כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
רמי
93
97 מתוך 100
לפי 57 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
inbarc   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מסתפרת אצל רמי כבר שנים ככה שלבחור בו לעשות את התסרוקת לחתונה שלי הייתה בחירה מאוד קלה. רמי הוא מעצב שיער בחסד , מוכשר בטירוף ומאוד מקצועי. סגר איתי מראש על שעת הגעה למספרה ביום החתונה וענה על כל השאלות שלי בסבלנות ומסירות. הוא ישב 4 שעות על סידור צבע השיער שלי כדי שהוא יהיה מושלם ליום החתונה, והגיע ביום החתונה ברבע לשש בבוקר ביום שישי כדי לסיים את התסרוקת בזמן (זו חתונת צהריים). היחס החם של רמי ושל הצוות המקסים שלו הפכו את ההכנות למהנות ומרגיעות. התסרוקת יצאה מדהימה, אין דברים כאלה, קיבלתי גל של מחמאות על לאורך כל האירוע. כל מה שחברות שלי דיברו עליו זו התסרוקת שלי. בקיצור, אם את רוצה להיות מיוחדת ביום החתונה שלך, את יכולה לסמוך על רמי שזה יקרה.
הצג עוד

hilame   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי ספר ברעננה כדי שיהיה לי נוח ושקט להתארגן והמליצו לי על רמי.בתסרוקת ניסיון הוא עשה לי מספר תסרוקות והתאהבתי באחת במיוחד! ביום החתונה רמי היה מרוכז רק בי ועשה תמיד שמח וקשקש עם כולן, השאיר לי תמיד חיוך על השפתיים.היה מקצועי מאוד והתחשב ברצונות שלי לגביי התסרוקת.גם אחרי שהתלבשתי הוא בדק ועבר עוד פעם על הבייביליס שהוא יראה במקום.בזמן המפגש מחאו כפיים ושמו מוסיקה, היה מרגש וכייף!ואפילו אחותי החלה ללכת אליו באופן קבוע
הצג עוד

Kfira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לרמי לפני שנתיים דרך חברה ומאז אני לקוחה קבועה. רמי עיצב לי תסרוקת כלה לחתונה שלי שממש התאימה לי, החזיקה כל הערב וקיבלתי מחמאות רבות. הוא עשה לי ראש מושלם :)אני מאוד מרוצה מהשירות והיחס של כל הצוות במספרה. אני ממליצה על רמי בחום, הוא סובלני , מתחשב ומאוד כשרוני.
הצג עוד

ענתמנושרו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
רמי היה פשוט מדהים. גם בעיצוב ניסיון ידע לקלוע לסגנון שלי ולהתאים את התסרוקת לסוג שיער שלי. השירות היה חם ואדיב. האווירה במספרה הייתה כפית ונעימה מלאת צחוקים. תודה על הכל!!!!!!!!!
הצג עוד

chopitina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין אין אין אין כמו רמי!!! רמת הסבלנות שלו !!!!!!!!!!! ווואוווו!!!!!התחתנתי ביום שישי, הוא היה מוכן לבוא אפילו ב-2 לפנות בוקר כדי להספיק הכל!עזר לי להמציא תסרוקת שלא היו כמוה!!!עשה מקום מכובד ביותר למאפרת האישית שלי, עשה תסרוקת מהממת גם לאמא שלי ולחברות.. והכל בכלום זמן!!!חמוד, מתוק, מצחיק, מרגיע! מה עוד ניתן לומר עליו??!?!?!?!?
הצג עוד

