כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יאקי רביד

יאקי רביד

שמלות כלה
טלפון:03-6850715
69
72 מתוך 100
לפי 52 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
סיגל אשרית   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
90 מתוך 100
היינו שכנים בנחלת בינימין הוא היה אז צעיר לא בדיוק הבנתי מי הוא רק שהוא מעצב שמלות כלה ,הייתי מתעלפת מהעיצובים שלו שאין כאלו בעולם ,הוא מאוד חכם נבון ,אמרתי לו שיום אחד הוא יגיע להוליווד,הוא כל הזמן עבד וקשה ,כל הזמן עיצב 24/7 בלי הפסקה ,קנה המון חומרי גלם ובדים והשקיע בשמלות עד צאת הנשמה,הייתי לוקחת את השאריות שלו שהוא היה זורק טיוטות לשמלות מבדים מעלפים ועד היום אני שומרת ,יש לי גם שמלת שושבינה שהוא זרק,היה חבל לי לשמוע ביקורות רעות עליו ,הוא בחור מקסים וגם קשוח ,ככה צריך ,הוא מאוד נותן מעצמו בעבודה,ומוציא תוצאות מעלפות ,יישר כוח 🐟🙏👁️💣
הצג עוד

Orel   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
הגעתי אל יקי דרך האינסטגרם- קבענו פגישה והלכנו, כמה מידידות היו עדיין בסטדיו שלו ביפו .ואז כנראה התחילה הנפילה שלו . כמובן שהכל בהתחלה היה מאווד יפה וורד. (הוא ביקש את הכסף מראש ,קיבל הכל כמובן ) עד שהתחיל הסרט.. קובעים מדידה והוא מבטל פעם בטענה שהתופרת שלו מתה מסרטן, פעם הוא בבית חולים. ופעם מת לו הכלב.. כל הזמן תירוצים . חודש וחצי לפני החתונה הגעתי אליו ופשוט אני מבינה שכלום לא התקדם מה שהיה 4 חודשים לפני פשוט אותו הדבר .הדבר היחיד שעשה זה הצרה ועוד כמה תיקונים קטנים . ואז העזתי לצאת עליו ומאז הוא עשה הכל כדי שהשמלה תצא זווועה . אין מילה אחרת להגיד . החתונה הייתה יום שני קבענו מדידה ליום שישי. אני שומרת שבת הוא חיכה עד הדקה ה90 שאגיע אליו לקחת את השמלות שלא תהיה לי אופיצה למדוד.ולא הפסיק לצרוח עליי שאני הכלה הכי סיוט שהייתה לו .פשוט צעק וצרח.! יוםשבת אני מודדת את השמלות ומבינה שאין סיכוי שאני מתחתנת עם השמלות האלה.כל התחרה פשוט קרועה הכל חורים . חצאית ממש פרומה . הסיומת לא אותו אורך. שמלה שניה - הבטנה לא תפורה לשמלה. פשוט הזווייי. מוצש מקווה חגיגות ואין לי שמלה !! עד שהגענו לתופרת שפשוט הצילה אותי ,ישבה עד הבוקר לתפור לי את השמלות . אני לא הפסקתי לבכות חודש וחצי לפני החתונה . הוא פשוט הרס הכל!! כל החוויה הטובה לא הייתה. והכל בגלל בנאדם אחד קטן עם אפס ביחסי אנוש.
הצג עוד

ortalbenha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
20 מתוך 100
גם אם הייתי מקבלת בחינם את השמלת כלה ממנו לא הייתי חוזרת לעשות אצלו שמלה שוב. יחסי אנוש-זוועתיים ומזלזלים תפירה-מזעזעת ולא מקצועית זמינות-בזיון שורה תחתונה לא מומלץ בכלל!! אם אתחיל לספר את התלונות שלי על כל ההתנהלות איתו לא אסיים.
הצג עוד

