם מנות קטנות ואישיות) וארגון האירוע (למשל, שלא יהיו תורים לפני המזנונים, במה להופעה וסידור הכסאות מולה). האוכל זכה לשבחים, היה מגוון וטעים, הוגש בנדיבות ובשפע. הקינוחים רבים ומצוינים. העיצוב הבסיסי של החופה והשולחנות הספיק לנו, והחופה על רקע הים הייתה נהדרת. אחרי החופה הארוחה, התכנית והריקודים היו באולם. גם ממנו נשקף נוף הים. שירות המלצרים היה ברמה גבוהה, והכנת המזנונים לקינוחים נעשתה בשקט שלא הפריע לתוכנית האמנותית שהכנו. כל מה שהובטח - ניתן לנו, ואף מעבר לכך. קיבלנו חדר התארגנות גדול ויפה בקומת הקרקע, החל משעות הבוקר המוקדמות, וגם ליל כלולות במתנה.יש לשים לב שכל דבר מעבר לאוכל ולעיצוב הבסיסי - עולה עוד כסף: מערכת הגברה, עיצוב השולחנות, תאורה, מקרן, הצללה של הגן (כי בבוקר ובצהריים רובו לא מוצל), יריעת בד לשביל הגישה לחופה.מחיר המנות לא היה זול, אך גם לא יקר יחסית למקומות אחרים שנמצאים מול הים.
הצג עוד

אמיר ויסמין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מלון השרון בהרצליה היה המקום הראשון בו ביקרנו כדי לבדוק אפשרות לקיים בו את החתונה שלנו. מהרגע הראשון שעמדנו על המדשאה המביטה אל הים במלון הוותיק הזה, בעל העיצוב הרגוע והאינטימי, ידענו ששם אנחנו רוצים להתחתן. הים, הבריזה, הסירות השטות במרחקים הכניסו אותנו מיד לאווירה אחרת ומיוחדת. ליל כלולות שהיה כלול בחבילה רק הוסיף למשיכה.היתרון הגדול של המלון הוא המדשאה, אך מאחר שכוונתנו היתה להתחתן ביום שישי בצהריים בתחילת חודש ספטמבר, שהוא עדיין קיצי מאוד, חשבנו לשלב בין קבלת פנים וחופה על המדשאה לבין ארוחת צהריים וריקודים באולם הממוזג. אנשי משרד האירועים של המלון היו גמישים מאוד ונתנו לנו שהות לחשוב ולהחליט סופית בעניין עד סמוך למועד החתונה עצמה, כשהיה לנו יותר מידע בנוגע למזג האויר. בסופו של דבר החלטנו על השילוב. האולם היה נתון לשימושנו ללא תשלום נוסף.חשוב לציין כי היה הכרחי להוסיף הצללה באיזור המדשאה, דבר שהמלון אינו מספק. משרד הארועים מפנה אל ספק חיצוני (טבעי-ארונה), בתשלום לא מבוטל. כמו כן, בימים חמים מאד, הצללה סטנדרטית מונעת מחלק ממשבי האוויר מלהגיע אל האיזור המוצלל, ויש להוסיף מאווררים, אף הם מספק חיצוני. לנו לא היתה בעיה כזו.למרות המחיר הלא מבוטל אנשי טבעי-ארונה היו מקצועיים מאד וקשובים לדרישותינו. ההצללה שבנו היתה אסתטית וטובה מאד.בהכנות לחתונה ובתכנונה ליוותה אותנו משי דקל ממשרד הארועים של המלון. התנהלותה היתה מקצועית ונעימה ביותר. היא היתה קשובה וסבלנית לכל שאלותינו ובקשותנו ללא יוצא מן הכלל, וייעצה לנו בכל נקודה בהליך הלא פשוט של ההכנות.כדי להתמודד עם העומס בחניונים באיזור הגענו להסדר (בתשלום) שבו יוכלו חלק מהאורחים לקבל כרטיסי חניה לחניונים הצמודים למלון.האוכל היה טעים מאוד ומגוון. עוד בשלב הטעימות יצא אלינו השף מהמטבח וביקש שנכתוב כל הערה או בקשה שלנו לגבי מנה מסוימת (פחות שמן, יותר מלח, בלי שום וכדומה), כדי שהאוכל יהיה לטעמנו. וכך היה! האורחים נהנו מאוד מהארוחה, וגם ה"בעייתיים" מביניהם שבעו. צוות המטבח והמלצרים היה נהדר.כמו כן, המלון מספק עיצוב סטנדרטי של חופה ושולחנות. לכל מה שמעבר צריך לפנות למעצבת חיצונית. משי דקל הפנתה אותנו אל המעצבת דיאנה צרפתי, שהיא אשת מקצוע רצינית, מקצועית, מסודרת, בעלת חוש טעם משובח ועניין רב בתחום העיסוק שלה. מומלצת בחום!יום החתונה והחתונה עצמה היו לבסוף מעל ומעבר לציפיות שלנו. נהננו מכל רגע!
הצג עוד

