כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליאור סגול

ליאור סגול

חליפות חתן
כתובת:תל אביב
טלפון:03-6816006
88
91 מתוך 100
לפי 18 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
zefferno   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
קבלתי המלצה ללכת לליאור סגול, הגעתי למקום וישר מצאתי את החליפה שחיפשתי, המבחר גדול והמחיר מצויין. ליאור ודורין אדיבים. השירות 100% והחליפה יצאה מדהים. פשוט לא נתנו לי לצאת עד שהכל ישב עלי פיקס! ממליץ לכל חתן שרוצה מעבר לחליפה יפה לקבל שירות מעולה.ליאור ודורין תודה רבה!!! כן ירבו כמוכם.
הצג עוד

assafgo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
40 מתוך 100
עזבתי את החנות לאחר 5 דקות שבהן הבנתי שליאור סגול מייצר טווח מאוד צר של מידות. אדם רזה/שמן/נמוך/גבוה מהממוצע יתקשה למצוא שם חליפה שתתאים למידות שלו. הגעתי בהמלצת חברים שותם הלביש ליאור לחתונה אחד מהם נחשב לאחד היחצ"נים המובילים בארץ. באתר של ליאור סגול יש עמוד שמתייחס במיוחד למידות גדולות ואפשרות של התאמה אישית. המוכרת בחנות שאני לא יודע מה שמה אמרה לי במשפט קצר אין לי את המידות שלך. היה קצר ולא נעים וחבל שזו החוויה בחנות שמתיימרת להיות חנות יוקרה של מעצב על. איזה מעצב על לא מציע אפשרות של תפירה לפי מידה ??!
הצג עוד

shaychenz   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
(שי ושירה, ה-17.7.2012)*זאת לא פרסומת* - רק הודעה קטנה לאנשים סקפטיים כמו שאני הייתי.אחרי שראיתי את העיצובים באתר שלהם, והבנתי שהמעצב הוא גם זה שמעצב את התלבושות לרוקדים עם כוכבים, קצת חששתי, כי אני אוהב אנשים פשוטים. כמעט ציפיתי ליחס מתנשא, מהסוג שנותנים אנשים שההצלחה עשתה להם אי סדר.החלטתי לוותר בהתחלה, וטיילתי בהרבה מקומות ומדדתי הרבה חליפות (מבחינתי, במקרה שלי, בגלל מבנה הגוף - זה היה החלק הכי קשה בארגונים של החתונה), אבל לא שכחתי את העיצובים שראיתי באתר, ומתי שהוא, אחרי עשרות חנויות ולא מעט תסכול, החלטתי לעלות רמה.החוויה שהייתה לי הייתה מאוד שונה מזו שחששתי ממנה.כשנכנסתי לחנות, העובדת בחנות קיבלה אותי בסבר פנים יפות (בחורה מקסימה שאת שמה ששכחתי) , הראתה לי את החליפה שראיתי באתר בקטלוג, הרכיבה לי אותה בכמה דקות ונתנה לי למדוד.זה היה מגניב - רק מלהסתכל עלי היא כבר ידעה מידות, מה יתאים ומה לא ודברים שאיש הממוצע לא רואה ביום יום. היא לא הייתה מוכרת טיפוסית, לא ניסתה למכור לי בכוח כלום, וכשהיה משהו לא מתאים אמרה את האמת ודאגה להחליף למשהו מתאים יותר.כשהגעתי למדידות עצמם, טיפלה בי דורין, והיחס שקיבלתו היה חם ואדיב, מברכת שלום, דרך קפה, ועד שיחות חולין שיעביר לי את הזמן שבו עובדת התופרת. בהתחשב בזה שקניות לגבר זה לא בדיוק בילוי, היה כיף.החוויה כולה הייתה מאוד נעימה, אפילו עממית, והחליפה... מיותר להגיד. תציצו באתר.והמחיר - בתור מי שהגיע להרבה מקומות, כולל מקומות עם מחירים לא הגיוניים כמו כיכר המדינה, יודע שלמרות שזה לא חליפה זולה, היא כן נמכרת במחיר הגיוני, היא כמה וכמה רמות מעל חליפות נפוצות שרואים במקומות אחרים - בכל המקומות האחרים שאני הייתי בהם לפחות, והיא בהחלט שווה את הסכום הלא מוגזם שבו היא נמכרת.
הצג עוד

לוליטה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
האחד והיחידהוא ואישתו דורין המקסימה פשוט הוציאו את בעלי מושלם!חליפה איכותית ומהממת!!!
הצג עוד

