כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קבוצת מושיקו שטרן - ZE DJ!

קבוצת מושיקו שטרן - ZE DJ!

תקליטנים
טלפון:0723926893
98
99 מתוך 100
לפי 575 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 7 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
Wow! I don’t have enough positive words to say about Moshiko. The music truly sets the space for the simcha, and Moshiko was spot on with every music set, every song, and every groove.From the kabalat panim, to the traditional Jewish dancing, to the ‘full moon’ party….moshiko got EVERY beat perfect.I would highly recommend Moshiko for anyone who wants their party to be fun, engaging, and rocking all night long.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
וואוו , לא יודעים מאיפה להתחיל . אבל אני אתחיל מהסוף . חד משמעית מושיקו הוא הבחירה הכי טובה שעשינו בחתונה שלנו ! מההבנה של הקהל , קלע בול, גרם לכל האורחים לא לשבת שניה ! מקצוען אמיתי שלא ניראה כמותו!הרים בצורה לא נורמלית מהצעיר ועד אחרון המבוגרים . בנימה אישית , שווה כל שקל ! לא להסס לרגע , ולסגור בעיניים עצומות !!!
הצג עוד

לירן   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מושיקו שטרן האחד והיחיד , אני אומר לך מראש , מי שלא רוצה אירוע עם דיג'י שמפרק את הרחבה טוטאלית - אין לו מה לחפש פה !!!בהתחלה מההתרגשות לא שמנו לב מי מימין ומי משמאל.אבל ישר שמנו לב טוב מאוד מי עמד על העמדה והפגיז לנו את הרחבה בבומבות שלא ניתנות לתיאור !איש יקר תודה רבה רבה על הכל יצאת מלך ואין מישהוא/היא שאמרו לי שהדיג'י לא חריף כמו פלפל שאטה על סטרואידים.ריגשת וידעת לעבור פרפקט בין השירים שביקשנו ממך.תודה רבה רבה על הכל היה כיף לחגוג איתך את היום החשוב בחיינו ❤️❤️❤️🙏❤️❤️🙏🙏
הצג עוד

hila   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
מושיקו היקר והתותח!!!רצינו להודות לך מעומק ליבנו על חתונה מטורפת שבאמת לא מוצאים את המילה שתתאר את מה שהלך שם.היית מדהים והצלחת להרים את כל האירוע על רגליים מבלי לשבת דקה! העבודה שלך הייתה מושלמת וכל האורחים נהנו מכל רגע. אנו מעריכים מאוד את המקצועיות והאנרגיה הבלתי פוסקת שהבאת איתך, ואנחנו אסירי תודה על כל העבודה הקשה שהשקעת כדי להבטיח שהחתונה שלנו תהיה כל כך מוצלחת. תודה רבה על כל המאמצים והזמן שהשקעת בנו, מרגישים כמה העבודה שלך נעשית מהלב וזה מיוחד כל כך וכמובן מתבטא החוצה.אין ספק שנמליץ עלייך כמה שיותר בע״האוהבים אותך המון!! ❤️🙏🏼
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עוד בחתונה של אחותי , יצא לי להפגש לראשונה עם האומן הבכיר מושיקו שטרן היקר , שם כבר הבנתי מהרגע הראשון שבעזרת השם אצלי הוא חייב להיות לפני שאני בוחר את הכלה והאולם 🙃מפה לשם קבענו פגישה והחלטנו ברגע על כל הפרטים ומהלך האירוע . כבר בקבלת פנים נתקלנו בשלווה וברוגע המאפיינת את מושיקו שנותנת תחושה של ביטחון ושליטה ! שלא נדבר על המסיבה והנהגה על הרוקדים ברחבה שלא הפסיקו עד אור הבוקר, כמו מנצח מושלם על תזמורת מושיקו שלט בשירים האהובים על אוזני הקהל בקיצוררר מסיבה של ממששש !!! הנאה וכיף זה הדבר הכי חשוב בחתונה וכמובן מתחיל בDJ טוב .
הצג עוד

אורן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
ראשית נפתח בעובדה שמושיקו הוא אישיות מדהימה, זה לפני הכל.שנית, מכיוון שאנחנו זוג משוגע עם מלא רעיונות ושטויות, חשוב לציין שמושיקו היה סבלני מאוד, זרם איתנו ברעיונות שלנו וגם ידע לעצור אותנו ולכוון כאשר הרעיון היה או נועז מדי או פשוט לא מתאים.נוכל להגיד בלב שלם שהוא עשה לנו את הערב, שלט במוזיקה ובקהל בצורה מדהימה.מבחינתנו הוא ה-מומלץ.מושיקו תודה רבה על ערב מהסרטים.יובל ואורן.
הצג עוד

תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל לפני שנים, שמעתי את קולו הרדיופוני של מושיקו ב,Mo SHOW ופשוט התאהבתי. נשמע מקצוען, מדבר לעניין, שם שירים שאני אוהב. מאז ההערצה שלי אליו רק גברה. ידעתי, שכשאתחתן, אעשה הכל כדי שמושיקו יהיה שם.
הצג עוד

אבישג   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הגענו למושיקו מהמלצה זכינו בבחירה מדהימה ודיגי תותח!!
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ממודעה תמימה בפייסבוק שקפצה לנו ומשכה לנו את העין. התקשרנו לטלפון המופיע ומושיקו מייד ענה וסיפק את כל המידע שצריך בטלפון, הרגשנו מהרגע הראשון שזה זה וקבענו פגישה. בפגישה לא היה לנו ספק שאנחנו יוצאים ממנה בלי לסגור עם מושיקו. זו הייתה הפגישה היחידה שלנו עם דיג׳י בכל ההכנות לחתונה.
הצג עוד

David   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
היי את מושיקו פגשנו לפני כמה שנים בחתונה של אחותי חתונה שעדיין מדברים עליה התמזל מזלנו והתאריך של החתונה שלנו היה פנוי מושיקו הגיע ועשה לנו את החתונה
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up