כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טליה גורמה ידידותי

טליה גורמה ידידותי

קייטרינג לאירועים
כתובת:
טלפון:1-800-353595
90
90 מתוך 100
לפי 26 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Yael   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה הייתה מדהימה, זורמת, גמישה ובעיקר יודעה להקשיב לבקשות שלנו. לא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל לכל אורך האירוע וגם אחרי. טליה הייתה רגועה מקצועית ולא נלחצה מאף בקשה שהייתה לנו (והיו הרבה!) האירוע היה בחצר הבית והלוגיסטיקה וההקמה לא הייתה פשוטה ועם זאת, לא הורגש בהגשה או באיכות האוכל. הכל היה מוגש בצורה מצויינת והיא הגיעה עם צוות מלצרים תותחים
הצג עוד

Fany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טליה המקסימה והמופלאה לא נבהלה מהבקשה שלנו להרים חתונת חצר בשבועיים לכ150 מוזמנים. החלטנו לעשות אירוע בלי להשתמש בשירותי הפקה וטליה דאגה לקשר אותנו לספקים, להרגיע, לתת עצות מניסיונה ולהפוך את כל החוויה להרבה יותר נעימה ובטוחה עבורנו. הרגשנו שחשוב לה להבין מה אנחנו רוצים ולעשות את האירוע הכי מותאם אלינו (: היא הייתה זמינה וגמישה ופשוט החזיקה את האירוע, האנשי צוות שהיא הביאה היו הכי מקסימים וקיבלנו המון מחמאות עליהם ועל האוכל! אנחנו ממש ממש ממליצים!
הצג עוד

ירין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה על טליה מאודי, מפיק האירוע שלנו (דרך אגב גם הוא סופר מומלץ, ובמיוחד יחד עם טליה! חפשו ״דבש אירועים בטבע״). מההתחלה טליה הבינה מה רצינו - לאירוע מצומצם של 60 אורחים, בחצר במושב, בשישי אחה״צ, מגוון של מנות קטנות ומוקפדות, לא ״ארוחה״ כבדה אלא יותר נשנושים בצ׳יל. היא הראתה לנו תפריט מגוון שכל המנות בו נשמעו טעימות ומיוחדות. בסוף בחרנו 5 מנות ״פתיחה״, 4 מנות ״עיקריות״ (בגודל קטן שאפשר לאכול פשוט עם מזלג) יחד עם בר סלטים ו-5 סוגי קינוחים. טליה הגיעה אלינו הביתה יחד עם כמה מהמנות לטעימות, היה מאוד טעים וכמובן שהחלטנו להמשיך תוך דיוקים והתאמות לרצונות שלנו. וזהו, מכאן בגדול טליה לקחה פיקוד על הכל עד לסוף האירוע - לא התעסקנו בכלל בהובלות, הקמות, הכנות או כל מה שקשור בפינוי ופירוק. הכל תיקתק בצורה מושלמת ובתקשורת נעימה.
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עשינו לא מעט טלפונים עד שהגענו לטליה - ומכולם היא הייתה היחידה שרצתה לדעת מה אנחנו מחפשים / רוצים. עשתה לנו סדר ולא רק שלחה הצעות מחיר.
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מהשיחת טלפון הראשונה ידענו שטליה תהיה הקייטרינג שלנו! נעמות ומקצועיות זה שם המשחק עם טליה! נעימה, זמינה לכל שאלה, יצרתית, שירותי ומקצועית עד הסוף, שיח פתוח ונעים על כל דבר. והאוכל... אוכל טעים, מגוון ובהחלט שלא רואים כל יום בחתונה. האוכל היה מעולה והאורחים מהחתונה לא הפסיקו לשבח את הגיוון של האוכל, ההגשה והשירות. מומלץ מומלץ מומלץ
הצג עוד

עמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
זמינות, גמישות ופתיחות. הגענו לטליה דרך חברה שעבדה איתה בעבר. טליה מיד שיתפה פעולה עם הרצון שלנו לעשות ארוחה לאורך כל האירוע, אין הושבה רק דוכנים ומי שרעב אוכל. הפגישות איתה היו נעימות וגם כשלא היינו מרוצים ממנה מסוימת בטעימות היא התגמשה ושינתה את התפריט. פירקנו את הצעת המחיר שלה למרכיבים ובנינו את התפריט המתאים ביותר לנו מבחינת הטעם והמחיר. מודים שבהתחלה חששנו שהארוחה פשוטה מאד ולקח לנו זמן להבין מה העלויות בקייטרינג אבל טליה הייתה גמישה מאדו הסבירה לנו כל מה שרצינו לדעת. הכי חשוב, אחרי החתונה הרבה אורחים שיבחו את האוכל הטעים ואת הקונספט הקליל. בקיצור.. למי שרוצה עבודה נעימה ופשוטה, קייטרינג קשוב ומשפחתי וחופש יצירתי מציעים לכם לעבוד עם טליה.
הצג עוד

רות   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
החוויה שלנו מול טליה גורמה ידידותי, החל בטעימות וכלה בחתונה, הייתה מצויינת. טליה מתאפיינת במזג משובח, תמיד שקולה ובשליטה, תכונות שנוסכות הרבה ביטחון במי שמשתמש בשירותי הקייטרינג שלה. האוכל בחתונה היה מעולה ובשפע, כל שהובטח התקיים, הצוות היה מקצועי ויעיל, והכל בחיוך וברוח טובה.
הצג עוד

almaem.308   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
היה מהמם! התפריט היה בדיוק מה שרצינו בלי בכלל לדעת שזה מה שרצינו. התחושה הייתה של מסעדה מעולה ולא של קייטרינג. גם מאחורי הקלעים וגם באירוע עצמו החוויה הייתה נעימה מאוד.
הצג עוד

adi.shapsa   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
טליה וצוות הקייטרינג שלה הכינו את האוכל לבת המצווה של ביתנו וקיבלנו אינסוף שבחים על האוכל, האירגון והעיצוב. תכננו את הארוע בשלט רחוק ומחו״ל. מהרגע הראשון טליה היתה מקצועית, שירותית ומאוד בקיאה בכל הפרטים על מנת לארגן את הארוע כהלכה. היה לנו תענוג לעבוד מול טליה שקלטה את הראש שלנו ואת הכיוון משלב האירגון ועד שלב הביצוע.
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טליה הייתה מקסימה, נפגשנו דיברנו, והתאמנו את התפריט במיוחד לאירוע אותו בחרנו לעשות. היה אירוע מוצלח, ואנחנו יצאנו מרוצים!!

להמשך גלישה באתר
up