ענת ויניב   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגעתי לרמי לפני החתונה כאני בטוחה שאני יודעת מה אני רוצה בשיער אבל לא כל כך יודעת להסביר את זה ואחרי מספר דקות הוא פשוט הבין ועשה לי תסרוקת ניסיון מהממת. ביום של החתונה שיניתי את דעתי ולא רק אני גם אחותי והמלווה שלי ואפילו התווספה עוד חברה ביום החתונה ( בערך כמו כל כלה ביום החתונה) וחשבתי שיהיה בעיות לעשות את זה אבל רמי וכל הצוות במספרה הצליחו לעשות את כל התיסרוקות יותר יפות ממה שחלמתי וגם באותו זמן ועם המון סבלנות. רמי הצליח להבין מה אני רוצה ויצאתי משם מאושרת ועם תסרוקת מעלפת .תודה רמי ולכל צוות המספרה.
הצג עוד

שירה יעקובסון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני הגעתי לרמי לפני חמש שנים. אני לקוחה קבועה ומרוצה. אחותי התחתנה לפני שש שנים ומאז תמיד ידעתי שכשהיום שלי יגיע, אני אהיה רק אצל רמי. התסרוקת הייתה מושלמת כמו שתמיד חלמתי. רמי היה מאוד סבלני כלפיי וכלפי משפחתי אפילו שהיינו מאוד לחוצים. פשוט רמי וכל הצוות שלו נתנו לי להתחיל את היום המיוחד הזה בצורה כייפית, רגועה ושמחה.
הצג עוד

אור בנדיבה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אנחנו זוג מאילת שהחליט להתחתן באזור השרון, לגמרי במקרה נכנסתי למספרה של רמי באחד מהביקורים שלנו לקראת החתונה. מהרגע הראשון שרמי פתח את הפה ידעתי שהוא יהיה הספר שלי. מעבר לכך שבתסרוקת ניסיון הוא קלע בול לכוונה שלי, ביום החתונה זה כבר נראה לי פחות ובלי שאצליח להסביר בכלל מה אני רוצה הוא קלע בול לכוונה שלי! פשוט מדהים. כל אותו היום היה פשוט חוויה נעימה ומצחיקה בלי שום לחצים. רמי והצוות נתנו לנו הרגשה הכי בבית שיש וכל היום הזה עבר באווירה כל כך חיובית שלא יכלתי לאחל לעצמי טוב יותר. מעבר לכך התסרוקת שלי רק קטפה מחמאות כל הערב!
הצג עוד

ornith   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני מכירה את רמי כבר שנים רבות, מסתפרת אצלו קבוע. הגעתי אליו אחרי תסרוקת שעשה לחברה טובה. מאז הספקתי לעשות אצלו תספורת לחתונה שלי, לחתונה של אחי ולשלוח אליו הרבה חברות מרוצות.היה לי מאוד קשה לבחור תסרוקת לחתונה ורמי לא ויתר והיה סובלני מאוד. רמי לא מסכים שאף אחת תצא ממנו בלי להיות מרוצה לגמרי. בחתונה של אחי, אפילו לא עשיתי תסרוקת ניסיון ולא דאגתי לרגע. יצאה תסרוקת משגעת.כל מי שמתלבטת לאיזה ספר ללכת, אין מה. רמי הוא הכי מקצועי שיש!
הצג עוד

liorm   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
במהלך חיפוש באינטרנט של רעיונות לתסרוקות לחתונה של אחי, נתקלתי במקרה באתר של רמי ויעל.הגענו אליו אימי, אחותי ואני ולאחר שיחה קצרה כבר סגרנו עסקה בלי הרבה התלבטויות ועוד לפני תסרוקות הניסיון.תחושות הבטן התבררו כנכונות היום במספרה עבר בצחוק ובכיף, היה פשוט יום חוויתי.התסרוקות היו מהממות וגרפו מחמאות רבות.התסרוקות של רמי יצירתיות, יפות והכי חשוב מסתבר גם עמידות, בסוף הערב נשארו ללא תזוזה כאילו רק יצאנו מהמספרההאיפור של יעל היה מדהים - יעל קלעה לטעם ולאופי של כל אחת מאיתנו, והאיפור היה עמיד, יפה, לא מסכתי.בקיצור הבחירה התבררה כבחירה טובה - מצויינת
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up