כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סינמה סיטי
0
98 מתוך 100
לפי 5 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
atifon   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הזמנתי כרטיסים לסרט, ביטלתי את ההזמנה הרבה שעות לפני הסרט. קיבלתי אישור על ביטול ההזמנה. למרות שכתבתי להם לפני 3 חודשים מספר פעמים, וגם שוחחתי בטלפון, עדיין לא קיבלתי את זיכוי ביטול הזמנה . חזרתם אלי בשיחת טלפון שאקבל תוך ימים ספורים את הזיכוי, אשר טרם התקבל עד היום ! בפעמים האחרונות ענו לי בטלפון שיטופל ע"י הנח"ש. היום צלצלו מהנח"ש ואמרו לי שהבעיה בוויזה....שהם לא יכולים לעזור לי. שלחתי להם את דפי הוויזה שלי שיראו שרק חויבתי ולא זוכיתי, אבל כלום לא עוזר. בושה וחרפה !
הצג עוד

emanga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אולמות הקולנוע מצויינים אבל מבאס שמחירי הסרטים כל הזמן עולים..!!! צריך לעשות עצומה ולהוריד את מחירי סרטי הקולנוע, ובמיוחד עם העמלות של הזמנה באינרטנט.. בגדול המצב בכל הקולנועים די זהה בקטע של המחיר ... פשוט צריך לראות סרטים שמתאימים לצפיה בקולנוע ושחויית הקולנוע בהם היא ייחודית ולא סרטים שאפשר לראות עם פיג'מה בבית... בגדול אבל האולמות האלו מצויינים גם בגודל האולם וגם בחויית הצפיה!!!
הצג עוד

barakia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
  הייתי שם עם כמה חברים וצפינו בסרט.. זאת פעם ראשונה שהייתי שם.. ולא ידעתי שאפשר לחוות סרט בצורה כזאת... מושבים נוחים מסך ענק... נהנתי!! מומלץ בחום. הדבר היחיד שהפריע לי זה שיש עמלת הזמנה באינטרנט... למה צריך עמלה על אינטרנט.. הרי זה חוסך את הצורך בקופאיות לא?
הצג עוד

Ofra Bar Or   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראיתי את הסרט נער החידות ממומביי, אני אתחיל בהמלצה חמה ללכת לראות את הסרט.הסרט בנוי בצורה מיוחדת, מטייל בין העבר להווה ברגישות מדהימה.מעבר לסיפור הנוגע ללב, המשחק הכל כך אוטנטי של השחקנים, והעובדה שהסרט החזיק את הקהל במתח
הצג עוד

tristery   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בשורה התחתונה: כשאנחנו מחליטים לצאת לסרט,זה יהיה רק לסינמה -סיטי ! אפילו אם יש בתי קולנוע קרובים יותר,או אפילו שיש סרט/ים מסויים/ים טוב יותר במקום אחר-נבחר סרט אחר ובלבד שמשחק בסינמה סיטי !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up