אילנה גלבוע   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חתונה שאין כדוגמתה. מקום שבמראה ראשון נראה לא משופשף במחינת שיווקית, אך מקצוענים שיודעים את העבודה. למי שמחפש מקום על הים למספר מוזמנים עד 300. אין מושלם מזה. האוכל ברמה גבוהה מאוד, קונדיטור של המלון אלוף (אנשים התעלפו מהקינוחים), המלצרים ומנהלי האירוע עושים עבודה מושלמת ודואגים לכל פרט הכי קטן שיהיה.
הצג עוד

עוז ג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
התחתנו במאי 2010 - שישי צהריים. רצינו אירוע קטן יחסית (עד כ- 200 אורחים) במקום פשוט ויפה וגם לא יקר מדי, היה גם חלום של ים אך ידענו שים עולה המון כסף.. הגענו למלון השרון דרך איזיווד. כל הארגון נעשה מול קרולין שהיתה מאוד נחמדה אך לעיתים קצת מקובעת. המקום עצמו כמובן מדהים - עם נוף לים - קלאסי לשישי צהריים. בסך הכל העבודה מול קרולין היתה נוחה ובאווירה טובה. לצערי המלון עשה לנו בעיות עם ברים שלא עובדים איתם קבוע ולבסוף נכנענו וסגרנו על הבר שעובד איתם - barB (שהיה מעולה, אבל מעט יקר). ביום האירוע קיבלנו לילה חינם בסוויטה איכותית ורכשנו אחד נוסף, כל זה היה מאוד נוח מבחינה לוגיסטית.. המקום עצמו כאמור מדהים אם כי הייתי מחליף שם את הכסאות החומים המגעילים עם הקטיפה - כסאות משנות ה- 80 שחובה לכסות אותם בכיסויים על מנת שייראו נורמלי. החופה מדהימה והגן עצמו מטופח למדי. חסרון נוסף - האורחים צריכים לחצות את לובי המלון על מנת להכנס לאירוע, לא משהו - גם לא כלפי אורחי המלון. אוסיף גם שבחתונת יום חייבים להצליל את המקום, ישנה אופציה לשמשיות, אך לדעתנו זה לא היה מספק והבאנו חברה שהצלילה את המקום לגמרי. החתונה היתה מדהימה והשירות שעובדי המלון נתתנו היה יותר ממצוין (חבל רק שלבושים כמו ב"מסעדה הגדולה"...). האוכל היה טוב למדי, לא וואו, אבל טוב וזאת כמובן עפ"י מה שבחרנו בטעימות. בעיה נוספת - חנייה מוגבלת לאורחים - ככר דה שליט בדר"כ עמוסה, בטח ביום שישי בצהריים כשכל העולם הולך לים... שילמנו תוספת על חנייה חלקית בלבד. הצטלמנו בחוף מתחת לפני תחילת האירוע כך שיצא אחלה.המקום עצמו יחסית יקר וזאת בגלל הים ולא בגלל שום דבר אחר, מקום דומה עם אותה רמת שירות ואוכל וללא הנוף לים היה עולה חצי מחיר אני מניח. בכל מקרה - הוא נראה לי עדיין יותר זול מגנים אחרים הממוקמים על הים, כך שזה הופך את החלום לנגיש..לסיכום - היה לנו אירוע מקסים באווירה קייצית עם עיצובים מדהימים של המעצבת אירית לוי החמודה, ותודה למלון השרון על השירות הטוב!
הצג עוד

