כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
הילה כרמלי
93
96 מתוך 100
לפי 112 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גניה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
40 מתוך 100
נהרסה לי החתונה . לא נראיתי קרוב למה שרציתי. היא גובה בצד היקר של הסקאלה וממש לא מספקת עבודה בהתאם.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
היה לי ברור שהילה תאפר אותי. היא איפרה את אחותי עשר שנים קודם וגם בחתונה של אחי. הילה היא הדבר הכי קסום ורגוע שכלה רוצה לידה ביום החתונה. האיפור היה עדין ומדויק בדיוק כמו שקיוויתי שיהיה וכשהיה לי קרייסיס עם כתם על השמלה היא מיד השתלטה על המצב! היא הורידה את הכתם בשניות והורידה את מפלס הלחץ לאפס.
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הילה סופר נעימה וקשובה לרצונות שלי... היה לי נעים ושמח להתארגן בחברתה והאיפור והשיער היו מושלמממממים בזכותה. ממליצה בחום על המקצועיות והרמה הגבוהה.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
את הילה הכרתי בשנת 2014 שאחותי התחתנה והיא עשתה לנו את האיפור והשיער לאירוע וישר התאהבתי בה ובעדינות שלה. מאז הילה מלווה אותנו בכל החתונות המשפחתיות כולל החתונה שלי לפני שנה שלא היה לי ספק מהרגע הראשון ועוד לפני הצעת הנישואים שהיא זאת שתעשה אותי לכלה המושלמת
הצג עוד

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אני ממש שמחה שהילה היא זו שהייתה איתי ביום החתונה. מעבר לזה שהיא אדם נעים וחיובי וכיפי, יכולתי להיות שקטה פשוט לסמוך עליה. אני לא מתאפרת ביומיום והיה לי חשוב להרגיש בנוח. הילה איפרה אותי בצורה מדויקת ועדינה, לא יכולתי לבקש יותר. ממליצה באהבה 🙏🏽
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז את הילה פגשתי לפני 12 שנה בחתונה של אחותי. היא איפרה את אחותי (הכלה), את אמא שלי ואותי. ברגע שהחלטתי להתחתן ישר ביררתי אם הילה עדיין בתחום כי רציתי שתאפר אותי שוב. מהרגע הראשון שדיברנו ידעתי שזו הבחירה שלי! הילה גם עשתה לי איפור ושיער ניסיון, יש לה סטודיו מהמם או שניתן לקבוע איתה בת"א ככה שזה ממש נוח! ביום החתונה היה איתה ממש כיף בהתארגנות, היא מביאה מלא ווייבים טובים והכל בשקט ובכיף.. היא גם הכינה מסרקיות פרחים מהממות לאחייניות שלי! וכמובן איפרה את אמא שלי ואחותי..
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכרתי את הילה לפני 10 שנים כאשר היא עשתה את האיפור לאחותי הגדולה חן בחתונה שלה. מאז היא עשתה את האיפור לחתונה לאחותי מעין, אורי ולי. הילה היא לא רק מאפרת מעולה היא גם אדם נעים להעביר את יום החתונה הלחוץ.
הצג עוד

tamar.sagi1   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הילה המדהימה!!! מתחילת איפור הניסיון, בו הרגשתי שתוך שניה קלטה בדיוק מי אני ומה הייתי רוצה ועד סיום ההתארגנות, החוויה היתה הכי נעימה שיש!! מקצועית בטירוף, עובדת בנעימים והתוצאות (שלי ושל שאר המתארגנות) היו מהממות!!! הילה היתה קשובה לרצונות שלי, הביאה איתה אווירה רגועה ונעימה (שבהחלט נחוצה ביום החתונה...) ויצאתי בדיוק כמו שחלמתי. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

רעות   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
אני ממליצה מכל הלב על הילה כמאפרת ומסרקת. הילה עדינה,מקצועית מיומנת ומנוסה. בזכותה הרגשתי יפהפיה, היא עשתה לי תסרוקת יפה עם שילוב של פרחים, איפור יפה ומיוחד. התסרוקת והאיפור החזיקו מעמד כל הערב. בנוסף אליי הילה איפרה עוד 4 נשים ממשפחתי בהצלחה רבה. אני ממליצה לכולן לקחת את הילה כמאפרת ומעצבת שיער
הצג עוד

maayanresnik   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
המאפרת שקבעתי איתה, יומיים לפני האירוע הודיעה לי שהיא לא יכולה להגיע בגלל שמירת הריון, ונתנה לי את הטלפון של הילה במקום. גם ככה לפני האירוע הייתי בעצבים רופפים, אבל החלטתי שיהיה בסדר, ראיתי עבודות של הילה קראתי עליה חוות דעת מדהימות ודיברתי איתה בטלפון והבנתי שאני בידיים טובות! הילה הגיעה ביום של האירוע עם אנרגיות מדהימות, ברמה המקצועית היא קלטה אותי מהר מאוד, הציעה הצעות משלה, הדגימה לי כמה אופציות, היא חרוצה, משקיענית, יש לה ניסיון מטורף , ואהבה אמיתית למקצוע. האיפור ישב טיפטופ, בכלל לא הייתי צריכה להתעסק איתו. נראיתי בזכותה מיליון דולר! ברמה האישית, הילה היא נעימה וסבלנית, קל לדבר איתה והיא נותנת את ההרגשה המדהימה- שהיא ההכי כאן בשבילך!! בנימה אישית, אני מודה לה מקרב לב, היא פשוט עשתה עבודה מעלה לכל המצופה!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up