כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

גיא אורן

גיא אורן

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:
טלפון:050-9398282
94
96 מתוך 100
לפי 25 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
חיפשנו מי שיעשה לנו טקס חופה אזרחי ובסוף מצאנו את גיא המקסים. החיבור עם גיא היה מאוד מהיר והוא ישר קלט אותנו וקלע בול בעבודה שלו איתנו. בנינו יחד איתו את הטקס וכתבנו לעצמנו את הכתובה בעזרתו והכל יצא מושלם.. אז תודה!! מי שמחפש טקס אזרחי שתואם בדיוק לזוג ולעשות את זה בתהליך כיפי פשוט ונוח אז גיא הוא הכתובת:)
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
גיא היקר אנחנו רוצים להודות לך על הקסם המיוחד שיצרת ההכנה לחתונה ובאירוע עצמו. אנחנו מרגישים שבמפגשים שלפני החתונה לווית אותנו באופן חם ומכיל, נתת לנו תחושה של בטחון ומיקוד, נתת לנו חופש להכניס את העולם שלנו,היית פתוח להכל ובעיקר מאוד נעים וקשוב. הצלחת לשלב בנועם את העולמות של שנינו. בחתונה עצמה נתת לנו תחושה של שלווה אנחנו שמחים מאוד מאוד שעשינו את הטקס איתך אין עליך !!!! חיבוקים ונשיקות אוהבים מאוד ירקו וקרן 😘
הצג עוד

לירון לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
עם גיא נפגשנו פעמיים לפני החתונה, בשני המפגשים הוא היה מקסים ונעים, התעניין ושאל את השאלות הנכונות שיגרמו לו להכיר אותנו בצורה הטובה ביותר, ולהתאים את הטקס אלינו. ואכן כך היה, הטקס ענה לנו על כל הציפיות ומעבר לכך, ועם ההנחיות והטיפים של גיא אפילו הצלחנו להקריא אחד לשניה קטעים, כפי שהיה לנו מאוד חשוב לעשות, ולעבור את זה בשלום :) הטקס היה יפה ומרגש, קיבלנו המון מחמאות, ולא נשארה עין יבשה. גיא מומלץ בחום! היה נעים להכיר :)
הצג עוד

rivkapar   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
גיא היקר, מה אפשר להגיד? לא יכולנו לבקש מישהו מתאים יותר, נכון יותר, מקסים יותר. גיא ליווה אותנו מהרגע הראשון בקסם, תוך שמירה תמידית על עקרונות הומניסטים ונוספים שחשובים לנו כל כך. המשימות הזוגיות עוררו המון מחשבה ועומק, האירוח החם בביתך בצור הדסה חימם את הלב ובו נרקם אט אט, בהקשבה מלאה וכישרון רב הטקס שלנו. הטקס עצמו היה מרגש, קולע, מעורר חיוך ומלא באהבה! תודה גיא, אין כמוך!
הצג עוד

סיון ונדב   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
היה לנו חשוב להתחתן באופן שייצג אותנו, שנתחבר אליו ונתרגש ממנו!התהליך שעברנו עם גיא היה מדהים, הוא גרם לנו לחשוב על העבר המשותף שלנו ולהסתכל על העתיד,גיא היה גמיש מאוד במפגשים איתנו- התנהלנו בסקייפ לאורך בניית כל הטקס כי אני (הכלה ) הייתי בחו"ל וגם בלי מפגש פנים מול פנים התחברנו בלי בעיה.גיא מגיע עם ניסיון רב עם זוגות רבים שלכל אחד השגעונות שלו והוא הצליח לקלוע ישר ללב שלנו ושל כל האורחים שלנו,עזר לנו לעצב ולבנות את הטקס לא רק מבחינת הטקסט אלא גם מבחינה וויזואלית והיה חלק אינטגרלי מהאווירה המיוחדת והמדהימה ששררה באותו היום.
הצג עוד

lifuter   כתב/ה חוות דעת לפני 9 שנים
100 מתוך 100
פנינו לגיא יום וחצי לפני החתונה בגלל שהרב שאיתו סגרנו מבעוד מועד הודיע לנו שעקב ביטול הטיסות מחול (מבצע צוק איתן) הוא לא יצליח להגיע לטקס. למרות שזו היתה התרעה קצרה, גיא עבד איתנו על כל פרט ופרט בטקס, הסביר לנו את המקום ממנו הוא מגיע וביקש לשמוע עלינו. הוא הקדיש שעה וחצי מזמנו יום חמישי (כאשר החתונה התקיימה יום למחרת ) כדי ללמוד את הסיפור שלנו על מנת שיוכל לספר אותו לאורחים שלנו בטקס החופה. מיד אחרי השיחה, גיא שלח לנו את הטקסטים שעליהם דיברנו איתו והציע לנו לעשות עריכות ותיקונים במידה ונרצה. הוא התחשב בכל העריכות שהצענו ובא לקראתנו בכל מה שביקשנו. אנחנו אסירי תודה על טקס יפיפה ומרגש, על המסירות , על הזמן שהקדיש כדי ללמוד להכיר אותנו ולשמוע את הסיפור שלנו. על כך שהוא עזר לנו בהתרעה כל כך קצרה ויחד עם זאת עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. על הסבלנות שהייתה לו גם כשלנו כבר היו קוצים בטוסיק. על החיוך ועל הרוגע ששידר בכל שלב בטקס, לפניו ואחריו, בשיחת הסקייפ ובשיחות הטלפון. על שכיבד את מה שרצינו לשדר והראה לנו עוד דרכים לשדר זאת. המון אורחים ניגשו אלינו אחרי החופה ואמרו שהיה טקס מדהים ומרגש, גם חילוניים וגם דתיים. היה מקסים, מיוחד, פשוט ויפה. תודה!נשמח להמליץ על גיא לחברים ובכלל
הצג עוד

