כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

קובי גולן
94
99 מתוך 100
לפי 28 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
גלית שוש   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל קובי הגעתי דרך תמרה .... ואת האמת בשיחת טלפון איתו לא כל כך התלהבתי מהגישה שלו , אבל תמרה אמרה לי שאין דברים כמו קובי ושאנחנו צריכים רק להפגש כמעט וויתרתי אבל אני פשוט סומכת על תמרה אז קבעתי איתו למזלי כי הוא פשוט טוב במה שהוא עושה באותו היום כבר הסתפרתי ועשיתי את הפאן המיוחד שלו שנישאר לי על הראש 4 ימים וגם אז פשוט חפפתי ... ביום של האירוע הוא עשה אותי פשוט יפה וכל כך טבעית ... בקיצור אני מרוצה ....וממליצה בחום :)
הצג עוד

hagayanay   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קובי מצחיק וכייפי ויעשה אותך כלה מושלמת...הוא מקשיב לך ולמה מה שאת רוצה, אבל מוסיף קצת מהטאצ' שלו. ממליצה מאוד ללכת אליו
הצג עוד

רחל וארז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
תודה תודה!!! מאאאאאוווווד אהבתי את התסרוקת שלי... היה לי ברור שאני רוצה לאסוף את השיער ולא למתוח אותו אבל מה שקובי עשה היה מעל לכל הציפיות! לא ידעתי אני יכולה להיראות ככה :) נורא אהבתי שהתסרוקת נראית מאוד לא מתאמצת ומאוד זורמת, וקיבלתי מליון מחמאות שעדיין זורמות. החתונה הייתה בחמישי האחרון במזג אויר די סוער התסרוקת צלחה את הצילומים בחוץ למרות הרוח החזקה ואת החיבוקים המעט אלימים של כל הדודים ובחופה שלמעשה התקיימה אחרי 8 שעות (!!!) עם התסרוקת עדיין הכל הכל היה במקום -מדהים!!! בסביבות 12-1 בלילה אחרי הרבה ריקודים סוערים ביקשתי עזרה מ2 חברות הן פירקו לי תוך 5 דקות את התסרוקת ולהפתעתי השיער התפזר בקלות ונראה אחלה גם ככה!!! בקיצור-תענוג!
הצג עוד

מירבי13   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
לקובי המקסים !המון תודה על תסרוקת מדהימה !עיצבת לי את השיער בדיוק כמו שרציתי וחלמתי,גרמת לי להיראות מדהים , טבעית , ומלכותית ביום החשוב בחיי !המון תודה על הכל , ובעיקר על כך שהרגעת אותי וגרמת לי להרגיש שאני בידיים טובות !בזכותך יום החתונה שלי התחיל ברגל ימין וברוגע ועל כך אין ספור תודות !נתראה בשמחות ,מירב 20.10.09 – בית הלורדים
הצג עוד

oooops   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כבר מהפעם הראשונה שהגעתי לקובי ידעתי כי הוא יודע מה לעשות, לפני שהספקתי לדבר הוא כבר עשה בדיוק את מה שהיה לי בראש, וביום החתונה התוצאה הייתה אפילו הרבה יותר טובה ממה שדמיינתי.כולם ללא יוצא מן הכלל החמיאו לי על השיער...
הצג עוד

moranbrener   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
כשהגעתי לקובי ישר הבנתי שהגעתי למישהו סופר מקצועי, נעים ומבין...ביום החתונה קובי בא בדיוק בזמן שקבענו, רגוע ונעים ועשה לי תסרוקת מדהימה ועדינה בלי שהרגשתי אפילו...התסרוקת יצאה מושלמת, לא הפסיקו להחמיא לי! אפילו נכנסתי לג'קוזי אחרי החתונה והתסרוקת לא התפרקה! מומלץ ביותר! קובי לא סתם מעצב שיער הוא גם בן אדם מקסים!
הצג עוד

sivans   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קיבלתי מחמאות מכולם(כולל מחסרי הטאקט) שהייתי הכלה הכי מדהימה בעולם! ולמרות הריקודים עד שתים בלילה והלחות המטורפת התסרוקת והחזיקה מעמד עד ליום למחרת!קובי היה חביב ומרגיע ממליצה לכולן..
הצג עוד

סיוו   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
אל קובי הגעתי דרך המאפרת גלי ענבר. האמת לא כ"כ ייחסתי חשיבות כי התסרוקת שלי הייתה פשוטה יחסית, אז לא היו לי הרבה חששות.קובי התגלה כאדם נחמד, קצת ציני לפעמים (לי אישית זה עוזר לשבור את הקרח)ביום החתונה קובי איחר במעט, אך טרח להתקשר כמובן ושלוח הודעה משמחת ומרגיעה :)הכל תקתק, מיליון פעם שאלתי אותו האם התסרוקת תחזיק ברוח, וכשהגעתי לאולם, אחרי כל הצילומים ,נראיתי בדיוק כמו בשנייה שקובי סיים את התסרוקת.קיבלתי המון המון מחמאות על השיער, עד כדי כך שמרוב שהוא היה נראה יפה ומלא כולם חשבו שזה תוספות....בקיצור, אין מה להתלבט !!!!
הצג עוד

דפנה ומוטי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קובי פשוט מ ד הי םםם!!!!אין מילים לתאר הוא מקצוען ברמה גבוהה,אבל,מעל הכל הוא אכפתי,נעים שיחה,קשוב ואדיב.אני הגעתי אליו דרך חבילה שעשיתי בסלון כלות ובתחילה מאוד חששתי אך מהרגע הראשון שפגשתי אותו ידעתי שאני בידיים טובות.קובי סידר את כל בנות משפחתי לחתונה ולחלקן כבר הפך להיות ספר קבוע.גם החתן שלי הסתפר אצלו לפני החתונה ואני יודעת שגם אחרי.בנות אל תפספסנה את קובי שווה כל רגע!!!!
הצג עוד

solo1   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
100 מתוך 100
קובי היה מאוד עדין ומקסים ועבד בצורה מהירה ויסודית. יצאתי מאוד מרוצה מהתסרוקת. התסרוקת החזיקה מעמד גם ברוחות של חוף הים ויצאה סוףבדיוק כמו שרציתי!!!!!!!ממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up