כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

DVA הפקות
92
92 מתוך 100
לפי 74 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ira   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
שלום דימה היקר. אנחנו רוצים להודות לך מעומק הלבעל ההשקעה,המקצועיות,הסבלנות האין סופית שלך,והיכולת שלך להבין כל אחד באשר הוא ולתת לו את הליווי מקצועי וההרגשה הכי טובה. אין מילים להביע את הערכה שלנו אליך. למרות שהאירוע שלנו יצא בתקופה לא פשוטה בכלל על כל עם ישראל, אתה עשיתי הכל כדי שיהיה לנו את הדבר הכי חשוב ביום המיוחד שלנו, וזה כמובן מזכרת והזיכרון הכי טוב שנשאר מהיום הזהוהכל יצא מושלם בצורה הכי מקצועית זכינו להכיר אדם מיוחד וחבר יקרתודה רבה על הכל ונתראה בשמחות בקרוב 😊
הצג עוד

יוליאן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
ב-2008 DVA הפקות צילמו את חתונתינוב-2012 צילמו הפיקו אלבום לילדתינו הראשונהב-2024 יום צילומים והפקת אלבום לבת מצווה.אפשר להסיק מכך שאנחנו לקוחות מאוד מרוצים.מחכים ליום צילומים והפקת אלבום לבת מצווה של ילדתינו השניה.

לילה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
95 מתוך 100
התחתנו יום אחרי פרוץ המלחמה ולמרות כל האי וודאות שהייתה וכל בעלי המקצוע הבריזו דימה הגיע ונתן מעצמו ודאג שיצאו לנו תמונות יפותדימה היה זמין תמיד לכל השאלות והגחמות לא משנה כמה שיגענו אותו,במהלך הצילומים תמיד דאג לחיוכים ולמצב רוח ולתמונות יצירתיות.
הצג עוד

נדין   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
‏צוות מספר אחד אם זה השירות תמונות הרגשה שאנחנו בידיים טובות אלופים✨
הצג עוד

קארין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
דימה הגיע בהתראה של יום לצלם אותנו וידיאו כחלק ממיזם מחתנים את הלוחמים של ליאור נרקיס וחבד סביון. ממש בהתנדבות מלאה! מהרגע הראשון התאהבנו. נתת לנו להרגיש הכי מקודשים וחופשיים ביום הזה, בלוח זמנים בלתי אפשרי בחרת את הפריימים הכי יפים, בזרימה ובכיף מתוך כשרון ענק. היית רגיש כלכך שאפילו עצרת את כולם ואמרת להם רגע להביא לי מים. תודה לך דימה!!!!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כפי שכולם יודעים יום החתונה הוא יום מאוד ארוך, ומעייף. בזכות דימה היקר שלא נתן לנו להרגיש לרגע תחושה לא נעימה, דאג שהחיוך לא ירד לנו מהפנים ושרק נצחק.דימה היקר רצינו להודות לך מכל הלב על יחס חם, אכפתי ודואג ..אתה בן אדם מדהים לפני שאתה צלם מהסרטים, תודה תודה תודה שזכינו בצלם כמוך ותודה על הכל 🤍
הצג עוד

Yana   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
דימה היה איתנו בקשר לאורך כל הדרך היה זמין לשאלות וגחמות גם לאחר הפגישה שלנו איתו. ביום החתונה הגיע יחד עם הצוות שלו והרימו את מצב הרוח לנו ולמלווים. כשהרגשנו שאנחנו אבודים ידע להנחות אותנו מה איך ואיפה וכשהשתחררנו נתן לנו מקום לשגעונות שלנו. לאחר שהגענו לאולם הצוות התחלק ונתן יחס לכולם גם לנו וגם לאורחים. תוך זמן קצר תמונות מיום הצילומים עצמו היו על המסך באולם וקיבלנו מחמאות רבות.
הצג עוד

Nastia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
צוות מדהים ומקצועי ברמות מהפגישה הראשונה שלנו עם דימה היו זמינים כל הזמן , גרמו לנו להרגיש בנוח עשו התאמה לאופי שלנו היו סבלנים וידעו להזרים אותנו לרעינות לא מתוכנים ביום עצמו . גם כשהיו תקלות ביום עצמו ידעו להיות שם להרגיע ולעשות שיחות מוטיבציה.התמונות והסרטונים היו יותר מי מה שציפינו . ממליצים בחום ובאהבה.
הצג עוד

Katerina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את החוויה שלנו עם DVA אני יתחיל בזה שמהתחלה כשתכננו אירוע וחיפשנו צלמים הם היו הראשונים ברשימה שלנו,אני ממזמן עוקבת אחרי העבודות שלהם וגם כמה חברים שלי כשהתחתנו DVA זה הצוות שהם בחרו והמליצו בחום. דימה והצוות שלו היו זמינים תמיד,קשובים,וכמובן מקצועיים מאוד. עשו לנו תמונות מהממות,וידעו גם לכוון אותנו איך ומה נכון ופשוט זרמנו איתם על לוקיישן ועל הרעיונות שלהם. אז מי שרוצה שהאירוע וכמובן הזכרונות מהאירוע יצאו בצורה הכי טובה שאפשר לבקש,אני ממליצה על DVA בעיניים עצומות 👌🏻❤️🔝 ממליצים בחום ובאהבה רבה ומאחלים להם להמשיך ולעשות את מה שהם עושים מכל הלב🌟👍🏻 התמונות מדברות בעד עצמם.
הצג עוד

Linor   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוץ מצילומים מדהימים, שזה לא מפתיע אף אחד - אני חושבת שהדבר שהכי היה מדהים בדימה והצוות שלו הוא כמה הוא גרם לנו להרגיש בנוח! לא שאנחנו חבר'ה נורא ביישנים, אבל עדיין.. אני חושבת שבמהלך היום הזה, שהוא מלחיץ, ומעייף - הוא אשכרה גרם לנו לרצות להמשיך לחייך למצלמה, לעשות פוזות, וגם גרם לנו להתרגש לקראת שאר הערב. אין ספק שהרבה מאוד מהבטחון שהרגשנו בערב הזה היה תודות לצוות DVA.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up