כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יעל שטרית

יעל שטרית

איפור כלות
טלפון:050-5752168
94
98 מתוך 100
לפי 251 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שמחה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יעל שטרית מאפרת מדהימה. מקצועית בטירוף. איפרה אותי, את אמא שלי ואחותי. כולנו יצאנו מרוצות. היא יודעת בדיוק איך להוציא את היופי החוצה. אפילו שלא ידענו מה אנחנו רוצות היא קלעה בדיוק ועשתה אותנו הכי יפות שיש. היא הייתה עדינה, נחמדה, מתוקה, מרגיעה ובעיקר מאד מאד מקצועית. יחד איתה הגיע מעצב השיער יוסי חלי שעשה לנו עיצוב שיער בדיוק לטעמנו ולא עזב אותנו עד שהיינו מרוצות מהתוצאה. המחיר הוגן ביותר. אני ממליצה בחום!!!
הצג עוד

limonim   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליעל דרך בת דודה שלי, שמאוד המליצה עליה. חששתי משלב בחירת המאפרת, כי אני לא מתאפרת ביום-יום (ובעצם אף פעם), והיה לי חשוב שאוכל לזהות את עצמי ביום החתונה. כבר בשיחת הטלפון עם יעל היא הרגיעה אותי שזה בדיוק מה שהיא עושה ושאין לי מה לדאוג, ולאחר איפור הניסיון שעשתה לי יעל, באמת לא דאגתי בכלל! יעל הדגישה שאוכל לדבר איתה מתי שארצה, וגם להגיע לאיפור ניסיון פעם נוספת אם ארצה לשנות משהו. היא עובדת עם כמה מעצבי שיער ודרכה הגעתי ללירז. כבר כחודש לפני החתונה יעל התקשרה אלי ותיאמה אתי שעת הגעה (6:30 בבוקר...), כך שגם הורידה ממני את הלחץ הזה. ביום החתונה יעל הגיעה בדיוק בזמן (היא איפרה גם את אמא שלי), סמכתי עליה לחלוטין והייתה אווירה כיפית ורגועה, ואחר כך בחתונה אמרו לי כל הזמן ש"עשו אותי יפה". מומלצת בחום!!!
הצג עוד

redadom2   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל יעל דרך המלצה של חברה, אני הגעתי ליעל עם חששות מכיוון שעברתי אצל כמה מאפרות ולא הצלחתי להתחבר אל הסגנון... אצל יעל זה כבר לא היה משנה כי ללא ספק כל מה שהיא עשתה היה פשוט משגע. נהניתי מיחס חם, סובלנות ומקצועיות. קבלנו המון ביקורות חיוביות ויצאתי עם הרגשה נפלאה. יעל היא ללא ספק המצלה חמה מאוד!!! :)
הצג עוד

Orit   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
על יעל קיבלתי המלצה מחברה טובה, שידעתי שאם היא מרוצה אני בטוח אצא מהממת. יעל ויוסי הגיעו אליי למלון (ואפילו הקדימו) אני הייתי עם 3 מלוות ויעל ויוסי השתלבו מדהים ביום המיוחד ונתנו הרגשה של חלק מהחברה... האיפור של כולנו יצא מהמם, וקיבלתי שקית של טאצ-אפ במהלך האירוע (שימושי בהחלט) השיער יצא מהמם!!! לאורך כל הדרך היה מי שיקשיב והרגשתי הכי בנוח לשאול ולהציק (: חיפשתי איכות ובמחיר שפוי (כי דאגתי לחברותי) וקיבלתי....
הצג עוד

SuSu   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יעל ויוסי הגעתי דרך המלצות של האתר. כבר שנפגשנו הרגשתי שאני בידיים טובות ומקצועיות יעל ויוסי גרמו לי להרגיש כיף ובנח והכי חשוב יפה. ביום האירוע שמחתי מאוד שהם היו לצידי ידעו להרגיע לשמח ולפרגן ולקלוע לטעמי איפור עדין ומיוחד. קיבלתי הרבה מחמאות על האיפור והשיער שלא זזו במשך כל היום !! תודה רבה לכם :-) ממליצה בחום !! עדי
הצג עוד