urilei   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
את התקשרותינו עם מלון השרון סיימנו, לצערנו, בבית המשפט.לאחר האירוע דרשנו מהמלון פיצוי על רמת קיום האירוע. לבסוף הסכים המלון, באופן חד צדדי, לזכות אותנו ב-1000 ש"ח.פיצוי זה נראה לנו בלתי סביר, והחלטנו לפנות לתביעות קטנותכדי להימנע מטענות מצד המלון, נביא כאן ציטוט מתוך עיקרי פסק הדין שניתן ע"י בית המשפט:התובעים ציינו במפורש את המחדלים הנטענים של הנתבעת ולכן אדרש לטענות לפי סדר הבאתן.א. אין מחלוקת כי מנת הבלינצ'ס שהוזמנה לא סופקה. תחתיה סופקה פשטידה נוספת אך ממילא הוזמנה פשטידה אחרת אשר סופקה. בגין מחדל זה של הנתבעת אני פוסק לתובעים פיצוי בסך 800 ש"ח.ב. לטענת התובעים, הפיצות היו שונות בתכלית ממה שהוצג בטעימות והוגשו קרות. כמו כן, נטען כי בהזמנה נכתב במפורש שהפיצות יכילו יותר גבינה ממה שהכילו במסגרת הטעימות. ... הפיצה הוגשה אך מתמונות תקריב שהציגו התובעים עולה, ללא צורך בחוות דעת קולינארית, כי לכאורה חסרה גבינה על הפיצה, בגין ראש נזק זה אני פוסק לתובעים סך של 455 ש"חג. על אף וסוכם כי יוגשו מס' סוגי פסטות הוגשה פסטה ברוטב עגבניות בלבד, אך אני מקבל את דברי נציגת הנתבעת לפיה חל שיבוש בסדר הגשת המנות ועל כן אני פוסק לתובעים פיצוי בסך של 200 ש"ח בלבדד. (טענה שלא התקבלה ע"י בית המשפט שעסקה במצב השירותים במקום)ה. התובעים דרשו כי לא יוגשו דגים מסיבות אידיאולוגיות, למרות הסיכום בין הצדדים הוגשו דגים מלוחים בקבלת הפנים ... אני פוסק בגין מחדל זה סך של 1100 ש"ח.ו. לעניין אספקת הנקטרים - מן התמונות לא ניתן להבחין כי היו מכלי נקטר על הבר ומנגד לא הוכח על ידי הנתבעת כי הנקטרים סופקו, אני פוסק לתובעים את שתבעו בסך 455 ש"ח.ז. אשר לקיפול השולחנות בטרם סיום האירוע - הוצגו תמונות מהן לא ניתן ללמוד על קיפול של שולחנות ו/או כיסאות... (הטענה לא התקבלה ע"י בית המשפט)סך כל הפיצוי בהפחתת הסכום ששולם עומד על סך 2010 ש"ח + אגרת בית המשפט. אין צו להוצאות.
הצג עוד

shiragish   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל מלון השרון הגענו אחרי הרבה מקומות אחרים, ומיד ידענו שזה יהיה המקום שלנו.מעבר למקום עצמו, דק העץ היפה המשקיף על הים הכחול, האוכל היה מעולה, וגם האוירה. האורחים לא מפסיקים לשבח את הייחוד של החתונה והמקום עד עכשיו.ליאת, מארגנת החתונה מטעם המלון, היא אישיות מקסימה וכבשת, שעזרה לנו עד הפרט האחרון, ודאגה להכל, ותמיד היתה קשובה לכל שאלה או בקשה. פשוט מדהימה, אין מילים לתאר עד כמה.קיבלנו לילה במתנה מהמלון ונשארנו לסופ"ש. זכינו לחופשה מפנקת וקסומה, ויחס חם ואוהב מכל עובדי המלון הנחמדים.
הצג עוד

רוית ירון - שר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ערכנו מסיבת בר מצוה לבננו ביום 27.8.09 בגן המלון. הנוף עוצר נשימה. וגם הבריזה מוסיפה ליופיו של המקום. אין אחד של התפעל מהבחירה של המקום. האוכל היה טעיםו מוגש בטוב טעם . ראוי לציין את מנהלת הארועים , הילה , שליוותה אותנו במשך החודשים שקדמו, באהבה באכפתיות בעצה טובה ובחיוך. הרגשנו שהארוע שלנו הוא גם שלה .הילה דאגה לפרטים הקטנים שהופכים אירוע למושלם.אין אחד שלא התפעל מן הארוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up