כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
סופרדאנס
94
87 מתוך 100
לפי 15 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
עינת   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
איתי ארז האלוף!! ליווה אותנו בהכנת ריקוד חתונה לא שגרתי, התואם לריקוד בקליפ של השיר "thinking out loud" של אד שירן והפגין יצירתיות ביצירת כוריאוגרפיה חלופית לקטעים האקרובטיים שלא היה ביכולתנו לעשות מאחר ואנו לא מגיעים מעולם הריקודים המקצועיים, ועשה זאת בסבלנות ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, והיה קשוב לצרכינו, גם הפגין גמישות בקביעת המועדים לשיעורי הריקוד ואף כיבד אותנו בכך שהגיע לראות את הריקוד באירוע החתונה עצמו. שמחים שבחרנו אותו!!
הצג עוד

yael9172   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מורה לסלסה בהתראה די קצרה לפני החתונה. לא רצינו לקחת סיכונים, אז הלכנו עם ההמלצות שקיבלנו ולא התאכזבנו. איתי הצליח בפרק זמן קצר לבנות את הריקוד שלנו וללמד אותנו אותו.
הצג עוד

Ron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
בן זוגי לא ידע לרקוד בכלל, ברמה שלא היה מוכן לעלות על הרחבה באירועים אחרים אז ידעתי שלפני החתונה חייבים לשחרר אותו. השיעורים עם איתי ארז היו בדיוק מה שהוא היה צריך! איתי לימד אותו "ריקודי רחבה" ואיך להרגיש יותר בנוח לזוז עם מוזיקה חופשית. בנוסף, הריקוד הזוגי שלנו היה פשוט מושלם, ברמה מאוד גבוהה וקיבלנו עליו המון מחמאות. איתי היה מאוד קשוב אלינו ולמה שהתחברנו אליו יותר ופחות מבחינת הריקוד. בתכלס, מדובר בחוויה ממש כיפית שאנחנו שמחים שעשינו יחד לפני החתונה, השיעורים יחד היו פשוט כיפיים.
הצג עוד

טליה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
ביהס מהמם עם מורים תותחים! יחס אישי ולימוד ברמה הגבוהה ביותר!

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
את איתי ארז אני מכירה עוד מסצינת הריקודים הלטיניים והיה לי ברור שהוא הולך ללמד את בן זוגי ואותי את ריקוד החתונה. למה? כי יש לו ניסיון מטורף!! סבלנות, אנושיות ואכפתיות. בן זוגי ללא ניסיון כלל, אני עם ניסיון בינוני. למרות הפער ברמה שלנו, איתי ידע לכפר עליה ולסייע לשנינו לבנות ריקוד במידות שלנו. הריקוד היה וואו!! (בהמשך נעלה אותו ותוכלו להנות גם אתם:). **אותיות קטנות: מסקר שוק קטן - המחיר שלהם גם הכי אטרקטיבי, בפער!!!
הצג עוד

Eric   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בזמן הקצר שנותר לנו עד החתונה, החלטנו להפתיע בריקוד, פנינו לאיתי ארז, שלקח על עצמו את המשימה =) אז המשוואה של מורה פרטי טוב+חתן קצת עם ניסיון+ המון רצון, ייצא ריקוד שנבנה בעבודה משותפת עם התאמה מושלמת לאופי שלנו ועם רגישות ברגעי משבר קטנטנים והמון הומור =התוצאה ריקוד עם כוריאוגרפיה מדהימה, סוחט מחמאות וכייפי !
הצג עוד

אסתי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שרציתי שיהיה ריקוד אחד מיוחד שבו נרקוד שנינו לבד בערב שלנו. הגענו לאיתי שהיה זמין בערבים וסופי שבוע, נתן לנו תחושה ביטחון והתאים צעדים בדיוק בשבילנו חוויה מיוחדת בלתי נשכחת כולל שיעורים כיפיים במיוחד :) נתנו שואו קיבלנו הרבה מחמאות על הריקוד
הצג עוד

ורה ואיציק   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מומלץ מאוד! לי יש קצת רקע בריקוד לבן זוג שלי אין בכלל ובחרנו לעשות ואלס וליום החתונה. מה שמאוד מאתגר מפני עצמו וגם יש הבדל גובה לא קטן. שירטל השקיעה מאוד בריקוד ובנתה אותו יחד איתנו. יצא מדהים. תמורה טובה לכסף. תודה על ההשקעה ועל האנרגיות!
הצג עוד

sarabah53   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אז אחרי שקצת התאוששנו מהבלגן של החתונה אנחנו רוצים להגיד תודה למדריכה הכי מדהימה שלנו שירטל ולכל המועדון קומפלקס.הגענו לקומפלקס למסיבת סלסה וגילינו שניתן לקחת שיעורים פרטיים לריקוד של חתונה .. בעלי מאוד רצה והלכנו על זה!!! לא התחרטנו לשניה!! כשהגענו לשיעור ניסיון (שהוא ללא תשלום! ) ושרטל אמרה שיספיקו לנו 10 שיעורים - לא האמנו לה.. שירטל העבירה לנו שיעורים בצורה הכי מקצועית ומעניינת, באווירה נעימה וטובה.. חיכינו לכל שיעור! היא הצליחה ללמד אותנו לרקוד(ועוד איך!) ולהרגיש אחד את השני בריקוד!! אנחנו מאוד ממליצים על הקומפלקס (בית ספר סופרדאנס) ובמיוחד על שירטל המדהימה!!! תאמינו שתגיעו למקום ולא רוצה להרוויח עליכם אלה רק ללמד אותכם לרקוד ולאהוב את הריקוד!!!! באהבה שרה ויוג'ין שלמה☺
הצג עוד

Dana_Dudi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר מ10 שנים
80 מתוך 100
הגענו לסטודיו כחודשיים לפי החתונה שלנו במטרה ללמוד לרקוד יחד ולא בהכרח לבנות כוראוגרפיה מצועצעת. אחרי שביקרנו בסטודיו אחר ולא אהבנו את האווירה הלחוצה ולימוד שמות הצעדים, החלטנו לחפש מקום צעיר עם הלך רוח קליל יותר. ידענו איזה שיר נרצה שיתפוס מקום נכבד בחתונה ואחרי השמעה אחת לחלי, המדריכה שלנו, הוחלט שיש צורך לבנות ריקוד מוכן בשל הקצב המהיר, ולמרות שהייתי סקפטית (מאוד) זו הייתה ההחלטה הנכונה. לחלי היה מאוד חשוב להישמע לנו ולרצון שלנו שהריקוד ייראה טבעי ככל היותר ועם זאת לשמור שיהיה מרגש ומכבד את המעמד.שורה תחתונה- הגענו כפעם בשבוע, השתדלנו להתאמן הרבה בבית ונהנינו מכל רגע
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up