כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב אליעזר ברוד - טקס מכובד, מרגש ומתחשב

הרב אליעזר ברוד - טקס מכובד, מרגש ומתחשב

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0723935344
95
99 מתוך 100
לפי 62 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noa1003   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב אליעזר ברוד חיתן אותנו בטקס מרגש ומיוחד שילווה אותנו כל החיים. הגענו אליו בהמלצת מנהל האירוע באולם, שסיפר שהרב ברוד עובד עם ארגון צהר וידוע כרב מתחשב ורגיש. כבר מהפגישה הראשונה הרגשנו שאנחנו בידיים טובות - הרב ברוד הקשיב לנו בסבלנות והבין בדיוק מה חשוב לנו בטקס החופה. הוא התאים את התוכן והסגנון של החופה בצורה מושלמת לאופי שלנו כזוג.החופה עצמה הייתה מלאת רגש ושמחה אמיתית. הקהל היה קשוב ומחובר. קיבלנו תגובות נלהבות מאוד מהאורחים על הטקס המרגש והמכובד שהעביר. בנוסף, הרב ברוד עזר לנו בכל הבירוקרטיה לפני החתונה והסביר כל שלב בסבלנות ובמקצועיות. אנחנו שמחים מאוד שבחרנו ברב אליעזר ברוד לחתן אותנו וממליצים עליו בחום!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
הרב ברוד חיתן אותנו בחופה מרגשת, מדויקת, שמחה, קלילה, בדיוק כפי שדמיינו. לפני החתונה הוא תיאם איתנו ציפיות בשביל להבין מה יתאים לנו יותר בטקס החופה, איך נרצה שזה יהיה ומה חשוב לנו. הוא רשם הכל ולא פספס פרט. במהלך החופה עצמה הוא התרגש ביחד איתנו ועם המשפחה וניהל את הטקס באופן שרצינו ברגישות ובשמחה. קיבלנו המון מחמאות על החופה שהיתה מרגשת ובדיוק באורך המתאים.פרט נוסף, הרב ברוד חיתן את ההורים שלי בצעירותו וזו היתה סגירת מעגל מופלאה שזכינו שיחתן אותנו ביום המרגש הזה.אנחנו ממליצים בחום על הרב ברוד, מעבר לחופה המדהימה שערך עבורנו, הוא איש יוצא דופן והיה לנו נעים להתנהל מולו לכל אורך התהליך מההתחלה ועד הסוף. ללא ספק נתראה בשמחות נוספות!
הצג עוד

Sofi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הרב ברוד מקסים, ערך את טקס החופה בצורה הכי טובה שיכולה להיות. אנחנו מרוצים מאוד וגם קיבלנו תגובות מאוד חיוביות מהאורחים. הטקס היה מרגש מאוד ובדיוק כפי שדמיינו את הרגע הזה בחיינו. הרב ברוד עזר לנו גם בבירוקרטיה של המסמכים לפני כן. בנוסף, היה תמיד זמין לכל שאלה. אנחנו ממליצים !
הצג עוד

Hilla   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הרב אליעזר ברוד דרך המלצה של מנהל האירוע שלנו (הוא חיתן גם אותו). הרב ברוד מקסים, ניהל את הטקס בצורה מכובדת ונעימה, תוך התייחסות לבני המשפחה. הכי שמחים בעולם שהוא חיתן אותנו. ממליצים בחום!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
מהרגע שפגשנו את הרב ברוד היה לנו ברור שזאת הבחירה הנכונה בשבילנו! כבר מהפגישה היה מקסים, קשוב, התאים את עצמו אלינו וענה בסבלנות על כל שאלה.
הצג עוד

Moti   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
שמחנו מאוד בבחירה שקיבלנו לבחור ברב אליעזר ברוד! היה קשוב,הסביר בצורה נוחה ופשוטה על כל התהליך,הטקס היה מרגש,האורחים היו קשובים ומחוברים,התחתנו ממש לפני כניסת ההגבלות ודאג שהקהל ישמח איתנו מי שיבחר בו יזכה!
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה התרשמנו מאוד, הרב ברוד מסביר בפירוט ובנועם את התהליך של רישום נישואין. מאוד קשוב לפרטים, הרגשנו שאנחנו בידיים טובות, ואכן כך היה. טקס החופה היה מרגש ומכובד וקיבלנו מחמאות רבות. היה מאוד חשוב לנו קיום טקס כהלכתו ואכן היינו מאוד מרוצים. הייתה אווירה טובה ומרגשת וזכות היא לנו.
הצג עוד

Riki   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הגענו אליו דרך האתר. עשינו איתו פגישה, הוא היה ממש קשוב לבקשות שלנו ותמיד זמין
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב ברוד פשוט מקסים.. למרות שהחתונה שלנו היתה בתקופת הקורונה שהייתה לא פשוטה בכלל, הרב ברוד היה זמין וגמיש, דאג להסביר קיצד הטקס יתנהל וגם נתן לנו להרגיש שכל דבר שנרצה בין אם זה לתת טבעות אחד לשניה או שחברים ידברו בחופה או כל מה שרק נרצה, הוא אפשרי. הרב ברוד ערך טקס מרגש וקולע.. הוא איש עם לב זהב ועיניים טובות ולא יכולתי לבקש טקס חופה יותר מדהים מהטקס שהוא ערך לנו
הצג עוד

karin.ppwa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
החוויה עם הרב הייתה לנו מאוד נעימה, הרב מקצועי, מתחשב והיה זמין וקשוב לנו, החופה הייתה מכובדת, מרגשת ונעימה. אנחנו ממליצים בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up