תומס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לליאור סגול הגעתי לאחר המלצה של חבר ולאחר שקראתי את הביקורות המהללות באתר mit4mit ...קבעתי פגישה וביקשתי שהוא יהיה נוכח לכשהגעתי הוא פשוט לא התייחס ונתן לאישתו לטפל בי. לא נורא כל כך,בהתחלה היא הייתה נחמדה ואיכפתית אך לאחר מכן הפכה למתנשאת באומרת "תזרום איתי אני מבינה יותר ממך בהלבשה" שראתה שאני לא "זורם" איתה מכיוון שהיא ניסתה להלביש אותי בדברים שלא רציתי כלל!! פשוט עזבה והשאירה אותי עם המלבישה שהייתה קצרת רוח והתייחסה אליי כאחד שמבזבז את זמנה. כאשר שאלתי אותה על דגם כלשהו של חולצה אמרה "אני לא פותחת סתם אריזות,שתרצה אפתח" אכן שיטת מכירה חדשה!! ליאור עצמו התערב פעם ראשונה שביקשתי דגם מסוים ואמר"אני לא מביא יותר,זה לא אופנתי" סתם לסבר את האוזן,ביקשתי חולצה מכופתרת סטנדרטית!! הופתעתי לרעה מהיחס המזלזל,כנראה שאנשים קצת מקבלים פידבקים חיובים ומיד שוכחים מאין התחילו!! יש לי כמה חברים מהעבודה שמתחתנים בתקופה הקרובה מה שבטוח על ליאור סגול לא אמליץ ואפילו אשכנע שלא יתקרבו יש מספיק מעצבים שישמחו לקחת את כספם!
הצג עוד

meiravdrori   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ליאור, ליאור.המלביש הכי מקצועי שהכרתי בחיי!!הגעתי לליאור ומאז השמיים הם הגבול, פשוט יש לו את זה. לי קשה מאוד למצוא דברים מיוחדים, הגובה שלי 1.99 מטר!!אבל, ברגע שנכנסתי לפתח החנות ליאור סרק אותי שתי שניות ולא הספקתי להגיד רובינזון קרוזו וכבר הייתי מחוייט עם חליפה 3 חלקים פגז!ממש לא יאומן מי שמחפש מקצוען זה המקור!נ.ב.ביום החתונה 4.11.2010 הגענו אני והחבר שלי (שהיה הנהג) להתלבש אצל ליאור וכמו שאתם בטח כבר יודעים ליאור מלביש את נבחרת הבנים מ"רוקדים עם כוכבים" ובדיוק איתי התלבש הרקדן מהתוכנית דניס, והיה פשוט מבדר, הרמנו כוסית (ליאור מצוייד באלכוהול ברמה) הצטלמנו וההמשך פשוט אגדה...
הצג עוד

Hadar25   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לליאור אחרי שהיינו בכמה מקומות שהומלצו לנו.ראינו באמת חליפות יפות אבל אף מקום לא באמת קלע לטעם שלנו.איך שניכנסו לחנות של ליאור ידענו ששם ניקנה את החליפה.השירות,היחס,העיצובים הכל פשוט מדהים!!!איכות החליפות והבדים הם מהטובים ביותר!קיבלו אותנו בחיוך ובכיף..הקשיבו למה שבעלי מבקש..הפכו אותו ממש לחתן שניראה מיליון דולר!!!!!
הצג עוד

adi_uziel1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב 5.5.10 וכמו שידוע התאריך הוא מיוחד ויש בו עומס של חתונות במיוחד אחרי העומר... הלכנו לליאור לאחר שהיינו ב 3 מקומות אחרים שבהם השמיצו את עבודותיו של ליאור וזו כנראה נבעה מקנאה! בעלי לקח חליפה מהממת בצבע לבן שכוללת הכל מהכל אפילו כולל כיפה מעוצבת. מהרגע הראשון שנכנסו התקבלנו בחום ע"י ג'ולי וליאור. ומיד ידענו שפה אנחנו סוגרים.גם בפגישה הראשונה ולאורך כל המדידות היחס היה משפחתי , מדהים ואוהב! באותו יום היו לליאור 6 חתנים ובכל זאת בעלי קיבל יחס מדהים ואפילו כשיצאנו מהסלון כלות חזרנו לליאור וגם שם עשו לנו טקס של זיקוקים וקונפטי. בזכותו אנחנו מקבלים אין סוף מחמאות עד היום על החליפה.פשוט מומלץ!!! מדהימים
הצג עוד

ezram   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
הגענו לליאור סגול דרך המלצות מחברים וברגע שנכנסו כבר הרגשנו שזה המקום שלנו. ליאור פשוט אומן, הבגדים שלו מיוחדים ברמות שאי אפשר לתאר, דורין וג'ולי מדהימות - איזה יחס חם ואוהב, פשוט תענוג.הזמנתי מליאור חליפה, שלא הפסקתי לקבל מחמאות עליה וזאת הייתה החליפה היחידה שניסיתי אצלו - הם פשוט יודעים להתאים את הבגדים לאדם בצורה מושלמת.ליאור גם פינק אותי בהתאמות שונות על החולצות, חליפה ומה לא - כדי שהכל יהיה מושלם.בקיצור רצינו להגיד לכם המון המון תודה על הכל!עזרא ואלרון , 27.10.2009 - שאטו.
הצג עוד

vazashany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
התחתנו ב1/10/09 ובעלי אבי לקח חליפה מהממת באיכות גבוהה מאוד בצבע אפור אצל ליאור בעזרתה של ג'ודי .חייב לציין ולומר שהיא שירותית ומקצועית ברמה גבוהה,היא עזרה לאבי אם זה בנעליים ,בחולצה המעוצבת ועוד.. היא פשוט מקסימה והיה תענוג בכל מדידה לחזור ולהעזר בשירותה,כן יירבו בחורת כמוה!תודה ג'ולי!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up