כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סושי גרין

סושי גרין

מסעדות יפניות
טלפון:03-6240796
0
58 מתוך 100
לפי 3 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
רוני כרמי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
חבריי ואנוכי גילינו את המקום לאחרונה. באמת שקשה למצוא סושי איכותי וכשר באזור ת"א האוכל מאוד טעים במיוחד הטמפורה. יש להם קומבינציות מצויינות (בייחוד הג'מבו גרין - 61 יח' ב-169 ש"ח כולל דגים ורולים חמים  קשה לוותר). לאחרונה גם 50
הצג עוד

Islay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
בעיר שיש בה את כמות הסושיות הגדולה ביותר בעולם יחסית לכמות האוכלוסיה, אחרי טוקיו וניו יורק, אין שום הצדקה לקיומה של סושיה כמו סושי גרין. הסושי שם פשוט מעליב. האצה אומללה, האורז נראה מכובס ואומלל ובסופו של דבר פשוט לא טעים. עד שהגעתי לסושי גרין חשבתי שבלתי אפשרי לקלקל דבר פשוט כמו מאקי בטטה. טעיתי. אם בדרך כלל אני מדרגת סושי בסולם של 1 (ג'פאניקה) עד 5 (אונאמי), סושי גרין מצליח לפתוח טווח חדש לגמרי של ציונים, ולהגדיר אפילו את ג'פאניקה כסושי אכיל.   יש איזו הנחת יסוד שמסעדה כשרה תהיה תמיד פחות טעימה ממסעדה דומה אבל לא כשרה. אני פשוט לא מצליחה להבין איזו סיבה יש שסושי כשר צמחוני יהיה טוב פחות מסושי לא כשר צמחוני.   המקום עצמו בסדר, לא מאוד מרווח, נראה נקי. השירות סביר מינוס. המחירים בסדר, לא זולים במיוחד: מאקי צמחוני (מרכיב אחד) עולה 14, אינסייד אאוט עם דג עולה 22. כשבאונאמי טייק אווי (סניף קטן צמוד למסעדה המקורית שאפשר לאכול בו על בר קטן), שנמצאת 8 דקות הליכה מסושי גרין, אפשר לקבל תמורת 16 ש"ח הוסומאקי דג שלושה מרכיבים, ותמורת 20 ש"ח משהו כמו אינסייד אאוט סלמון, סלמון סקין, אבוקדו ומלפפון, באמת שלא נשארת שום הצדקה לאכול בסושי גרין. ואם אתם אוכלים כשר ובמקרה נמצאים בקרליבך ורעבים לארוחת צהרים - עזבו אתכם מסושי היום. בחייכם.
הצג עוד

etret111   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
טוב, אז יש כאן מבחר מעניין של סושי. וחלק מהם מצויינים ומקוריים ולא טעמתי כאלו במקומות אחרים. יש מגוון של סושי חמים באמת נפלאים וגם הסנדויץ סושי טובים מאד. המאקי: רגילים לגמרי עד מיותרים. את הסלטים שלהם ללא יוצא מן הכלל הייתי מסיר מהתפריט. קצת מאכזב תפריט תל אביבי שאינו כולל שרצים למיניהם כמו שרימפס וכו'. אבל באמת הסושי החמים והאינסייד אאוט מפצים על החלקים הבינוניים בתפריט או על המיתרים.החוויה המצמררת ביותר הייתה מהשליחות. שקית הסוסי מגיעה מבולגנת, נוזלת והשליח מזיע ודוחה עד כדי כך שמפחיד לפתוח לו את הדלת. באמת חבל שמקום שמכין סושי כ"כ טובים נותן שירות ברמה של נתיבות דהיינו: כשר, מבולגן,קמצני בסוייה והאוכל מגיע עם שליח מוזנח עד דוחה אחרי יותר משעה. זה באמת לא ברמה של תל אביב. בהתעלם מהחלקים האלו התוצרת המגיעה אל החיך והקיבה טעימה ואיכותית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up