כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

coolbar

coolbar

שירותי בר לאירועים
כתובת:
טלפון:052-6066956
73
71 מתוך 100
לפי 6 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Einav   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ארז האלוף נתן לנו שירות אישי מהרגע הראשון. התאהבנו בנינוחות, בכנות, באכפתיות ובזרימה. הוא היה גמיש והתאים את הבר לצרכים שלנו. הם הגדילו ראש ונתנו תחושה נעימה. אנשים טובים, ממליצים מאוד!!!
הצג עוד

naama_ro   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
20 מתוך 100
לצערנו הספק היחידי עליו אנחנו מרגישים מחוייבים לתת פידבק ולצערנו שלילי במיוחד.על איתי קיבלנו המלצה דרך הקיטרינג שלנו מבלי לראות אותו בפעולה והחלטנו ללכת על זה.לאחר שקיבלנו מחברת הקיטרינג את החוזה הסתבר משום מה שהמחירים פתאום "אינם עדכניים" ולפתע המחיר לא כלל מע"מ ותשלום ברמנים הוקפץ בעוד 50 שקלים לאחד.אחרי משא ומתן סגרנו את העיסקה עד לפרטים הקטנים כולל איזה בקבוקים של אלכוהול אנחנו נקנה לבד ועד לפרטים הגדולים כגון שעות החתונה הארוכות שידוע בודאות כי זו תהיה חתונת שישי ארוכה לכל הספקים.על אף בקשות חוזרות ונשנות לקבל את טיוטאת החוזה במייל הובטח מאיתי בע"פ כי נחתום בפועל על אותו החוזה בפגישת הספקים ואין מה לדאוג.שבוע לפני החתונה מתקשר אלינו בחור בשם נועם(כיביכול מטעמו של איתי) ומבקש לשלוח את החוזה לחתימה למחרת במפגש הספקים, תוך כדי השיחה מתברר כי נועם אינו קשור כלל לחברת קול בר ולדבריו החברה שלו ושל איתי מעבירות עבודות בניהם באופן קבוע !!!(כל זאת כמובן בלי לידע אותנו כלל)לחוזה לא היה שום קשר בין מה שהוסכם עם איתי בע"פ!!!! בנוסף לשינויים, טוען כעת נועם שזוהי אשמתינו וכי הוא דורש עכשיו-שבוע מהחתונה כאמור 500 שקלים נוספים על כל שעה נוספת מהשעה 20:00( כלומר 5 וחצי שעות מתחילת החתונה)כמובן שלא הסכמנו לשתף פעולה עם נסיון הסחיטה הנוראי שבוע לפני חתונתינוולאחר צעקות והאשמות של איתי ונועם כלפינו יצאנו לחיפוש מההתחלה, מרוטי עצבים, אחר בר שבוע לפני החתונה(במזל מצאנו את מורן מערמוניה עליה אנחנו ממליצים בחום גדול)לסיכום אנו ממליצים להתרחק מספק זה !!!ולעבוד אל מול ספקים ישרים,אמינים ונעימים-יש הרבה כאלולאחר צעקות בוטות ומפח נפש עצום החלטנו לצאת שבוע לפני חתונה ולחפש בר אחראמין
הצג עוד

גדי שרון   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
עם coolbar למעשה לא נפגשנו בכל עד יום האירוע. כל הפרטים נסגרו בטלפון ועל פי תפריט שהועבר אלינו במייל. כל השיחות עם ארז היו עיניניות והיה ברור שהכל נרשם. התפריט הפשוט ביותר כולל משקאות תוצרת חוץ, ברמה בינונית. הכוונה לכך שמי שרוצה אלכוהול איכותי באמת לא יוכל למצוא זאת בתפריט הבסיסי, אבל זו הייתה התחלה טובה. התפריט גם לא כלל בירות, משקאות אנרגיה וקווה. אנחנו שידרנו באופן עצמאי את הבר בוויסקי איכותי מהדיוטיפרי, יין אדום איכותי ו בירות בבקבוקים שקנינו. דרך הבר לקחנו קווה לפי פתיחה (35 ש"ל לבקבוק), משקאות אנרגיה לפי פתיחה.בבר היו 5 ברמנים לאירוע של 300 איש.ארז נתן את חוות דעתו לגבי אופן ההגשה, מה כדאי להוציא ומתי והסכמנו כמעט על הכל.אנחנו הדגשנו שחשוב לנו מאוד לתת שירות טוב ומהיר בעיקר בקבלת הפנים.
הצג עוד

oreden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל איתי הגענו שבועיים לפני החתונה, מהרגע הראשון הבאנו שמדובר באיש מקצוע אמין, שאפשר לסמוך עליו ולהיות רגועים ביום החתונה. איתי תיקתק את הבר, האורחים שתו ונהנו.
הצג עוד

יערה ועידן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
60 מתוך 100
צר לנו אך מסתבר שיש- משום מה- שני ספקים של ברים שנקראים cool bar. אנחנו קיבלנו שירות מהקול בר השני (שנכתב באותיות גדולות עם רווח בין המילים) ולא אצל הספק הזה. אני לא מצליחה להסיר את חוות הדעת שלי מהספק הזה ולכן לצערי היא נשארת.

buyao   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
לקולבר הגענו דרך אתר זה, וזו חובה נעימה להוסיף לו כאן את המילה הטובה שלנו. איתי הגיע אלינו פעמיים לפני האירוע – בדיקת השטח ופגישת ספקים (האירוע היה בשדה מאחורי הבית). אחרי התלבטות קלה הוחלט שהוא יקים עמדת פרי-שייקים בכניסה, החלטה שהתבררה כמצויינת. למרות שהחלטנו להוסיף סוג בירה במקום משקה האנרגיה, איתי הביא גם משקה אנרגיה שהתברר כנחוץ ולא גבה עליו תשלום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up