כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חומוס אבו אדהם

חומוס אבו אדהם

חומוסיות
טלפון:03-6048844
68
72 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מלח מים   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
הייתה תקופה שכמעט מדי יום חמישי, התקבצנו לנו כמה קולגות עבר וישבנו באבו אדהם, סניף קרליבך. תחושת סופשבוע בפתח, בצהריים מפוצץ אנשים (ממתינים בערך 10 דקות בחוץ), החומוס מעולה והשירות מהיר כמו שיחה בין חנה לסלאו וציפי שביט. לסניף הצפוני התוודעתי רק בשנה האחרונה. הסניף שוכן בפינה של פנקס ואבן גבירול. קל"ב. כבר מבחוץ נראה שהוא חסר האופי והתסיסות שניתן למצוא בקרליבך, אבל היי.. חומוס זה חומוס. המנות מוגשות בדיוק באותו האופן, למרות שמבחינת הטעם, נדמה לי שבקרליבך הוא טיפל'ה יותר עשיר וסמיך. מגוון המנות כולל בעיקר חומוס גרגירים, משאושה ופול. אין על החומוס גרגירים שלהם עם כמה פלאפלים בצד. הם עושים אחלה לימונדה טבעית (למי שאוהב מתוק). המקום די קטן ומאכלס בקושי 5 שולחנות. האווירה בו רגועה ודי נקי שם. החומוס מגיע מהר והשירות לבבי למדי. אפשר לסיים מנה טובה, עם 5 פלאפלים ולימונדה טבעית ב 30 ש"ח. לא כולל שירות.
הצג עוד

mayalevi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לפני כחצי שנה הייתי עם ידיד בסניף אבן גבירול של חומוס אבו אדהם ומאז ההיכרות עם החומוס מידי פעם אני לוקחת משם take awayופה וגם אם כי פחות, יוצא לי לאכול שם . אמנם זו חומוסיה ויושבים בפנים מאוד סטנדרטי ופחות מזמין מהחומוסיות בבזל שיושבים בחוץ וכו'וכמו שכבר נכתב פה המקום חסר אוירה מעט ..אבל החומוס..איזה חומוס טרי טעים ומעולה ..חומוב גלילי במקור מכפר יאסיף(16 ש') כולל פיתות וחמוצים-זול משאושה מעולה עם גרגירי חומוס ושמן זית עם טחינה סמיכה וטובה. מנות גדולות מכובדותויש פלאפל טעים וצ'יפס יש גם קינוחים בקלאווה וכו'..בקיצור החומוס מומלץ...אני מעדיפה אותו אבל בtake away
הצג עוד

arikfr   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
כשהחומוס טוב, אז אין הרבה מה להגיד... יש לשים לב שהמקום מפוצץ (במיוחד בימי שישי בצהריים) ולכן כדאי לשקול לקחת Take away.

חיה10   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גם אני קונה בחומוס זה רבות ...אני תמיד לוקחת טייק אווי לסופ"שופשוט מצויין .הם הכי זולים שיש נדיבים מאודפיתות גדולות ולא מתקמצנים צ'יפס רק ב9 ש"ח קופסת חומוס עם גרגרים למעלה ב14 ש"ח ומקבלים עוד פיתות...ממש ממש זול וממש ממש טעים בחומוסיות אחרות פחות טעים ויותר יקר...
הצג עוד

אילת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
הגענו לסניף האבן גבירולי של הרשת אחרי צעידה נמרצת בפארק הירקון. לא היינו רעבות במיוחד אבל התחשק לנו חומוס איכותי ולכן התישבנו וציפינו לבאות. את פנינו קיבלה לאחר המתנה ממושכת מלצרית חביבה אך מעט מבולבלת שניכרה בה העייפות. החומוס החם שהגיע (משוושה) לא היה מיוחד לטעמי, ולא ענה על רף הציפיות הגבוה שהצבתי מלכתחילה. עם החומוס הגיע \"סלט ערבי\" שהיה סטנדרטי ומעט תפל, פיתות לא טריות במיוחד בגודל ובעובי סטנדרטי שחוממו כשביקשנו, וכן בקבוקי קולה שלא אכזבו כמובן. את החומוסיה עזבתי וביטני רוחשת שיר ( הקולה, החומוס.. דמיינו לבד).
הצג עוד

Galitw   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
קודם כל אפתח בוידוי - אני לא מאוהבות החומוס... עם זאת, תחת לחץ חברתי קל נשברתי ומצאתי את עצמי בלא מעט חומוסיות בשנה האחרונה, ואני רוצה להמליץ על אבו אדהם( אבן גבירול או קרליבך לצורך העניין). מדובר בחומוס טעים ( אפילו לי) שמוגש עם חמוצים ועוד כל מיני דברים . יש גם פלאפל, סלטים וכו', אין בשר. בסה"כ התפריט מצומצם אבל כולל את כל מה שצריך, וטעים.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up