כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שלמה SIXT השכרת רכב

שלמה SIXT השכרת רכב

השכרת רכב וליסינג
כתובת:היצירה 22
טלפון:03-9297777
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אריאל   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
20 מתוך 100
השכרתי אוטו מהסניף של בן גוריון שישמש אותי בזמן שאני הולך להתחתן. החזרתי להם את האוטו במרץ 8 ממש לפני שהמדינה נסגרה. כל הרכבים שלהם עמדו חסרי מעש. שהחזרתי, הייתה שריטה בפגוש מקדימה. מכיוון שאני לא עשיתי תאונה, אני מניח שמיהו עשה לי פגע וברח בחניה. אבל זה לא היה רציני. לא היה לי בעיה לחתום על תשלום. זה מקסימום 400 ש״ח תיקון. כמה זמן אחרי קיבלנו חשבון של $385 מכיוון שחשבון מישראל בזמן שאנחנו לא שם מיד הכחשנו אותו. הם פנו אלי באי מיייל וביקשו שאבטל את ההכחשה או שיערבו עורך דין. אמרתי להם לא לאיים עלי, ושילחו לי פרטים. 517 ש״ח תיקון ועוד $243 אוטו חלופי להשכרה! שתבינו. ישראל באותו הזמן בעוצר שאסור לצאת 100 מטר מהבית, אבל אני משלם להם שהאוטו יושב. היה לי ביטוח מאמריקן אקספרס. אז הם מנסים לסבן אותי ולהגיד לי שמעיד הם שולחים לאמריקן אקספרס והם יישלחו לי את כל הכסף חזרה. אמרתי להם להפסיק לתקשר איתי בשלוש בבוקר שלי מספר פעמים. לא הפריע להם להמשיך. לאיים, לשקר ולסבן אותי. ומעבירים אותי מאחד לשני בצורה לא מקצועית. אני אשמח לשמוע מה שופט יחשוב על הבזיון הזה. יש לי את כל התקשורת בינינו. שאני מסכים מיידית לשלם להם, אבל הם רוצים על זה שהאוטו ישב שבוע לתקן שריטה שלוקחת שעה למקצוען. גועל נפש
הצג עוד

Or Amar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
20 מתוך 100
גנבים בצל הקורונה!! השכרתי רכב לשבוע,עד יום חמישי שבו התחיל ההסגר. משכו אותי כמה ימים עד שיכולתי להחזיר את הרכב ועשו את הקופה שלהם,עוד כמעט 400₪ על רכב שלא נסע עוד מטר. אני כמו הרבה אנשים לא יכול לעבוד ולהתפרנס בתקופה הקרובה והגנבים האלה במקום להתחשב ולעזור רק מחפשים לדרוך לרמוס ולחלוב את הלקוחות שלהם. אגב שחזרו אליי מההנהלה והתלוננתי ניתקו לי בפנים!!
הצג עוד

איתמר   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
20 מתוך 100
לאחר קניית רכב מהשכרה של חברת שלמה סיקסט התגלו מספר תקלות אשר בגינם נאלצתי לשפוך כסף רב וזה בזמן שהרכב נמצא ברשותי פחות מחודש. הדבר הכי מאכזב חוץ מהעובדה שבמוסך נאמר לי כי כל החלקים התקולים (חיישנים) ככל הנראה אופסו לפני המכירה בכדי להתנער מתיקונם היקר. היא העובדה שלאחר שפניתי לשירות הלקוחות של שלמה סיקסט בכדי שיעזרו לי בנושא )כי אחרי הכל הרכב עשה רק כ500 קילומטר) נעניתי בסירוב. בכל מקרה היה חשוב לי להעלות את הדברים. אני לחברת שלמה סיקסט לא מתכוון לחזור לעווולם..... אני כל כך מאוכזב. מקווה שהקוראים יבינו שאין באמת שירות יעיל ושהחוות דעת הזאת תיפול על אוזניים שומעות ויצילו אתכם מאי נוחות ונעימות.
הצג עוד

yehudaboren   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
20 מתוך 100
שכרתי רכב ליום אחד כדי להנות מנסיעה ברכב חדש, נקי ובטוח יותר מהרכב שברשותי. לצערי בעת מעמד קבלת הרכב עדכן אותי נותן השירות כי עליי לחכות מכיוון שהם שכחו לתדלק את הרכב. שאלית אם יש אלטרנטיבה והוצע לי לקחת רכב שהם לא הספיקו לנקות. חשבתי לא נורא.....זה טעיתי זה היו נורא ואיום גועל שקשה לתאר. ההגה היה דביק וכל הרכב היה מאובק ומלוכלך.
הצג עוד

