כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

דיקסי

דיקסי

מסעדות בשרים
טלפון:03-6966123
76
81 מתוך 100
לפי 11 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
potassium   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אין על המקום הזה, קלאסיקה אמיתית... לא מהעולם הזה.

sara123   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100

The Mouse   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
תחשבו על 'דיקסי למשפחות'. אשתי ואני היינו שם עם הילדים בשישי בערב, ועשינו חיים משוגעים.   לקחנו 'תא דיינר', שבודד אותנו טוב מאוד (ילדים היפרים...), יצר אווירה אינטימית/משפחתית, איפשר לכל אחד להשתרע על הספות הנהדרות האלה.   הזמנו הכל - כנפי עוף, פירות ים, סטייקים, המבורגרים ושניצלים לילדים. כולם נהנו. היתה שמחה גדולה.   ולפי הצבעת הילדים - אנחנו חוזרים לשם שוב. רק שימו לב לחנות את הרכב בחניון, ולא ברחוב. מנסים לפרוץ מכוניות ברחוב תוצרת הארץ...  
הצג עוד

תל אביבית נמרצת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אני זוכרת את המוסד "דיקסי" עוד מלפני תקופת התל אביביות שלי כשהמקום עדיין לא היה פתוח 24 שעות, כשעוד היה אפשר להזמין משם סטייקים מעולים במשלוח וכשבמסעדה סירבו לקבל הזמנת מקומות בטלפון (היית צריך פשוט להגיע ולהמתין עד שיהיה מקום פנוי). ובכלל את ה"דיקסי", רוב תושבי תל אביב הנמרצים מכירים בתור מזללת לילה איכותית לטחון בה המבורגרים מעולים וכנפיים חלומיים אחרי בילוי תוסס ורווי אלכוהול.   הרבה חורפים עברו מאז ולפני מספר חודשים מצוידת בחברה רעבה הגעתי לדיקסי במוצאי שבת אחד וגיליתי תגלית לא נעימה תוך כדי ישיבה על הבר וניסיון נואש ללעוס חתיכה יבשה של בשר שהוגש לי בתחפושת "סטייק", המקום כבר לא מגיש את הסטייקים הכי טעימים בעיר, אז מה כן?   בשביל לא להרוס את רצף היחסים שלי עם המקום ובשביל להתעדכן לגבי מה קורה ואיך קורה בדיקסי היום, הלכתי לטעום את המקום בשעה מאוד יוצאת דופן ושונה - בצהריים. מה שנקרא, תפרתי לעצמי שמלה חדשה מחתיכות בד ישנות, בשביל להתרגש מחדש.   הגעתי לדיקסי בשעה 1 בצהריים והרגשתי שאני רואה חבר וותיק ומוכר שעבר תהליך לשינוי המין! במקום הבליינים הצעירים והרעבים שאני רגילה לראות כחלק בלתי נפרד מהנוף המוכר של דיקסי, פתאום ראיתי ים של חולצות מכופתרות, אוקיינוס של קרחות ויער של עניבות. חלל המסעדה, עדיין אפלולי ואינטימי היה מלא באנשי עסקים הסוגרים את עסקאות העתיד בזמן הארוחה. משהו אבל נשאר מוכר כפי שהיה, דיקסי הייתה מלאה עד אפס מקום. בנות, מי שמפנטזת על איש עסקים צעיר מתחת לחופה יחד איתה, זה המקום!   אז אחרי המנה הסטנדרטית של הלחם החמאה והזיתים הסגולים הטעימים אכלתי מנה ראשונה של קלמרי מוקפצים ברוטב בלתי מזוהה שהוגשו על הצלחת בתוספת ניוקי מטוגנים. קונכיות הניוקי (אני תמיד בעד חידושים קטנים שכאלה) היו בעלי מרקם נימוח עדין ועם כריספיות שמתפוצצת בפה והרוטב שזיהיתי בו קצת מטעמי החמאה והיין השתלב מצוין עם טעם הקלמארי. הניוקי שחילקו עם הקלמארי את אותה הצלחת היו הפתעת הארוחה, הם היו מטוגנים! מאוד אהבתי את הציפוי הקריספי שעטף את המלבנים הקטנים והענוגים האלה של הניוקי הטעים הזה.   למנה העיקרית בחרתי בפילה סלומון בגריל עם חרדל חריף מתוק ובתור תוספת לדג הזמנתי סלט ירוק (מתוך מבחר של אורז, פירה או ירקות מוקפצים). פילה סלומון היה כרגיל קצת קטן (למה תמיד מתקמצנים דווקא על הדג הטעים הזה? מה יש? תפנקו קצת) אבל טעים מאוד, רך, עסיסי, ורדרד מבחוץ אדום מבפנים, כמעט אוורירי ובטעם עדין של חרדל חמצמץ משולב עם מתיקות, ממממיאמי. יחד עם כמה כוסות של גוורצמינר ושירות מקצועי זריז ואדיב, הארוחה הזאת בהחלט הייתה הצלחה קולינרית.   למרות האווירה שהייתה מאוד שונה, ולמרות האוכל שכלל לא כלל בשר, הצליחו בדיקסי לעשות לי טעים ונעים בגוף ובנשמה מה שמוכיח שלא חייבים להיצמד לתדמית הספציפית שיש למסעדה כזאת או אחרת, אפשר לנסות שעות בלתי צפויות ומאכלים שלא נכללים בתוך רשימת "המנות המומלצות" ועדיין ליהנות.
הצג עוד

