כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גלי ענבר
94
98 מתוך 100
לפי 127 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
noga1w   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בחורה מקצועית, נעימה, עדינה ואמפתית. הרגשתי מאוד בטוחה איתה. לא הפסיקו להחמיא לי על האיפור שמצד אחד היה עדין ומצד שני עם נוכחות.
הצג עוד

Lיאת   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשרון נדיר, יכולת לזהות בכל אחת את הייחוד שלה ולבטא אותוגלי מוכשרת ויצירתית בצורה נדירה. תמיד קשובה, מתבוננת ולומדת את המאופרת, לא מרפה עד ש"יורד לה האסימון", והמוזה שורה עליה. בשנה האחרוה זכיתי לחתן את שתי בנותי. אחרי שנהנינו משרותיה בפעם הראשונה, הבחירה בה היתה אך מתבקשת מאליה. אני לא מדברת רק על האיפור המיוחד שהבליט את יופיין של הכלות ושנראה רענן עד הרגע האחרון. בשני הארועים האלה ראיתי את גלי מאפרת 10 איפורים שכל אחד היה מיוחד ושונה מהשני, שזה מדהים בפני עצמו. האיפור שעשתה לי בחתונה הראשונה היה מ-ה-מ-ם ומיוחד, ובחתונה השנייה היא עשתה משהו אחר לגמרי ומהמם לא פחות. אני מתאפרת לא רע בעצמי, וראיתי הרבה איפורים, אבל מעולם לא ראיתי מישהי כל כך רבגונית, כל כך לא שגרתית, פתוחה, קשובה ויצירתית כמוה. כל אשה יצאה ממנה מאושרת. גלי ידעה איך לתת לכל אחת בדיוק מה שמתאים לה. רוצה להיות יפה וטבעית, יש. רוצה דרמתית ונועזת - יש ויש! גלי מקצוענית שאין דברים כאלה. צריכה לדבר איתך, לדעת מה את אוהבת, מה תלבשי, אפילו איזה נעליים תנעלי, ואיך תסדרי את שערך. רואה הכל, ומספקת בדיוק את הלוק המתאים, זה שיוציא ממך את כל היופי החבוי בך. נעימה, עדינה, רכת-מגע, מאפשרת וביחד עם זה גם יודעת לתת כיוון וחיזוק בדיוק במידות הנכונות. בשמי ובשם בנותי, הגיסות והחברות שלהן אני אומרת בפה מלא: גלי זה חוייה חד פעמית ומפנקת! מהמקרים הבודדים שאת משלמת בשמחה, כי קיבלת תמורה מלאה לכספך. תמשיכי ככה, גלי. כבוד.
הצג עוד

yulia263   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את גלי פגשתי בביתה ברמת פולג בנתניה, היא הייתה אדיבה ונחמדה וכבר באיפור הניסיון ידעה בדיוק למה אני מתכוונת.ביום החתונה גלי הגיעה מלאת אנרגיה עם מזוודה ענקית מלאה בכל טוב :) הרגתי כמו ילדה בחנות צעצעוים :)גלי איפרה אותי במהירות (יחסית), ידעה להתאים את האיפור לתכשטים שענדתי.החתונה הייתה ביום גשום, יש לציין שיצא לי לעמוד דקות ארוכות תחת טיפטופים עד שהצלם בנה את הפריים הרצוי והאיפור לא זז מילימטר!הגעתי לחופה בדיוק כפי שיצאתי לצילומים.האיפור החזיק מעמד בזמן כל הרקודים,הוא לא נמרח ולא היה בכלל צורך בתיקונים.חוץ מהאיפור המקצועי גלי הייתה נפלאה, הוסיפה המון לאווירה כייפית ונינוחה (לא קל לשחרר כלה להצטלם ככה בגשם..).היה תענוג לעבוד איתה!
הצג עוד

galitne   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
ראשית כל חשוב לי לציין כי גלי היא אדם מקסים, שזה דבר אשר לי ולבעלי היה חשוב לא פחות מהרמה המקצועית של כל אחד מהספקים שרכשנו את שירותם בחתונה.הגעתי לגלי דרך איזיווד לאחר שכמעט וויתרתי עם הרעיון של מאפר/ת דרך איזיווד מכייון ורוב הספקים שלהם נמצאים באזור תל אביב ואני התארגנתי בנתניה.לאיפור הנסיון הגעתי עם חברה. גלי היתה נעימה, קשובה וסבלנית ואיפרה אותי בסגנון שמאוד התאים והחמיא לי. החתונה היתה ביום שישי בצהריים, מה שאומר שצריך לקום מוקדם מאוד להתארגן. גלי ומעצבת השיער עבדו במקביל בחלק מהזמן (מבחירה שלי לחלוטין על מנת שאוכל לישון עוד חצי שעה...) אך הדבר לא פגע אפילו במעט בתוצאה הסופית! גלי איפרה אותי מדהים, והסתבר לי שהחששות שלי שהפנים שלי יבריקו מהשמש והחום של חודש יוני בזמן הצילומים היו מיותרים לחלוטין – כמו שגלי אמרה ודאגה להרגיע אותי האיפור נשאר ונשאר מדהים לאורך הצילומים ולאורך כל האירוע, גם לאחר אי אילו שעות של ריקודים.הדבר היחיד שטיפה ירד פה ושם היה הליפגלוס. אבל באיפור נסיון ביררתי עם גלי בדיוק באיזה ליפגלוס היא השתמשה ודאגתי לקנות את אותו האחד מראש כך שהייתי מסודרת לתיקונים קטנים פה ושם.
הצג עוד

