כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יער עין חמד
91
91 מתוך 100
לפי 101 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 2 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
ט   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו ליער עין חמד וישר ידענו ששם נתחתן!שילוב של מקום יפה, טבעי , החופה מהממת, אוכל טעים ושירות מעולה. מארגני האירוע ( מעיין ,נטלי וגולן) ענו לכל הבקשות שלנו. וקיבלנו המון מחמאות!
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
95 מתוך 100
כשהגענו לעין חמד בפעם הראשונה התאהבנו במקום והאווירה והחלטנו שזה זה. עד לחתונה היינו בקשר עם מעיין המפיקה, שנתנה מענה מאוד מהיר ואישי לכל עניין שעלה. החתונה היתה טבעונית לחלוטין, ואנחנו היינו מאוד בלחץ בעניין האוכל. גם כשהגענו לטעימות קיבלנו יחס מאוד אישי ונתנו מקום לכל בקשה שהייתה לנו לגבי האוכל (והיו הרבה), התייחסו אלינו מאוד בסבלנות והרגשנו שממש יש עם מי לדבר. בחתונה עצמה עזרא מנהל האירוע שלט ממש בעניינים ונתן לנו להרגיש מאוד בנוח, וידענו שהכל זורם, מתנהל כשורה ושעומדים בזמנים. קיבלנו המון פידבקים על המקום המהמםם! האוכל היה ממש מצוין, לקחו את כל הבקשות שהיו לנו ברצינות, ואפילו הקרניבורים שבמשפחות אמרו שהופתעו לטובה ושהיה פשוט מצוין! העיצוב של המקום היה מהמם, בחרנו את החבילה הבסיסית שהמקום מציע ולנו לא היה חסר שום דבר, יש למקום קסם ממש טבעי שאהבנו מאוד. כולם במקום מאוד מאוד נחמדים, ותודה גדולה במיוחד למעיין ועזרא!
הצג עוד

לידור ורותם   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מיוחדת הרבה מעבר למצופה, שירות ואוכל ברמה גבוה מאוד
הצג עוד

בן   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז ככה … האמת היא שאני עובד בעין חמד כבר 7 שנים ליוויתי המון זוגות לחתונה שלהם ובשנה שעברה זכיתי להתחתן כאן בעין חמד במתחם החורשה הייתה לי ולאישתי חוויה מדהימה ומרגשת לקבל את המקום מזווית של חתן הייתה יוצאת מן הכלל אווירה סוף הדרך אוכל ברמה הכי גבוהה שיש עד היום אורחים שלי מדברים איתי על המקום והחתונה ❤️
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
90 מתוך 100
לפני כחמישה חודשים בני ובת סוגו החליטו להתחתן. הם התעקשו על אירוע בגן,בטבע כמה שיותר,חתונה טבעונית.אני,אם החתן התחלתי בחיפושים,שמעתי בעבר על גן האירועים עין חמד,יצרתי קשר,חזר אלי נציג בשם דן או רן,לא זוכרת בדיוק,אדם אדיב ונחמד.יצר קשר עם הזוג ואחרי לא מעט התלבטיות וחיפושים הזוג החליט לקיים את האירוע בעין חמד לשמחתנו הרבה,ואחרי האירוע גם לשמחתם הרבה!
הצג עוד

Alon   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מקום מושלם, מטופח, עם לוקיישן שיא!אין הגבלת רעש ואפשר לעשות אפטר באירוע!הצוות מושלםםםם דאג לכל דבר שרק ביקשנועזרא המנהל אירוע ומעיין המפיקה פשוט צמד שעשו בישבילנו הכל!שלחנו אסאמאס ואחרי שעתיים קיבלנו תמונה שזה מאושר יצא לפועלמומלץ בטירוף!
הצג עוד

rivka   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
95 מתוך 100
מקום מהמם, טבע מדהים!ואוכל גורמה ברמה גבוהההכל טעים!בקיצור מקום מושלם!

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
20 מתוך 100
הייתי אורח לפני כמה זמן במקום, ובתור חתן שכרגע אחר חיפוש של אולם אני חייב להגיד !! הדגים לא היו מבושלים, אוכל קיבלנו מאוחר לאחר ריבים עם הרבי מלצרים, השירות על הפנים, ובנוסף שתייה הייתה חסרה תמיד לאחר ויכוח ושיכנועים עם המלצרים, הם הסכימו להביא לנו פטריות חימום (כי היה מאוד קר) וגם ישנם כאלו שלא עבדו והיו מפורקות - חסר ברגים והיה סיכון רב שיפול על האורחים לסיכום,אוכל, שירות, וכל מה שצריך מהאולם היה ברמה מאוד מאוד ירודה או לפחות וחייב להגיד שאין תמורה למה שבעלי האירוע שילמו !
הצג עוד

gil   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו אולם שישלב טבע ואנשים טובים וגן האירועים עין חמד קלע בול לרצוננו. אין לנו מילים להסביר את הפידבקים שקיבלנו מהאורחים שלנו וכמה שהם נהנו! בתור הזוג שמתחתן קיבלנו את מלוא תשומת הלב מהצוות, כולם חייכנים ומקסימים - בן (מפיק), טובה (מנהלת האירוע) , השף (אוכל מדהים!) כלל המלצרים ורב המלצרים (יהודה) והברמנים, נעמי וחנן (המעצבים), אילנית וכו'... באמת פשוט מושלמים! נותר לנו לשבח רק במילים טובות! כל הבקשות שלנו נענו בצורה הכי כיפית וטובה שיכולנו לבקש! מומלצים בחום בחום בחום!!!! אוהבים המון!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
עצרו הכל!!! תפסיקו לחפש מקום! עין חמד זה המקום היחיד להתחתן בו! הכל התחיל כשחודשיים לפני החתונה ביטלנו עם המקום שסגרנו מלכתחילה. נפתח חמ״ל רציני ומרוץ לסגור מקום לתאריך שכבר פירסמנו וככה בין היתר הגענו לפגישה בעין חמד. דבר ראשון קיבלו אותנו בהרגשה כל כך טובה ונעימה שכבר הרגשנו הרבה יותר רגועות. אילנית ישבה איתנו הסבירה לנו הכל ואפילו שלחה אותנו לטעום אוכל בקבלת פנים. מאותו רגע התאהבנו ופתאום לסגור חתונה בחודשיים לא היה נשמע כזה קשה. כל ההתנהלות מול המקום הייתה כלכך קלה והזמינות מידית תמיד. בן המפיק ישב איתנו מתי שרק רצינו וענה על כל שאלה ודאגה שהייתה לנו. טובה ויהודה בזמן האירוע דאגו לנו לרמות הכי קטנות והכל בחיוך והרגשה כל כך טובה! ובסוף, יום אחרי… כל האורחים לא הפסיקו להחמיא על כמה יפה המקום, כמה האוכל היה טעים בצורה יוצאת דופן וכמה הצוות היה נעים ואדיב!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up