כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ג'ירף גריל בר

ג'ירף גריל בר

מסעדות אסייתיות
כתובת:הברזל 3
טלפון:03-6476661
77
82 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Lior Sion   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לאכול תיאלנדי ברמת החייל. אכלתי ארוחה עסקית זריזה - וחוות הדעת היא על בדגש על ארוחה מהירה. העסקית היתה זולה, אבל האוכל בינוני - הרבה שמן, הרבה תבלינים. טעים אבל פשוט.

FLU   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
האוכל היה פשוט לא טעים !אשתי הזמינה מוקפץ ואני סושי .האוכל היה פשוט חסר טעם .
הצג עוד

dvdscr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בערך פעם בשבועיים אני לוקח מהם אוכל, או מרמת החייל (חניה בעייתית) או מאבן גבירול.אוכל מעולה, אין נפילות אם כי הם קצת צמצמו את המנות אבל עדיין יחסית למחיר שווה כל שקל.מבחינת ישיבה שם, תלוי הרבה ביום ובשעה אבל ידוע שהם ממש לא עומדים בלחץ ואתה יכול לשבת שם שעה וחצי על ארוחה של שתי מנות וחשבון.
הצג עוד

גלית_1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
טנטונת כאן עשתה לי חשק לכתוב גם :-) . הגירף זאת מבחנתי המסעדה הטובה ביותר לאוכל בסגנון תיאלנדי . יש להם מנות פשוט מעולות מעולות ושמעתי שיש להם קינוחים טובים אבל אני כל הזמן מלאה מהמנה ולא מצליחה לשמור מקום לקינוח. ההמנה המלאזית מעולה. ועוד 2 מנות חרפות שונות - פיליפינית חריפה מאד ... מאד ממליצה על ג'ירף.
הצג עוד

טנטונת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אז ככה, מעולם לא אכלנו בג'י'ך לפני כן, וביום שבת האחרון התארחו אצלנו חברים והחלטנו לסוע להביא משם אוכל (אנחנו גרים מחוץ לת"א) באנו, הזמנו, שילמנו לקחנו. וכשהגענו הביתה גילנו שקיבלנו את ההזמנה הלא נכונה.... התקשרנו אליהם אבל בלי הרבה תקוות... מייד שהתחלנו לדבר כבר ידעו על מה מדובר ועל הבלבול בהזמנות. שאלו אותנו האם אנו אמוכנים לקבל זיכוי על ההזמנה הבאה, אמרנו שזה לא יעזור הרבה מאחר והאוכל שקיבלנו אינו לטעמנו ואנחנו רעבים. להפוך סיפור ארוך לקצר - שני (אני מקווה שאני זוכרת נכון את שמה) מנהלת הסניף של אבן גבירול שלחה אלינו מונית ספיישל(!!) עם ההזמנה שלנו לא לפני שיידעה אותנו כי המונית משולמת כולל טיפ ואנו לא צריכים להוצי עוד שקל וכמובן שהתעקשה שגם ההזמנה הלא נכונה תישאר אצלנו. כאשר הגיעה המנה גילינו שהיא פינקה אותנו גם באקסטרה קינוחים. האוכל יש לציין היה מ-ע-ו-ל-ה והגיע תוך פחות מ40 דקות. רמת שירות כזו ראויה לציון.
הצג עוד

בועז111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
המסעדה המועדפת עלי לארוחות צהריים. תפריט מגוון ביותר של מנות ראשונות ( סושי טרי ביותר, גיוזה, קלמרי מטוגן, סלטים תאילנדיים מרעננים ועוד ועוד) מנות עיקריות טעימות ביותר החל מהחריפה המיתולוגית ( אטריות ביצים מטוגנות עם שרימפס, נתחי אווז, נתחי חזירונים פלפל סצ'ואני חריף וירקות) דרך מנת הסספריבס העסיסי ( לא לקחת חצי מנה- קחו מנה שלמה) ועד ה- Street food הגרסה הג'יראפית לברווז פקין ועוד מנות רבות טובות.והקינוחים- חבל"ז. המומלצים שלי- פבלובה ומנת הקרם ברולה המשולב בבננה מטוגנת.מומלץ ביותר לעובדי הי-טק כמוני באזור עתידים וגם לכל מי שרוצה לאכול ארוחה מהנה בכל שעה ( המקום מתפקד גם כבר בשעות הערב והלילה)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up