Barak   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
25 מתוך 100
אשתי בדקה מספר מעצבים והגיעה ליאקי על אף שהביקורות עליו לא היו משהו. אפשר להגיד שרמת השירות שלו גרועה ביותר ופשוט כל מדידה הייתה מבאסת מהשניה. נקודות שלילה: - יחסי אנוש גרועים. - איכות תפירה גרועה - קרעים, שובל מלוכלך, מחטב לא תפור לשמלה ועוד. - עיכובים בהכנת השמלה. - דחיית מדידות ברגע אחרון. - גימורים לא נתפרו היטב. - תשלום מראש אפילו שהשמלות לא היו מוכנות. רציתי לקחת לו את השיקים הדחויים ולשלם לו רק אם העבודה תהיה טובה, אבל אישתי התחננה שלא אתעסק איתו. הגענו אחרי החתונה להתלונן על כל הפאקים שהיו בשמלות והתשובה שקיבלנו הייתה: "אפילו אם קנית ממני סחבה זו הייתה החלטה שלך" והתחיל שוב להתקיף כי ביקרנו את העבודה שלו. בקיצור לא להזמין אצלו תעשו טובה לעצמכם.
הצג עוד

Heli   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יאקי רביד האלוף!! יחס אישי שחבל על הזמן שלא נדבר על השמלות שגרפו מלא מלא מחמאות!! צוות מדהים!! לאורך כל הדרך נתן הרגשה מדהימה וטובה אווירה כיפית , תמיד נתן תחושת רגוע!! פשוט מושלם ממליצה בחום!!!!!
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מ-ו-ש-ל-ם!! צוות מדהים שעובד סביב השעון עם חיוך ורוגע שמורגש לאורך כל התהליך!!! היה לי כיף להגיע כל פעם לסטודיו ולהרגיש את אווירת החתונה דרכם בצורה הטובה ביותר!! יאקי המהמם!!! מעצב מוכשר יודע לזהות בשניות מה כן ומה לא. להתאים לגופך את הגזרה הכי נכונה לך!!! ברגע שנכנסתי לסטודיו ידעתי שעם שמלה שלו אני מתחתנת ואין צל של ספק!! אז לקחתי 2 שמלות והמחמאות לא פוסקות !!!!! היה לי נוח להיות בהן ולא הרגשתי טיפה של קושי!! וזה גרם לי להיות כלה קלההה ברמות!!!!! תודה לך יאקי המהמם על שירות ושמלות שהיממו את כולםםםםםםםםם!!!!!!
הצג עוד

321liro   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יאקי רביד המקסים! הייתי אצל המון מעצבים אבל בחיים לא נתקלתי במעצב ככ מוכשר שנותן יחס כזה אדיב ומתחשב.. כולנו לחוצות לפני האירוע וצריכות לסגור ככ הרבה דברים אבל מה שהכי חשוב לנו זה ללבוש את השמלה הכי נוצצת ומהממת בעולם. אז הייתה לי את השמלה הכי מהממת בעולם! קיבלתי ככ הרבה מחמאות! נהיניתי ככ להגיע למדידות עם הצוות המדהים והשירותי שלך! אז תודה רבה!!! ובעזרת השם ניפגש בברית(: ממליצה בחום!
הצג עוד

תהל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יאקושש אחד ויחיד !!! עזבו שכל שמלה יותר להיט מהשניה. אני אישית מאוד התרשמתי מיאקי. מהיחס והכנות שלו להתאים לי שמלה שתענה על הציפיות שלי. בחרתי שמלה צנועה והכי סטייל שיש !! תודה לך יאקי על הסבלנות !!! על היחס , ועל כל השינויים וההוספות שרציתי. אוטוטו חברה מתחתנת ואני באהה שובבב איזה כיף!!! ♡♡♡♡
הצג עוד

hadaramit1991   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
כלכך נהנתי לבחור אצל יאקי שמלה .. ממליצה בחום!!! בחרתי אצלו שמלה בזמן המדידות היה הכי סבלני שיש בזמן שאני הכי לא החלטית!!! נתן לשמלה טאצים נוספים בזמן המדידות בכדי להוציא את השמלה הכי מושלמת שיש ושהכי מתאימה לי !!! עיצוב הורס בסטייל יחודיי !!! לא הפסקתי לקבל מחמאות !!!!
הצג עוד

ofri   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
הגעתי ליאקי כמה ימים לפני החתונה, לאחר שהתאכזבתי מאד מהשמלה שעוצבה לי אצל מישהו אחר. יאקי הסכים לעשות לי שמלה בזמן קצר שאני לא האמנתי שזה אפשרי בכלל. הוא קיבל אותי עם חיוך והבנה והרגיע אותי שהכל יהיה בסדר. העיצובים שלו פשוט מדהימים וכל שמלה יותר מהממת מהשניה! קיבלתי מלא מחמאות על השמלות, הן היו נוחות בטירוף והכי חשוב אני הרגשתי בהן כמו נסיכה! :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up