Anat82   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גלי חמודה ממש ומקצועית מאוד. מהר מאוד היא הבינה אותי, והצליחה מהר מאוד לאפר אותי בצורה שממש אוהב - כלומר בעדינות, אך עדיין מספיק "כלתי". את אמא שלי היא בכלל איפרה מדהים לאירוע....
הצג עוד

hkedmy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
מהרגע שנכנסתי לאתר שלך היתה לי תחושה שאת האחת בשבילי.חיפשתי איפור שיעשה - WOW! מצד אחד משהו מיוחד ויוצא דופן ומצד שני לא מוגזם.רציתי איפור מעושן עם קצת צבע ולא איפור פשוט ו"טבעי" ובנאלי כמו שרוב המאפרים והמאפרות הציעו לי.כשנפגשנו, היה קליק מהרגע הראשון. סוף סוף מצאתי מישהי שלא ניסתה לשכנע אותי שמה שהיא חושבת זה הנכון ונתנה מקום לצרכים ולרצונות שלי (וכמה חיפשתי...!!).גלי, את כל כך מוכשרת וכל כך צנועה שלא יכולתי אפילו לדמיין בחלומות את ה-WOW שעשית לי!וכשעברת לאפר את המלוות שלי, המשכת להפתיע פעם אחר פעם - ובגדול! מדהים איך שהצלחת להתאים את עצמך לרצונות של כל אחת ואחת בסגנונות כל כך שונים ובצורה כל כך מקצועית ויפה. את פשוט אמנית.עכשיו אחותי מתחתנת בעוד כמה חודשים ואת על הכוונת - ראי הוזהרת! ;-)
הצג עוד

חנצי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קודם כל אומר שהאיפור היה החלק הכי בעייתי מבחינת המראה הכללי שלי בחתונה, גם בגלל שאני לא מתאפרת ביומיום בכלל, וגם בגלל שיש לי גוון עור מאד מאד חיוור וכל צבע נראה עליו מאד בולט (גוון של שמנת נראה עליו צהוב). הגעתי אליה לאיפור ניסיון מלווה בשתי בנות משפחה ביקורתיות ודעתניות, וגלי הייתה כל-כך נעימה וסובלנית ושירותית, שלא רציתי לראות יותר שום מאפרת.הייתי אצלה במשך כמה שעות עד שהצלחנו למצוא גוון שיהיה מספיק בולט בשביל שייראו אותו אבל לא בולט מדי, שלא ייראה מוגזם. בסופו של התהליך הצלחנו למצוא איפור עדין ויפה, שמתאים למראה שלי ולאישיות שלי, שאפילו המלוות שלי אישרו!לאורך כל האירוע וגם אחריו אנשים החמיאו לי על האיפור העדין והאלגנטי, ואמרו לי שאני צריכה להתאפר ככה בכל יום :)
הצג עוד

sivanibaram   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
את גלי פגשתי בביתה בנתניה , אמא שלי ואני נכנסנו אליה וישר הייתה רגשה של חום והבנה , גלי אישה מדהימה , האיפור שלי , של אחותי ואמא שלי היה מדהים , לא נמרח , לא נהרס , לא נמחק . בפגישת הכרות ונסיון עשינו כמה דוגמאות וצבעים , לוודא שהכל תקין והולך כמו שצריך . למרות השעה המאוחרת גלי לא וויתרה ולא דחפה אותנו החוצה , ישבה הסבירה בדקה ובסוף אפילו צלמה שנהיה בטוחים שזה בדיוק מה שאנו רוצים . גלי את אוצר , תודה על הכל , את מקסימה ולכולם אני ממליצה .
הצג עוד

mayamo   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
גלי הגיעה אלי למלון ואיפרה אותי מ-ה-מ-ם!!! היה לה חשוב, גם באיפור ניסיון, שאהיה מרוצה והיתה מקסימה לכל אורך הדרך! קיבלתי ים של מחמאות, היא שידרגה אותי פלאים! גם אימי והמלווה שלי התאפרו אצלה והיא עשתה עבודה נהדרת איתן!!!
הצג עוד

מיקה וגיא   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל גלי הגעתי אחרי שקראתי עליה ביקורות טובות ואחרי שהתלבטתי בינה לבין אחד הסלונים הגדולים והנחשבים בשוק. בשלב ראשון קפצי לבדוק את הסלון הנחשב ומצאתי שם הרבה מוזיקה, אנשים ואקשן, או כמו שאני קוראת לזה - בלגן.אני העדפתי את הבחירה השפויה והרגועה, מה גם שיחס כמו של גלי, בוודאי לא מקבלים בסלון גדול.כשהגעתי אל גלי כדי להתרשם ממנה, היא ישר הציעה שנעשה במקום איפור ניסיון, בלי התפלצנות של קביעת תור וכו'. האיפור כמובן יצא מהמם. אני כנראה קצת בעייתית וקצת לפני החתונה החלטתי שבא לי סגנון אחר לגמרי וכששאלתי מה דעתה, היא ישר הציעה שנעשה עוד איפור ניסיון וכל מה שנצטרך שאהיה רגועה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up