כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נעה ואיילת

נעה ואיילת

שמלות כלה
טלפון:02-5663515
94
99 מתוך 100
לפי 41 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Avital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
החוויה של מהסלון של נועה ואיילת היא לא פחות ממושלמת. כל הסיפור הזה של בחירת שמלת כלה היה מאוד מאיים מבחינתי, אבל ברגע שהגעתי כל זה נעלם ופשוט היה לי כיף! נועה שליוותה אותי לאורך כל התהליך פשוט מהממת. היה לי כל כך נוח לדבר איתה ולהתייעץ איתה כי היא כל כך אכפתיות ומשרה רוגע וחום שפשוט חיכיתי לפגישות שלנו. היא הייתה קשובה מאוד לבקשות שלי והשקיעה המון כדי שלי יהיה נוח וכיף עם השמלה. והתוצאה הסופית הייתה פשוט מושלמת! היא גרפה המון מחמאות מכל מי שהגיע לחתונה (בן הזוג שלי עדיין מתלהב ממנה כל פעם שהוא רואה את התמונות...). מומלץ, מומלץ, מומלץ!!!
הצג עוד

נטע חיים   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנתי ב׳חוות אלנבי׳ ב- 4.9.19. את השמלה המקסימה שלבשתי עיצבו נועה ואיילת המקסימות. בכל המפגשים והמדידות שלי היינו עם איילת המקסימה, שהיה כל כך נעים וכיף איתה. מעבר לרצינות ולמקצועיות, היא גם אשה מקסימה, מתעניינת ומשרה אווירה נינוחה וחמה. הסטודיו של נעה ואיילת כל כך נעים, ישר הרגשתי בו בבית ומאוד נהנתי לבוא למדידות. הייתי מרוצה מאוד מהשמלה וגם החמיאו לי עליה המון. השמלה הייתה מאוד עדינה עם הרבה חרוזים, וכל חרוז וחוט היו במקום והשמלה ישבה בול אחרי התיקונים. לסיכום אני ממליצה בחום לעשות את שמלת החתונה בסטודיו של נעה ואיילת, ליהנות מהיחס החם והנעים ומהמחיר ההוגן. תודה על הכל! 3>
הצג עוד

Haim   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
משלב ההגעה לסטודיו הממוקם בעמק רפאים התאהבתי במקום, האווירה והיחס המדהים של נעה ואיילת הפכו כל מדידה לחוויה, נעה ואיילת יצירתיות מאוד, מוכשרות, פרפקציוניסיטיות וקשובות, מומלץ בחום!
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
80 מתוך 100
מקצועיות ויעשו הכל בשביל שתצאי מרוצה. עיצובים מהממים. יחס אישי. מדהימות

maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
שכרתי שמלה מנעה ואיילת ואני ממליצה בחום! התוצאה הסופית הייתה מהממת, השירות והיחס היו מעולים, עבדנו עם נעה, והיא באמת ביצעה את כל השינויים שביקשתי בסבלנות ומקצועיות! קיבלתי אלף מחמאות על השמלה והרגשתי בה נוח ויפה, ממליצה בחום!
הצג עוד

סתו   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
בחרתי בשמלה של נעה ואיילת מכמה סיבות: הראשונה כי השמלות שלהן פשוט נוחות ומהממות בטירוף- הן עובדות עם בדים נעימים ובלי מחוכים, סוגרים, תופסנים וכו' שאת צריכה גדוד בשביל ללבוש או לצאת מהשמלה. השניה כי זה בירושלים וזה הכי נח לבוא למדידות. והאחרונה כי הן פשוט נעימות, קשובות, מוכשרות ורגועות. עבדתי מול נעה והיא יצרה את השמלה הכי מדהימה ומחמיאה עבורי. השמלה נתפרה שלב שלב לפי הגוף שלי ולפי הבקשות שלי. התוצאה יצאה מושלמת, מחמיאה ובעיקר נוחה. קיבלתי מלא מחמאות ובעיקר הרגשתי מצוין.
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
80 מתוך 100
קניתי אצלן שמלה במכירה של קולקציות קודמות, והן עשו לי תיקונים. יצאה שמלה יפהפיה ובדיוק כמו שרציתי. נעה ואיילת היו יחסית נחמדות אבל נתנו לי לחכות כמה פעמים במהלך פגישת התיקונים, כך שהרשגשתי שלא מש כיבדו את הזמן שלי. בנוסף אחרי שאמרו לי ש-3 התיקונים שרציתי יעלו יחד 1000, אמרו לי בפגישת התיקונים שזה 500 לכל תיקון ולכן יעלה יותר. בסוף הסכימו למחיר הראשוני שהבטיחו.
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
verify
100 מתוך 100
את השמלה שלי מצאתי אצל נעה ואיילת רק שבועיים לפני החתונה שלי עקב בעיה עם השמלה שהייתה לי ממקום אחר... בלחץ חיפשתי משהו חלופי ואז הגעתי לנעה ואיילת המקסימות שכל שמלה אצלן יפה יותר מהשנייה. הן התגייסו מיד ועשו הכל כדי למצוא לי משהו שארגיש 100% שלימה איתה. הייתי כל כך מרוצה מהשלמה המהממת ומהיחס החם, הסבלני ומקצועי כל כך שלהן. כל כך שמחה שהגעתי אליהן, השירות שלהן פשוט מצויין מכל בחינה ולא האמנתי שמצאתי שמלה בדיוק כמו שרציתי בה הרגשתי הכי נשית, יפה, אצילית וגם עדינה אך מיוחדת...! ולא מובן מאליו בכלל למצוא אנשי מקצוע כל כך מקסימים, נעימים ועוזרים כמוהן. וזה כל כך חשוב.
הצג עוד

Ayelet   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ממליצה בחום על נעה ואיילת. הן סופר מקצועיות, ומצד שני יודעות לתת מקום לך ולרצונות שלך. לאורך כל הדרך הן היו רגועות ומקסימות והשרו אווירה כיפית.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
ידעתי מזמן שאני רוצה שמלה של נעה ואיילת כי הייתי שם פעם עם חברה שהתחתנה. קודם כל הסטודיו עצמו מהמם, שונה מכל סלון כלות רגיל, יש אווירה ביתית ומקסימה. נעה ואיילת מתוקות ונעימות. השמלות מדהימות, היה לי ממש קשה להחליט, מדדתי בערך עשר ורציתי שמונה מתוכן :) בסוף בחרתי בשמלה שהתאהבתי בה ממבט ראשון. היו רק שני שינויים קטנים שרציתי לעשות, והן ביצעו אותם בלי בעיה, וקיבלתי את שמלת החלומות שלי.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up