odeliat   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבר מההתחלה ידענו שאנחנו לא רוצים טקס דתי וחיפשנו מישהו שינהל את טקס החופה בצורה שאנחנו רוצים. מצאנו באתר המלצות טובות על גיא והחלטנו להיפגש איתו. כבר על ההתחלה גיא הסכים להיפגש במקום שנוח לנו, קרוב לבית. גיא מאוד נחמד ונוח לדבר איתו. בהתחלה הוא הסביר לנו את הרקע שלו ואנחנו הסברנו בכללי על הכוונות שלנו לטקס. כשהחלטנו ללכת איתו היינו שקטים שהטקס יתנהל בצורה הכי טובה לנו.בפגישה השניה שלנו גיא בא אלינו הבייתה, מקום מאוד נוח לנו... :)דיברנו על ההיסטוריה שלנו כזוג וגיא הכיר אותנו יותר.. החלטנו מאוד מהר על תבנית הטקס ותוך שבוע גיא כבר שלח לנו את הטקסט שהוא כתב. אנחנו אישרנו עם מספר תיקונים מאוד קטנים (מה שהוא כתב מלכתחילה היה מעולה..) והכל היה מוכן ליום החתונה.גיא העביר את הטקס פשוט מושלם. הרבה פנו אלינו עם חיוך גדול שהטקס היה מרגש ואחד הטקסים הכי טובים ויפים שהם ראו..
הצג עוד

לירון ונאור   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל גיא הגענו במקרה, חיפשנו עורך טקס והגענו לאתר "טקסים". ראיתי את תמונתו ומה שכתב, אחרי שיחה טלפונית החלטנו להפגש איתו ולראות אם יש ביננו כימיה.בגלל שאנחנו גרים רחוק, לקח זמן עד שהצלחנו להפגש. הוא הבטיח לשמור לנו את התאריך גם אם נחליט לא לבחור בו. (דבר ראוי להערכה)נפגשנו פעמיים. פעם ראשונה פגישת הכרות ובפעם השנייה התחלנו בבניית הטקס.משם ועד מועד החתונה דיברנו בטלפון והתכתבנו במיילים עד שהטקס היה מוכן ולשביעות רצוננו.גיא פשוט אדם מקסים.הוא מתעניין, מנצל את נסיונו הרב לטובה. מציע הרבה אופציות שמהן ניתן לבחור. מייעץ מה יותר כדאי לעשות, מה פחות, אך בשום שלב מהדרך לא נתן לנו את ההרגשה שזה עוד טקס עבורו.הוא ערך את הטקס בצורה מקצועית ואישית בדיוק כמו שרצינו ודמיינו.לאחר החופה קיבלנו המון מחמאות.
הצג עוד

NivaIlan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל גיא הגענו בעקבות ההמלצות כאן בפורום. לאחר שיחה נעימה איתו החלטנו להפגש. נסענו בצהריי שישי אחד לאזור בית שמש, שם ישבנו על קפה. הוא ניסה לברר איתנו ואנחנו איתו מה העמדות בנושאים שונים. אני רציתי לקחת את רעיון הברכות למקום אישי יותר- שבני משפחה וחברים יברכו אותנו בדרכנו החדשה. גיא שם דגש על חילוניות הטקס, אך הדגיש שכל דבר בטקס ניתן לבחירה. ראינו ושמענו שאנחנו משדרים על אותו גל, ושמחנו שהנה מצאנו לנו מי שיערוך את הטקס. גיא נתן לנו שיעורי בית: לכתוב למה בחרנו בבן/ת הזוג.בפגישה השנייה עם גיא שטחנו את הסיפור האישי. גיא שאל שאלות הבהרה (לפעמים באמת שאלות קשות, כי מי אמר שזוגיות זה קל?), ורשם לעצמו הערות. דיברנו על מבנה הטקס. לאחר כשבוע גיא שלח לנו חומרים מטקסים אחרים, רעיונות כלליים, ואת "הסיפור הזוגי" שלנו, כפי שהוא רשם אותו.ביום האירוע גיא הגיע מאוד מוקדם לאירוע, הנחה את הטקס בצורה מאוד מקצועית ומרגשת בהתאמה מלאה לטקסטים ששלחנו לו ומה שסיכמנו בשיחות והתכתובות הקודמות.קיבלנו תגובות מאוד נרגשות בתום הטקס, ואחרי האירוע.
הצג עוד

Andrey Soudogodskiy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
בן אדם מאוד נעים ומעניין.היה לנו מאוד כיף להפגש איתו.בפגישה הראשונה גיא סיפר על עצמו ועל הדרך שבה הוא מאמין ולאחר מכן שאל עלינו ועל הזוגיות שלנו ומה אנחנו רוצים שיהיה בטקס ועל סמך זה הוא בנה לנו את הטקס.גיא הנחה אותנו והסביר לנו על משמעות של כל חלק בטקס,היה קשוב לרצונות שלנו ויחד עם זאת נתן הרבה המלצות והסברים להן.קיבלנו המון מחמאות מאנשים על הטקס עצמו ועל האופן בו גיא העביר אותו,האורחים אמרו שהטקס היה מאוד מעניין כי הוא היה מלא תוכן ומשמעות.היה מדהים ומרגש מאוד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up