איבי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
אוכל טוב אבל לא מפיל, קצת יקר. שירות מצוין, מלצרים קשובים ביותר, אדיבים ונעימים מאוד. בשישי אחרי חצות היה מלא בצעירים (=תחילת שנות ה-20) עם מצב רוח קצת יותר מדי טוב - היה רועש ביותר, עד כדי קושי לנהל שיחה, וספגנו קצת הצקות. המלצרים ניסו להשתלט על העניינים אבל לא מאוד הצליחו.בסה"כ מקום טוב ויציב, אין הפתעות, רק כדאי להימנע מלהגיע בימים ושעות ה"רשמיים" של "לצאת לבלות" (למרות שזה נכון ל-90
הצג עוד

FLU   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
פשוט מעולה !היחס, האווירה, האוכל .נחמד מאוד לשבת גם על הבר .
הצג עוד

חצי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
דיקסי - שם דבר בת"א. כבר לא משנה מה יהיה, מה יגידו ומה יכתב - מוסד ישאר מוסד. מקום שאפשר להגיע אליו 24 שעות ביממה (ולמצא מקום על הבר בלבד..) ולאכול המבורגר טוב, גדול וממלא, ולהוסיף יין או בירה ממבחר לא רע בכלל. שאר הבשר גם הוא טוב, יצא לי לאכול גם אנטריקוט מדיום שהיה סבבה (לא נפלתי, אבל אכלתי גם טוים ממנו). ארוחות הבוקר (אם אתם מסכימים להגדרה של דיקסי לבוקר) גם טובות. בקיצור - מקום שהוא תמיד שם, תמיד טוב מעל הממוצע, חייבים להעריך את זה, לא?
הצג עוד

pantherit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
אני יודעת שכולכם פה סוגדים למקום. אז זה לא אתם זאת אני. אבל הייתי שם ביום שבת אחרי שלא הייתי שם בערך שנה. את האוירה של הערב אני מאד אוהבת. את המנה שהזמנתי פחות. הזמנתי את המנה עוף קייג'ן עם אורז תאילנדי וסלט כרוב עם אגוזים והיא הייתה חסרת טעם. ולטעמי המחירים של המנות גבוהים מידי. מבחר היינות שלהם סבבה. גם יינות הבית לא רעים בכלל.
הצג עוד

בועז111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
בסה"כ מקום נחמד אם גם מעט קופא על השמרים. נכון, הסיכוי לנפילות נמוך אך כך גם הסיכוי להמריא לגבהים. קצת יותר מדי "חוקי הבית" שנועדים לשמור על הקופה מלאה אך לעיתים מעט מעצבנים (למשל תפריט קבוצתי רק לקבוצה מעל 8 ואם במקרה הגענו 7 אז מה.. אסור להחליף צ'יפס בסוג אחר של תפ"א ועוד)בנושא האוכל - מזון בסגנון דיינר אמריקאי, סטייקים נחמדים ( למרות נפילה בפעם האחרונה) ספריבס טעימים ועסיסיים למרות שיש עדיין מה ללמוד ממסעדת יוסטון בניו יורק. מנות ראשונות נחמדות ביותר. האווירה נעימה והקהל איכותי.לסיכום אם אתם גרים בגבעתיים ומחפשים מקום נחמד אם גם לא זול מדי - זה המקום, אם אתם רוצים קצת יותר ריגושים יש היום לא מעט חלופות טובות יותר .
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up