טלי   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יעל הגעתי בעקבות המלצות חמות שקיבלתי מדודתי ובת דודתי אשר ההתאפרו אצלה לפני כשנתיים והיו יפות מאוד ומרוצות! כבר באיפור הניסיון ניכר היה שמדובר באישיות מקסימה ומקצועית מאוד! יעל איפרה אותי בשני סגנונות שונים, עזרה וייעצה לי בדבר הסגנון שיותר מחמיא לי ומתאים לאופי האירוע (חתונת צהריים). גם ביום האירוע יעל הייתה מקסימה, מרגיעה, נעימה, קשובה, דאגה לכל פרט ומעל הכל הייתה מקצועית בצורה בלתי רגילה. יעל הגיעה מוקדם בבוקר (חתונת צהריים) ואיפרה אותי, את אמי ואת שתי אחיותיי בצורה שהחמיאה לכל אחת וגרפה שלל מחמאות. יעל אפילו דאגה לצייד אותי בערכה עם גלוס, נייר להורדת הברק וסוכריית מנטה:) קיבלתי שלל מחמאות והאיפור לא זז לכל אורך האירוע! אל תתלבטו, יעל היא בהחלט הבחירה הנכונה!
הצג עוד

דניאלה גרבס   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אל יעל הלכתי בהמלצת אחותו של בעלי שהיא איפרה אותה לחתונה שלה ..ישר באיפור ניסיון התרשמתי מאוד מהאיפור היפה והיחס החם . התחתניתי ב6/10/14 ויעל איפרה אותי פשוט מהמם יותר יפה אפילו מהניסיון קיבלתי המון מחמאות על האיפור וגם הוא החזיק מעמד עד יום למחרת (התעצלתי להוריד בלילה ...) בנוסף יעל איפרה את אמא שלי שזאת משימה לא קלה כי היא לא מתאפרת אף פעם..האיפור יצא בדיוק כמו שהיא רצתה ופשוט שידרג את כל הצדדים היפים שלה אז תודה רבה על איפור מדהים ועל יחס חם ומרגיע מומלץ בחום !!!
הצג עוד

rbs1   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
אני לא מתאפרת בדרך כלל לכן היה לי חשוב שהאיפור יהיה עדין ולא מוגזם.חודשיים לפני החתונה הגעתי ליעל לאיפור ניסיון, ונסגרתי על מה שאני רוצה ליום האירוע.שבוע לפני החתונה נתקפתי חששות לגבי האיפור הספציפי שבחרתי, דיברתי עם יעל, והיא ישר קבעה לנו פגישה נוספת לאיפור ניסיון נוסף (ללא תשלום כמובן). היא דאגה להרגיע אותי ולגרום לי להיות שלמה לגמרי עם האיפור החדש שבחרנו! תמיד הראתה זמינות ואמרה לי שאם אני רוצה איפור ניסיון נוסף (3 במספר!) היא תעשה, העיקר שאהיה שמחה ורגועה!!ממליצה בחום
הצג עוד

dean35   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
לא הרבה יודעים את זה אבל חוץ מאיפור כלות לחתונה, יעל מאפרת גם לפרסומות ולכתבות בלאישה ופנאי פלוס. הניסיון שהיא מביאה איתה שווה כל שקל שהיא גובה. עם כל הניסיון הזה היא לא תופסת תחת ולא מחזיקה מעצמה יותר מידי. נהפוך הוא, היא בן אדם מאוד צנוע שלא משוויץ ברזומה שלו. חוץ מהמקצועיות שלה חשוב לומר שנעים להיות במחיצתה בהכנות. הרוגע, השלווה, האנרגיות הטובות שהיא מביאה איתה פשוט יעשו לכן כל כך כיף, וזה חשוב יותר מהכל!!! יעל לא מתפשרת על איך שהכלה יוצאת מהידיים שלה ולי זה היה מאוד חשוב. הרבה על האיפור אין מה להרחיב חוץ מלהגיד שיצאתי מושלמת, מעל ומעבר לציפיות.
הצג עוד

plomaria   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
יעל היתה המאפרת הראשונה שפגשתי וגם האחרונה. היה לי ברור מהחיבור שנוצר איתה שלא יכול להיות שאני מוותרת עליה ובוחרת במשהי אחרת שתאפר אותי. באיפור ניסיון היא עשתה לי שני צדדים שונים בגלל שלא הייתי סגורה אם אי רוצה איפור טבעי או איפור יותר מודגש, באחד היא הדגישה יותר את העין בצורה קצת חתולית שהגדילה לי את העין ובשניה הלכה על מראה טבעי. אין מה לומר, היא מאוד מקצועית ומוכשרת וזה ישר קפץ לי מול העיניים (תרתי משמע..). ביקשתי ממנה גם המלצות למעצב שיער והיא הציעה לי דיל שכלל גם תסרוקת וגם איפור כולל פגישת ניסיון אצל הספר. על המקום סגרתי איתה והרגשתי שירדה לי אבן מהלב בכל הקשור לאיך שאני הולכת להיראות בחתונה. כמה שצדקתי אין לכן מושג! בחתונה נראיתי כמו נסיכה אבל הרגשתי כמו מלכה. האיפור והשיער כל כך התאימו לי ונראיתי כזה מעולה שלא רציתי שהערב ייגמר... היה מדהים תודה יעל!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up