כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
נתי חדד צלם

נתי חדד צלם

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0523691709
93
96 מתוך 100
לפי 102 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
G   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
התחתנו בינואר 2019 בשישי בצהריים, ומכל הספקים המוצלחים שבחרנו, נתי חדד התבלט מעל כולם. החל מצילומי הבוקר בהם היה קליל ומרגיע, דרך צילומי המשפחות, ועד האירוע בו נתי לא נח לרגע וצילם ללא הפסקה מכל זווית אפשרית עם תשומת לב לכל פרט. התמונות עצמן פשוט מושלמות, וקיבלנו אותן תוך פחות משבוע. מומלץ בחום!!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בסוף אוקטובר האחרון ונתי היה צלם הסטילס שלנו. אין לי מילים לתאר כמה נתי היה מקצועי, נחמד ואדיב!! ביום הזה חשוב להקיף את עצמך בספקים כיפיים שהם גם מקצוענים וגם אנשים טובים ונתי עונה לשתי הקטגוריות באופן מושלם! והתמונות שצילם גם הן מושלמות!! מומלץ בחום!!
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
נתי חדד מומלץ בחום. החל מהפגישה הראשונה שהיתה נעימה וקלעה בדיוק למה שרצינו, דרך החתונה עצמה בה נתי השרה רוגע ושקט. במהלך החתונה נתי הצליח לתפוס את כל הרגעים המרגשים ולהיות בדיוק במקום שרצינו בלי שנצטרך להגיד הרבה.. התמונות שקיבלנו בסופו של דבר הן גם מקצועיות ואיכותיות אך בעיקר משקפות בדיוק את האירוע עצמו. ממליצים באהבה רבה 😍
הצג עוד

Lena   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אל נתי הגענו אחרי שהוא צילם שני זוגות חברים שלנו. ידענו שאי אפשר לטעות איתו ואכן התוצר הסופי מדבר בשם עצמו. נתי והצוות שלו הצליחו לתפוס רגעים יפים, ידעו להדריך אותנו לטובת צילומים טובים ובסופו של דבר סיפקו לנו תמונות ברמה גבוהה, איכותית ומעולה! יש לציין לטובה את קובי, צלם הוידאו, שידע לתעד ולתפוס רגעים מיוחדים ופרטים קטנים שלגמרי עשו את סרטון הוידאו שקיבלנו.
הצג עוד

אילן וליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
חוץ מזה שהשם של נתי הולך לפניו, הוא גם הצלם הכי כיפי, נחמד, חייכן, זורם ומקצוען אמיתי. עשינו אירוע של 180 אנשים ורציתי צלם אחד, טוב, שישאיר לי זכרונות מהאירוע. נתי היה פשוט מדהים!! הגיע בזמן (ואף לפני) ליעד שקבענו. היה זורם ומקורי ולא הכתיב לנו את הפוזות המאוסות והבנאליות. תיעד הכל בצורה נעימה ומדוייקת. כל תמונה שווה מסגור. ממליצים בחום. ליטל ואילן 29/10/2017
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
לא חושבת שיש מילים בפינו על נתי והצוות שלו! ידענו שאנחנו בידיים טובות ומסורות וכך היה:) יחס מדהים, ידעו להפוך את היום הזה ליותר כיף ומשוחרר ושלא נדבר על הרמה והאיכות של התמונות/ סרטונים ואלבומים... מכל החתונה, זה הדבר הכי חשוב שיש להשקיע בו כי זה מה שנשאר הלאה לכל השנים- זה הזיכרון. התמונות והסרטונים! אנחנו ממליצים על נתי והצוות שלו בלי לחשוב פעמיים:) תודה על הכל!
הצג עוד

dolevshilo   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
היה ברור לנו שאחד הדברים החשובים ביותר בחתונה הוא צוות הצילום, ואכן הגענו אל נתי לאחר מעבר אצל צלמים רבים. מעבר לעובדה שהוא אדם מצחיק שכיף להיות לידו, התמונות יצאו מדהימות! אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ושבחרנו צלם עם כישרון גדול, וכמובן עם אמצעי צ ילום מגוונים (התמונות והוידאו מהרחפן- פשוט טירוף!!) גם לאחר החתונה לא הפסיקו להחמיא על התמונות ולומר שבחרנו צלם מצוין! נתי טיפל לנו בכל מה שצריך- החל ממקומות הצילום ועד צוות הצילום, ואפילו התהליך של קבלת החומרים היה קל ומהיר, פשוט תענוג. אין ספק שאנו ממליצים עליו בחום!!!! ********************** נתי צילם אותנו צילומי זוגיות. מעבר לעובדה שהוא אדם מצחיק שכיף להיות לידו, התמונות יצאו מדהימות. אין ספק שעשינו את הבחירה הנכונה ושבחרנו צלם עם כישרון גדול! הכי אהבנו שגם כשכבר התעייפנו והיינו בדרך לאוטו, נתי עדיין רצה לצלם אותנו כשראה פוטנציאל לתמונות יפות בדרך. ממליצים בחום, ומחכים לחתונה!
הצג עוד

Haya   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
גם בדימיונות הכי פרועים שלנו, לא יכולנו להמציא צלם מופלא כמו נתי חדד,שיתעד את היום הכי מרגש ומשמעותי בחיינו. הנעימות והחיוך , העדינות והלב הפתוח שלו לקראתנו הורגשו בכל תמונה ותמונה . בעיניים טובות נתי צילם רגעים מרגשים, וספונטניים והתמונות מתעדות ומעצימות באופן מופלא את האווירה שחווינו , הרגעים הנחבאים והמופלאים , החיבוקים והחיבורים. והכי הכי חשוב בכל פעם שהסתובבתי לאחור היה שם בחיוך המקסים והמרגיע שלו .( זו פעם ראשונה בחיי שחשתי יפה ובטוחה כשצילמו אותי.) אנחנו בהודיה גדולה על הרוח ועל הזיכרונות המדהימים שנתי תיעד מיום החתונה. מודים על העדינות , הרגישות האמינות והיושר, והתוצאה הנפלאה של עבודתו הברוכה . . חיה ואנדרי נ.ב. - אבא שלי בחיים לא יצא כל כך יפה בתמונות !!
הצג עוד

Niran   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
צילום, המזכרת היחידה שנשארת מהחתונה ולכן בחרנו באדם שישאיר לנו זיכרון הכי טוב.. נתי חדד, עשה לנו צילומי זוגיות , סטילס וודיאו לחתונה. מלבד העובדה שהתמונות איכותיות ויפיפיות, האדם מאחורי המצלמה הכי חשוב במיוחד ביום כל כך לחוץ. נתי משרה אוירה כיפית וחברותית, פשוט מדהים וכמובן עבודתו מושלמת. ממליצים בחום. אנחנו התחתנו ב 23.2.17, המלצה חמה- נתי חדד מספר אחד.
הצג עוד

Sigalit   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ובעלי זוג טרי, התחתנו באוקטובר 2016. כבר בפגישה הראשונה נתי כבש אותנו.. הראה לנו עבודות שלו והבין את הראש שלנו. אני ובעלי לא ממש טיפוסים שיודעים איך להצטלם ומה לעשות, נתי קלט אותנו והוביל אותנו מרגע המפגש במלון ולאורך כל הערב. היו צילומים ממש כיפיים ומהנים, צחקנו כל הערב עד הדקה האחרונה ורואים את זה באלבום ובסרט שיצאו מושלמים! ממליצה בחום ובאהבה! לא תתאכזבו!!! צלם מס' 1!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up