Ofir   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
השירות והאמינות של שלמה סיקסט הם לדעתי מתחת לכל ביקורת, עוד מרכישת הרכב התחילו השקרים. לא להאמין, כל מה שהובטח לי נעלם כלא היה, הרכב לא נמסר במקום שבוא סוכם, נאלצתי לנסוע כ110 קמ למקום איסוף אחר לגמריי, הבטיחו מנוי שטיפות וגיליתי שסתם סיבנו אותי, הבטיחו לי לתת לי מחיר מלא בסוף עסקה, ולמרות שהרכב שלי היה בעל קילומטרז נמוך חתכו אותי במחיר ב 22%, חשבתי להסכים בתנאי שיורידו לי גם את ירידת הליסינג מהרכב החדש אבל למה ששלמה יעמדו במילה מהעיסקה הראשונה? רכב חדש שוב אחרי שלוש שנים במחיר מלא, אבל על הרכב שלי ניתן להוריד 22 אחוז, למזלי השכלתי לא לחזור על אותה טעות פעמיים ופניתי לסוכנות המורשת, וגם פה, כאשר מלא הכסף עבר לשלמה סיקסט, עדיין גבו ממני שוב תשלום אחרון ורישיון, וכמובן למי שכבר ניחש עוד תהליך מעצבן של איפה הכסף הלך התחיל, אני מתקשר ושואל ובסוף מסתבר לי ששלמה סיקסט אחרי חודש וחצי לא יודעים לאן נעלם הצק שלי, למזלי הגדלתי ראש כי אני מכיר את האנשים בשלמה סיקסט עד כמה רמת השירות שלהם ירודה ושאלתי האם הצק הגיע לסוכנות המקומית, הסתבר לי שכן, ואותו סוכן שלא חידשתי אצלו עיסקה החזיק שם את הצק בשקט, למרות שכתוב לו על המעטפה את המספר שלי ולהתקשר דחוף למסירה, בשבילו 3200 שקל שלי לא חשובים. בקיצור שיקרתם לכל אורך הדרך, וגם אני הייתי אידיוט, במקום לקנות מהסוכנות נפלתי בפח וקניתי מחברה פח אבל לא עוד
הצג עוד

טלי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
קניתי רכב חדש משלמה סיקסט לפני חודש. זאת היתה החוויה הכי מתסכלת שחוויתי בחברה נותנת שירות כלשהי אי פעם. שילמתי עבור רכב חדש מהניילון- וכשנילקחתי לאסוף אותו מהמגרש קיבלתי רכב מלוכלך ושרוט. אמנם שריטות קטנות מאחורה, אבל עדיין לא מתאים לרכב חדש. אם הייתי רוצה רכב בעל פגמים הייתי משלמת מראש על רכב לא חדש. כשהתלוננתי על השריטות במגרש עצמו סיבנו אותח ואמרו לי ״בסדר, בקטנה, זה גם ככה יקרה מתישהו לאוטו״. ביזיון. פיצו אותי בכיסוי עלוב למושבים. כשלקחתי את הרכב הביתה הוא נתקע לי באמצע הדרך כי הלך המצבר. לא האמנתי שזה מה שקורה לי ביום הקניה. לקח מעל שעה עד שנציג מהחברה הגיע אלי ובמקום לפצות אותי מינימום במצבר חדש הוא פשוט חיבר כבלים והלך. ברגע שהחוזה נחתם הם משנים את כל היחס שלהם. אין להסביר את עוגמת הנפש. לא להתקרב אליהם אפילו!!!! ראו הוזהרתם
הצג עוד

Galina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
20 מתוך 100
הסניף הכי לא מקצועי שיש להשכרת רכבים באילת. שרות גרוע ביותר!!! לא אכפת להם כלום חוץ מכסף. $$$$בעיניים וללכת הביתה. מנהל הסניף והעובדים-אותה רמה. תת רמה. לא מומלץ בכלל!!!!!!! גם לא בחינם! חסכו את כאב הראש והעצבים.

Nidal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
20 מתוך 100
שרות אפס אי שחרור פקדון רכב עם קילו מטר גבוע מהמותר (עגלה) 20שעות אשכרה במקום 24
הצג עוד

hjzetk01   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
השכרתי רכב בשלמה סיקיט בצרפת בטולוז לפני שבועיים אני רוצה לציין את השירות את המקצועיות וגם שדרגו לנו את הרכב בלי שבקשנו עם gps ברכב כל הכבוד
הצג עוד

alongelbman   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
40 מתוך 100
בסניף עפולה השכרתי רכב סוזוקי SX4 שחור שההנעה שלו היא ללא מפתח. כבר במסירה עלה קושי להניעו, אך איש האחזקה הסביר ואמר כי רק צריך להתרגל. והנה בחניה הראשונה בקרבת מקום נתקענו ולא ניתן היה להניע. לאחר המתנה איש האחזקה הגיע, ביקשנו להחליף רכב אך הוא סרב בטענה כי הסניף כבר סגור. ההמשך היה פעמיים נוספות של להיות תקוע ונאלצתי לנסוע לעבודה בטרמפ ולמחרת להחליף את הרכב. אבל, נדהמתי לגלות כי החברה לא זיכתה באופן אוטומטי את החיוב בגין היום הראשון בו למעשה לא יכולתי להשתמש במכונית וסבלתי מלהיות תקוע עם הרכב. כאשר הועבר אלי טלפונית לשיחה מנהל סניף עפולה מר מאור בנימין, לא האמנתי למשמע אוזני כי הסביר שעלי להבין כי: "רכב זה דבר דינמי" ועלי להסתפק בהנחה הכללית שקיבלתי בהצעת השכירות. אני נוסע במכוניות עשרות שנים והן לא נתקעות! ממש לא! חברה שמוכרת שירות של רכב שכור והרכב נתקע ובשל בעיות הנעה, אינה יכולה לגבות על כך תשלום. הרי זה מובן מאליו. לדבריו תחזור אלי משהיא מעליו בשם אתי אשר עד עתה טרם חזרה... כלקוח וכמומחה בתחום התיירות חבל מאוד לפגוש איכות שירות כה נמוכה, ומדאיג מאוד לחשוב כי תיירים מחו"ל אשר מגיעים לבקר בארצנו ורגילים לסטנדרטים אחרים של איכות שירות יהיו המומים משירות כל כך לא מקצועי. שירות השכרת רכב נמדד בדיוק באופן בו מטפלים בבעיות ולוקחים אחריות, ובטח לא מנסים למרוח את הלקוחות בתשובת סרק. המסקנה הסופית - עדיף לחפש חברות אחרות שתודעת השירות שלהן מקצועית ורצינית.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up